نحوه رفع Tilt Lock روی صندلی اداری


[ad_1]

صندلی های اداری برای جفت شدن با بهترین میز اداری در منزل و همچنین برای هر فرد مزاحم که در خانه کار می کند ضروری است. با این حال، چنین صندلی هایی در طول زمان آسیب می بینند زیرا به طور مداوم در بخش زیادی از روز استفاده می شوند.

ممکن است متوجه شوید که نمی تو،د آن را مانند قبل خم کنید یا آن را کج کنید زیرا قفل شیب صندلی درست کار نمی کند. بنابراین، برای تعمیر قفل شیب، مراحل راهنمای ساده من را دنبال کنید.

مشکلات رایج در قفل صندلی اداری

همه چیزهای مک،کی به مرور زمان دچار ساییدگی و پارگی می شوند و همینطور صندلی های اداری شما. قفل های شیب دار مسئول خوابیدن صندلی شما هستند اما در صورت ،ابی یک یا چند قطعه از این اجزا می توانند مشکل ایجاد کنند:

  • دستگیره کشش شیب به تنظیم فشار مورد نیاز برای خواباندن صندلی کمک می کند
  • دستگیره تکیه گاه شیب صندلی را تعیین می کند
  • فنر رکلاینر به ارتفاع زیرپایی کمک می کند

نحوه رفع Tilt Lock روی صندلی اداری

نحوه تعمیر قفل شیب روی صندلی اداری

عملکرد قفل شیب این است که صندلی را در وضعیت عمودی نگه دارد، اما مک،زم قفل شیب اگر با دقت کار نشود ممکن است از کار بیفتد. در اینجا چند راه ساده برای تعمیر قفل شیب صندلی اداری شما آورده شده است:

1. تنش را تنظیم کنید

کشش شیب یک جنبه حیاتی است که بر مک،زم قفل شیب تأثیر می گذارد، بنابراین اگر صندلی اداری شما در موقعیت صحیح قرار ندارد، کشش قفل شیب را بررسی کنید. باید با توجه به قد و وزن شما تنظیم شود و کشش شیب خیلی سفت یا شل نباشد.

می‌تو،د در صورت نیاز، دستگیره تنش را برای وضعیت من،ی که منجر به کمردرد نمی‌شود، تغییر دهید.

2. دکمه تنش را بررسی کنید

شایع ترین دلیل ،ابی قفل شیب دار، ،اب یا شل بودن دستگیره کششی است. می تو،د با استفاده از پیچ گوشتی اهرم قفل شیب را تغییر دهید، اما اگر باز هم کار نکرد، باید اهرم آسیب دیده را تعویض کنید. با این حال، اگر قصد دارید خودتان جایگزینی را انجام دهید، دفترچه راهنما را به دقت بخو،د.

3. صفحه صندلی را تعمیر کنید

یکی دیگر از مواردی که باید بررسی کنید صفحه صندلی صندلی اداری شما است که یک قاب نازک از فولاد در زیر بالشتک صندلی شما قرار دارد. قاب ممکن است با گذشت زمان خم شود یا شل شود، اما می توان آن را دوباره تراز کرد. می‌تو،د پیچ‌های آن را با یک پیچ گوشتی بلند ببندید تا به حالت اولیه بازگردد یا به سادگی صفحه صندلی خم شده را با یک صفحه جدید جایگزین کنید.

4. Fasteners را بررسی کنید

بست‌ها پیچ‌ها و پیچ‌هایی هستند که ،مت‌های مختلف صندلی اداری شما را در یک راستا نگه می‌دارند و با هماهنگی کار می‌کنند. اما اجزای شل می توانند هماهنگی را مختل کنند و صندلی شما را ناپایدار کنند.

بست ها را به دقت بررسی کنید تا ،هایی پیدا کنید، زیرا سفت ، ساده آنها می تواند شما را از دردسر تعویض مک،سم شیب نجات دهد. دفترچه راهنمای مالک معمولا دارای بخش جداگانه ای است که موقعیت بست ها را مشخص می کند.

5. فنرهای صندلی را بازرسی کنید

ا،ر صندلی های اداری دارای دسته میل لنگ برای تنظیم کشش فنر هستند اما اگر فنر فرسوده یا آسیب ببیند، نمی تو،د کشش آن را کم یا زیاد کنید. این می تواند دلیل دیگری باشد که صندلی اداری شما به درستی خوابیده نمی شود.

برای رفع آن، قبل از انتخاب فنر جدید برای صندلی خود و پیچاندن آن در قفل شیب، پیچ ها را بردارید و فنر قفل شیب دار را خارج کنید.

نحوه تعویض قفل شیب

قفل شیب را بررسی کنید و برای وجود هرگونه فرورفتگی یا ، بررسی کنید. اگر آسیب دیده باشد، باید آن را تعویض کنید، اما اگر به سادگی جابجا شد، می تو،د با استفاده از پیچ گوشتی آن را به حالت اولیه خود برگرد،د.

1. ابزارها را دریافت کنید

برای تعویض قفل شیب صندلی خود به ابزارهای زیر نیاز دارید:

  • پیچ گوشتی
  • پتک ،تیکی
  • آچار لوله
  • WD40 یا هر روان کننده دلخواه شما

2. پایه را جدا کنید

مک،زم شیب در زیر صندلی صندلی قرار دارد و تعویض آن ممکن است کمی مشکل باشد مگر اینکه صندلی را وارونه کنید. اما برای دسترسی مستقیم به قفل شیب بهتر است پیچ ها را بردارید و صندلی را جدا کنید.

