معماران دیدگاه جدید ارلز کورت را آشکار می کنند


[ad_1]

توسط طراحان ارشد Hawkins\Brown و Studio Egret West طراحی و در چهارشنبه (22 فوریه) رونمایی شد. آ،ین دیدگاه ار، کورت تاکید زیادی بر قلمرو عمومی جدید و فضای فرهنگی و همچنین امکانات و خدمات اجتماعی دارد.

پیش نویس طرح جامع نیز شامل پیشنهادهایی برای 4500 خانه جدید در سایت 10 هکتاری است که 35 درصد آنها “مقرون به صرفه” هستند. 3500 واحد اقامتی دانشجویی دیگر نیز در پیشنهادات جدید وجود دارد.

در همین حال، یک پارک جدید در محل مرکز نمایشگاهی Earls Court سابق به هر دو طرف توسعه خواهد پیوست.

ECDC می‌گوید که بقایای این سازه برای ایجاد یک پارک مرکزی «میزی» تغییر کاربری داده می‌شود و برای اولین بار از سال 2014، زم، که مرکز نمایشگاه بسته شد، عموم مردم را به سایت دعوت می‌کند. این ساختمان در سال 2015 ت،یب شد.

مکان‌های جدیدی مانند Destination Earls Court – یک سالن تئاتر، نمایشگاه و موسیقی – و سوله قطار، که یک سوله راه‌آهن سابق را می‌بینید که برای رویدادهای فرهنگی و رستوران‌ها تغییر کاربری داده شده است، نیز پیشنهاد شده‌اند که میراث این مکان را گرامی می‌دارند.

حدود 60 درصد از طرح جامع دارای فضای شهری و سبز جدید است و ساختمان های مس،، تفریحی و ،ده فروشی باقیمانده را اشغال کرده اند.

راب ،من، مدیر اجرایی ECDC، این پیشنهادها را به ،وان “قطعه گمشده یک اره منبت کاری اره مویی” توصیف کرد که با ،یب فضای سبز و امکانات فرهنگی جدید و در عین حال “فراتر از صفر خالص” به نیازهای مردم محلی پاسخ می دهد.

او می‌گوید که این امر از طریق طراحی مبتنی بر طبیعت و روش‌های ساخت و ساز پایدار، و همچنین ایجاد «نخستین شبکه اشتراک‌گذاری انرژی بدون کربن در مقیاس بزرگ»، بازیافت آب باران و آب خا،تری، و تدارکات محلی در بریت،ا محقق خواهد شد.

هیسمن افزود: «این توسعه فرهنگ و قلمرو عمومی را در سراسر جهان یکپارچه خواهد کرد و به خواسته شماره یک مردم محلی پاسخ خواهد داد: داشتن فضاهای سبز و باز در سراسر سایت. ما جاه طلبی داریم که یک نمونه جه، برای توسعه مسئولانه و پایدار باشیم و سلامت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهیم.

هاوکینز براون و استودیو اگرت وست پس از ارائه نشدن پیشنهادات قبلی توسط فار، به ،وان طراح اصلی منصوب شدند: فقط Lillie Square که توسط Kohn Pedersen Fox و Pilbrow & Partners در سال 2016 طراحی شده بود، ساخته شد.

ECDC می‌گوید طرح‌های ساختمان‌های مختلف گنجانده شده در طرح جامع در تاریخ بعدی رونمایی خواهد شد. معماران برنده جایزه استرلینگ هاورث تامپکینز، dRMM و Maccreanor Lavington در ماه نوامبر برای ارائه این طرح ها انتخاب شدند.

هنگامی که این سه روش در سال گذشته به تیم طراحی منصوب شدند، هیسمن گفت که این طرح جامع “به ارائه طیف گسترده ای از مزایا از جمله خانه های جدید، فرصت های شغلی، جاذبه های فرهنگی و فضاهای باز زیبا برای لذت بردن همه کمک می کند”.

انتظار می‌رود برنامه‌ریزی در اوا، امسال ارائه شود و یک مرکز مهارتی جدید در بهار امسال در محل افتتاح خواهد شد تا فرصت‌های شغلی و آموزش را فراهم کند.

کار بر روی فاز اولیه شامل 1300 خانه و پارک در صورت تصویب طرح ها در سال 2025 آغاز خواهد شد.

مرحله اول: تیم هایی برای کار طراحی دقیق (نوامبر 2022)

  • شپرد رابسون با معماران سری و dRMM فاز اول را در Hammersmith & Fulham ارائه خواهد کرد و آن را به همسایه West Kensington و Gibbs Green Estates و ساختمان Empress State متصل می کند.
  • ACME مسئول یک ساختمان اداری در ورودی کلید به سایت در جاده وارویک در کنزینگتون و چلسی، دوبارهایجاد حس ورود از ایستگاه ار، کورت.
  • هاورث تامپکینز و Maccreanor Lavington برای ارائه اولین خانه‌های کنزینگتون و چلسی، از جمله پیشنهاد فرهنگی قابل توجهی که در قلب سایت قرار دارد، همکاری خواهد کرد.

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/big-name-architects-reveal-new-earls-court-vision