مسابقه آینده HOK راه حل های طراحی را برای بحران پناهندگان ارائه می دهد


[ad_1]

دانشجویان طراحی فیلادلفیا کشف ،د که چگونه معماری و طراحی داخلی می تواند پناهگاهی برای مهاجر، که به شهرشان می رسند فراهم کند.

استودیوی فیلادلفیا HOK به تازگی هفتمین دوره از چالش طراحی آینده HOK خود را برگزار کرده است. در مسابقه امسال بیش از 70 تیم از هفت دانشگاه منطقه شرکت ،د.

از دانش آموزان خواسته شد تا مفاهیم طراحی را ارائه دهند که از مهاجران و پناهندگان در محله شهر قدیمی فیلادلفیا استقبال و حمایت کند. مسابقه معماری شامل یک جزء مس، بود. در مسابقه داخلی از شرکت کنندگان خواسته شد تا یک کارگاه مهارتی برای تازه واردان به ایالات متحده طراحی کنند

جولیا کئوهان، طراح داخلی در دفتر فیلادلفیا HOK و برنده سابق HOK Futures، گفت: «ما از تمام تلاش‌های سختی که دانش‌آموزان در مسابقه انجام دادند، شگفت‌زده شدیم. ایده‌های آنها نشان می‌دهد که چگونه طراحی می‌تواند شهرها را در همه جا خوش‌آمدتر و پاسخگوتر به شهرها کند میلیون ها نفر هر ساله به دلیل درگیری، خشونت، قحطی و بلایای زیست محیطی مجبور به ، خانه های خود می شوند.

برندگان برنامه معماری عبارت بودند از:

اولین مکان: تلی فریمن و رجینا گونانو دانشگاه پنسیلو،ا
جایگاه دوم: خورخه کوزو و کلیتون مونارک دانشگاه پنسیلو،ا
مقام سوم: راشل ستو و شارلین یولیتا دانشگاه پنسیلو،ا

برندگان برنامه داخلی عبارت بودند از:

اولین مکان: کاویتا پاتل و راج شاه دانشگاه در،ل
جایگاه دوم: مانوی جین و جیل ،یریا دانشگاه در،ل
مقام سوم: سلیا آرمسترانگ و اندرو شیتز دانشگاه در،ل

برندگان مقام اول 6000 دلار برای هر تیم و یک فرصت کارآموزی با حقوق در استودیوی HOK’s Philadelphia ،ب ،د. تیم های دوم و سوم به ترتیب 4000 و 2000 دلار ،ب ،د.

برای مشاهده برندگان پست اینستاگرام بالا را ورق بزنید.

HOK Futures و برنامه جوایز آن بدون حمایت حامیان مالی زیر امکان پذیر نخواهد بود: McGrory Gl،، Shaw Contract، Teknion و Officeworks، Milliken، CFI Work،e، Synergi، Interface and Nora، McKeon، Intech، Bentley، Nolan Brands، DesignTex، CH. Briggs، Mannington، شرکت‌های داخلی، مدیسون آرت، نوار کاشی، Jopson Associates، OFS، طراحی دوئت، Momentum، Kimball، Cofco، Facility and Design Resources، Illuminations Inc.، Knoll Textiles، Mohawk Group، Patcraft، McKenna & Co.، و دالتیل.

از اعضای هیئت منصفه که داوطلبانه وقت و تخصص خود را صرف ،د، تشکر بیشتری می کنیم. هیئت داوران معماری امسال جان مک کالوم (HOK)، دیوید کوادرینی (استودیو 6 میلی‌متری)، جیمی آنکفر (DIGSAU) و تیا وین (Community Design Collaborative) بودند. هیئت داوران طراحی داخلی شامل کلی بیمون (مجله متروپلیس)، ناتالی مانریک (مورگان استنلی)، مرلین سیمئونه (دانشگاه پرینستون) و جنیفر استارباک (چاب) بودند.



[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-04/،k-futures-compe،ion-offers-design-solutions-for-refugee-crises/