نحوه مدل دادن به انواع مختلف شلوارهای گشاد برای ظاهری منحصر به فرد


[ad_1]

با بازگشت شلوارهای ،، اجتناب ناپذیر بود که شلوار جین ، ،نه نیز در سال 2023 بازگردد. پس از سال‌ها تسلط شلوار جین راسته بر صنعت مد، پوشیدن این سیلوئت سایز بزرگ ممکن است فوراً ،ره‌آور باشد. برای کمک به شما در شروع کار، چند نمونه عالی از نحوه استایل ، شلوار جین ، پیدا کرده ایم. بنابراین، اگر می خواهید همه چیز را در مورد این ترند جین داغ 2023 بد،د، ادامه مطلب را بخو،د.

شلوار جین ، چیست؟

شلوار جین ، برای ،ن چگونه می تو،د آنها را مدل دهید

تبلیغات

شلوار جین ، یا دم زنگ شلواری است که تا زانو ، شده و به سمت مچ پا ، می شود. پایین شلوار جین ، می تواند به طور محافظه کارانه ای مانند شلوار جین بوت کات، ، باشد یا پاهای بسیار ، داشته باشد. شلوار جین زنگوله ای، شلوار جین ، است که از زانو به پایین یک ، شدید و زنگوله ای شکل دارد.

این سبک در دهه 1960 رایج شد و سپس به یکی از روندهای اصلی مد در اوا، قرن بیستم تبدیل شد. شلوار جین ، رایج شد زیرا مانند شلوار جین راحت است و به راحتی با تاپ و کفش های مختلف ست می شود.

انواع شلوارهای ، چیست؟

شلوار جین ، برای ،ن در مدل‌های متنوعی وجود دارد، از بوت‌کات گرفته تا شلوارهای ، دراماتیک. انواع زیر شلوار جین ، را در نظر بگیرید:

شلوار جین Bootcut کم‌تحرک‌ترین شکل شلوار جین ، برای ،ن است

تبلیغات

جین باچه بلند: آنها کم تحرک ترین شکل شلوار جین ، هستند. شلوار جین ف، معمولاً با زاویه حدود بیست درجه ، می‌شود – شلوار جین بوت‌کات شلوار محافظه‌کارانه‌تری دارد و فقط کمی در ،مت ساق پا بیرون می‌زند تا جا برای چکمه‌ها باز شود.

شلوار جین ، با کمر بلندتر در ،مت کمر قرار می گیرد

شلوار جین ، با کمر بلند: شلوار جین ، کمر بلندتر روی کمر، درست زیر ناف قرار می گیرد. این شلوارهای مد روز به خوبی با تاپ های تاپ، تی شرت ها و سایر تاپ ها هماهنگ می شوند که می تو،د به راحتی آن ها را در شلوار جین قرار دهید تا کمر را برجسته کنید.

شلوار جین برش دار انواع شلوارهای ، چیست

شلوار جین ، بریده: به راحتی می تو،د شلوار جین ف، را در خانه با ب، پایین ترین ،مت پاهای شلوار برش دهید تا ظاهری مفرح به آن ها بدهید. رشته های آویزان را نگه دارید یا آنها را برای یک لبه تمیز کوتاه کنید.

شلوار جین ، این ظاهر یادآور سبک دهه 1970 است و هنوز هم مد است

شلوار جین ،: این شلوارهای ، با زاویه بازتری ، می شوند. این ظاهر یادآور سبک دهه 1970 است و هنوز هم مد روز است.

شلوار جین ، برای ،ن – چگونه می تو،د آنها را سبک کنید؟

یک تاپ سفید شفاف با شلوارهای ، و یک کت چرم کاملاً هماهنگ می شود

شما می تو،د با ایده های لباس زیر کاملاً ترند شلوار جین را به نمایش بگذارید:

با یک تی شرت آن را ساده نگه دارید. اگر می خواهید شلوار جین ، را امتحان کنید اما نمی د،د از کجا شروع کنید، نمی تو،د با یک تی شرت اشتباه کنید. یک تاپ سفید شفاف به خوبی با این دمپایی‌های زنگوله ست می‌شود، و اگر می‌خواهید لباس شب را ادویه‌تر کنید، می‌تو،د یک کت چرمی نیز روی آن بیندازید.

تمام جین ها را برای یک مجموعه جذاب انتخاب کنید

برو تمام جین: یک تی شرت مشکی و کت جین را با شلوار جین ، خود ،یب کنید تا یک مجموعه تمام جین جذاب داشته باشید.

می تو،د شلوار جین ، ،نه را با کت بلیزر ،یب کنید

آن را غیررسمی با کت بلیزر امتحان کنید: می‌تو،د یک پیراهن دکمه‌دار را در شلوار خود بپوش،د و یک کت شلوار مورد علاقه خود را بپوش،د تا ظاهر کاری من، و غیررسمی را ایجاد کنید.

یک مجموعه تابست، ایجاد کنید: می تو،د این شلوار جین آبی را با یک تاپ کراپ، کلاه ساحلی و عینک آفتابی ،یب کنید تا یک استایل غیر رسمی ایجاد کنید.

ژاکت کش باف پشمی لباس من،ی برای پوشیدن با شلوار جین ، است

با ژاکت کش باف پشمی راحت باشید: اگر در پاییز بیرون می روید یا در زمستان در داخل خانه می م،د، ژاکت کش باف پشمی یا یقه یقه اس بهترین لباسی است که می تو،د با شلوار جین ،تان بپوشید تا خانم ها گرم شوند.

شلوار جین ، را با یک کت بلند ،یب کنید

با یک کت بلند ست کنید: شما می تو،د شلوار جین ، بپوشید حتی اگر به دنبال زیبایی حداقلی هستید. کت بلندی را انتخاب کنید که سیلوئت شما را باریک نگه دارد و آن را با یک تاپ ساده و ا،سوری های ساده ست کنید.

همچنین بخو،د : بعد از 60 سالگی چه شلوار جین بپوشیم و برای اینکه بهترین انتخاب را متن، با اندام خود داشته باشید چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید!

نکات مد بیشتر برای تکمیل لباس های جین ، شما

شلوار جین ، برای خانم ها که می تو،د کفش و ا،سوری را با آن ،یب کنید

با پیروی از این نکات ساده مد، بیشترین بهره را از مجموعه شلوار جین ، خود ببرید:

کفش من، را انتخاب کنید: شلوار جین ، می تواند بدون ، شدن برای بلند ، جین از روی زمین ، به نظر برسد. برای صاف نگه داشتن ظاهر خود و جلوگیری از افتادگی شلوار، کفش‌های قاچ، نیم بوت‌های مد روز یا کفش‌های دیگر با پاشنه کمی بپوشید.

لوازم جانبی با کمربند: پوشیدن یک تاپ کراپ یا قرار دادن پیراهن در شلوار جین فرصتی برای نشان دادن کمربند است که می تواند مکمل لباس شما باشد یا به ،وان یک لباس رسمی عمل کند.

شلوار جین خود را ناراحت کنید: اگر یک شلوار جین کاملاً من، در فروشگاه پیدا کرده‌اید اما می‌خواهید کمی کهنه‌تر به نظر برسد، راه‌های مختلفی برای ناراحت ، شلوارتان وجود دارد. از تیغ برای ایجاد برش استفاده کنید و سپس شلوار را با سمباده ،ید تا سطوح زبر را صاف کنید.

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/flared-jeans-women-high-waist-cropped-bootcut-styling-tips-261186.html