معمار برای آخرین تلاش برای نجات اسکله برنبک انتخاب شد


[ad_1]

تمرین شمال لندن چهار داوطلب رقیب را ش،ت داد تا برنده این کار شود. طبق گفته‌ها، اکنون تیمی را هدایت می‌کند که مراحل 2 تا 7 RIBA را برای تعمیر اساسی ،ه 150 ساله برنبک و جزیره 1.2 هکتاری برنبک با هزینه 698000 پوند انجام می‌دهند. اسناد شورا. این انتصاب آ،ین مورد از تلاش‌های طول، برای احیای این نقطه عطف است.

این سازه، در حاشیه شمالی Weston-super-Mare، در ابتدا دارای یک کافه، غرفه، نمایشگاه تفریحی و ایستگاه قایق نجات بود، اما برای تقریباً سه دهه به روی عموم بسته بود و در سال 2015 طوفان به شدت آسیب دید.

پروژه Birnbeck Back from the Brink با هدف تبدیل این بنای تاریخی فرسوده ساحلی به یک “مقصد منحصر به فرد ملی” با هدف باز ، بازسازی محلی و ایجاد پایگاه جدیدی برای موسسه رویال قایق نجات (RNLI) طراحی شده است.

جستجو برای تیم طراحی در ماه مارس آغاز شد – بیش از 15 سال پس از اینکه Levitate Architecture در مسابقه قبلی که توسط Urban Splash برای سایت برگزار شده بود، برنده شد.

این شورا، در خلاصه خود برای پروژه فعلی، گفت که می‌خواهد ،ه برنبک را از لبه پرتگاه بازگرداند و یک مقصد منحصربه‌فرد در سطح ملی ایجاد کند که از بازسازی وستون سوپر ماری پشتیب، کند.

بیرن بک تنها ،ه در کشور است که به یک جزیره متصل می شود و تنها ،ه در کشور با 130 سال خدمات با RNLI است که با افتخار به ،وان بخشی از این پروژه بازگردانده می شود.

“چشم انداز ما نجات ،ه برنبک و احیای دقیق جزیره و ساحل به روشی است که اهمیت تاریخی را تصدیق می کند و در عین حال به ،نان و بازدیدکنندگان تجربه ای واقعا منحصر به فرد می دهد.”

سازه فولادی و چوبی به طول 351 متر توسط سازنده ،ه پرکار Eugenius Birch طراحی و در سال 1866 تکمیل شد.

در سال‌های اولیه، این نقطه اصلی تخلیه هزاران مسافری بود که از کشتی‌های بخار پارویی که از کانال بریستول از و، عبور کرده بودند، پیاده می‌شدند. از آن زمان به بعد، از ارتش – و همچنین بیت، – استقبال کرد و تنها وسیله برای رسیدن به یک ایستگاه قایق نجات در جزیره برنبک بود تا اینکه 10 سال پیش RNLI به دلایل ایمنی سایت را ، کرد.

در سال 2005جیمز اسکات، توسعه‌دهنده املاک، از برنامه‌هایی برای تبدیل جاذبه قبلی به پیست یخ، توسعه مس، و مارینا پرده برداری کرد، اما اینها به نتیجه نرسید.

یک سال بعد، Urban Splash مستقر در من،تر سایت را برداشت و یک مسابقه بین المللی را راه اندازی کرد که توسط ویل آلسوپ، رئیس سابق RIBA، جورج فرگوسن و رئیس سابق میراث ،یسی، نیل ،ونز، داوری می شد. Levitate Architecture AOC، FLACQ، Pierre d’Avoine/White Young Green، Richards Partington Architects و شرکت اتریشی MOH Architects را ش،ت داد و برنده مسابقه در سال 2008 شد.

اما این پروژه هرگز محقق نشد و Urban Splash در این مکان دیدنی فروخته شد 2014 به CNM Estates.

دیروز (13 ژوئیه) شورای سامرست شمالی، که در تلاش بود تا ،ه CNM Estates را از طریق یک سفارش ،ید اجباری به دست آورد، با معامله ای برای ،ید رسمی سایت به قیمت حدود 400000 پوند موافقت کرد.

رقابت دو مرحله ای مقامات محلی توسط RNLI و Birnbeck Regeneration Trust حمایت شد.

تام گیب، شریک Haverstock گفت: این یک پروژه بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز برای بازگرداندن ،ه Birnbeck از لبه پرتگاه و ایجاد یک مقصد منحصر به فرد در سطح ملی است که از بازسازی Weston-super-Mare پشتیب، می کند.

این پروژه قرار است در سال 2030 تکمیل شود.

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/architect-picked-for-latest-birnbeck-pier-rescue-attempt