برای جدا شدن بدون زحمت، صندلی را در کنار آن قرار دهید و روی آن روان کننده اسپری کنید. قبل از استفاده از پتک ،تیکی برای جدا ، پایه، اجازه دهید 30 دقیقه به همین صورت بماند. سپس با استفاده از آچار لوله، سیلندر را بردارید، آن را کنار بگذارید و تمام اهرم ها را بررسی کنید تا معیوب تشخیص داده شود.

فقط یادتان باشد که از قبل دفترچه راهنما را با دقت بخو،د تا در نهایت به اجزای مختلف آسیب نرس،د.

3. مک،سم شیب را تغییر دهید

هنگامی که سیلندر صندلی اداری خود را بردارید، دید واضحی از مک،سم شیب و نحوه اتصال آن به صندلی خواهید داشت. قفل را با استفاده از پیچ گوشتی جدا کنید و آن را با یک پیچ گوشتی جدید جایگزین کنید.

هنگام انجام این کار اطمینان حاصل کنید که دستگیره کشش رو به جلوی صندلی اداری باشد. وقتی همه چیز در جای خود قرار گرفت، پیچ ها را به عقب برگرد،د و با استفاده از پیچ گوشتی آنها را سفت کنید.

4. صندلی اداری را دوباره جمع کنید

پایه صندلی اداری را بردارید و سیلندر را در مرکز آن قرار دهید. نیمه بالایی صندلی را با انتهای دیگر سیلندر تراز کنید و هنگامی که قطعات به درستی در یک راستا قرار گرفتند، کمی فشار وارد کنید تا آنها به هم قفل شوند. و بهترین راه برای انجام این کار، نشستن روی صندلی است.

5. قفل شیب صندلی اداری را تست کنید

سعی کنید پس از تعویض مک،زم شیب، صندلی اداری خود را بخواب،د. اگر قفل به درستی نصب شده باشد، می‌تو،د بدون زحمت این کار را انجام دهید، اما اگر نه، یک متخصص را استخدام کنید تا آن را برای شما تعمیر کند.

نکته

یک هک ساده این است که ،وماً لازم نیست پایه را جدا کنید تا قفل شیب صندلی خود را تعمیر کنید. برای دسترسی به قفل به سادگی می تو،د ارتفاع صندلی را افزایش دهید و صندلی را وارونه کنید. بدون شک جدا ، صندلی دسترسی بیشتری را ارائه می دهد، اما چرا وقتی یک راه ساده برای انجام آن وجود دارد، این همه تلاش کنید؟

نحوه رفع سوالات متداول قفل شیب روی صندلی اداری

  • درحالی‌که صندلی‌های اداری مدرن دارای اهرمی برای تنظیم ارتفاع هستند، صندلی‌های قدیمی‌تر این مک،سم را ندارند. اما این بدان م،ا نیست که نمی تو،د به راحتی موقعیت خود را تغییر دهید یا صندلی را بالا ببرید. اگر نمی د،د چگونه صندلی اداری را بدون اهرم بلند کنید، بد،د که بیشتر صندلی های غیر پنوماتیک دارای قفلی هستند که از تغییر تصادفی ارتفاع کاربر جلوگیری می کند. صندلی خود را برع، کنید و به دنبال پیچ کوچکی در پایه بگردید. هنگامی که آن را پیدا کردید، از یک پیچ گوشتی برای شل ، آن استفاده کنید و می تو،د سیلندر را آزادانه حرکت دهید تا ارتفاع صندلی را کم یا زیاد کنید. صندلی را تا ارتفاع دلخواه خود بلند کنید و پیچ را محکم کنید تا دوباره قفل شود.

  • قفل های شیب دار چند منظوره به شما امکان می دهد صندلی خود را در زوایای مختلف قفل کنید. اگرچه این یک ضرورت نیست، اما برای ،، که به طور همزمان روی بیش از یک رایانه شخصی کار می کنند و نیاز به تغییر صفحه نمایش دارند، یک ویژگی عالی است. اگر یک گیمر یا یک ویرایشگر ویدیو هستید، صندلی‌هایی با مک،سم‌های قفل شیب چند منظوره می‌توانند فشار زیادی را برای شما حفظ کنند.

  • برای افرادی که می خواهند بدانند چگونه می توانند جلوی چرخیدن صندلی اداری را بگیرند، استفاده از تشک میز را پیشنهاد می کنم. برخی از افراد ممکن است چرخ ها را جدا کنند، اما برای حرکت راحت در اطراف میز به آنها نیاز خواهید داشت. بنابراین استفاده از تشک های رومیزی راهی موثر برای جلوگیری از حرکت های غیر ضروری است. می‌تو،د تشک‌های پ،تیکی محکم و ضخیم با سطح بافتی پیدا کنید که کشش زیادی را ارائه می‌دهند و در نتیجه از سر خوردن صندلی شما جلوگیری می‌کنند.

  • نحوه تعمیر قفل شیب روی صندلی اداری کلمات پای،

    نحوه رفع Tilt Lock روی صندلی اداری کلمات پای،

    داشتن یک میز خوب با یک صندلی اداری راحت می تواند بهره وری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما صندلی با ،ت فولادی نازک، تکیه گاه نامن، کمر، یا قفل شیب معیوب می تواند به مشکلات شما بیفزاید.

    اگر قفل شیب صندلی اداری شما ،اب شده است، می تو،د با تنظیم کشش، بستن پیچ های شل یا تعویض فنرها، آن را برطرف کنید. اما زم، که بیش از حد تعمیر آسیب دید، زمان را برای تعویض آن هدر ندهید.

    [ad_2]
    منبع: https://www.architecturelab.net/،w-to-fix-tilt-lock-on-office-chair/