مزایا و معایب سقف کناف مزایا و معایب سقف کاذب کناف حامی ساخت-کناف آوگون


مزایا و معایب سقف کناف مزایا و معایب سقف کاذب کناف حامی ساخت-کناف آوگون

قیمت کناف کاری بر اساس طرح و حجم آن می تواند تفاوت بیشتر بخوانید هایی داشته باشد. پس بهتر است پیش از اجرای سقف کناف نسبت به برآورد تقریبی هزینه و قیمت، اطلاع کسب کنید. با استفاده از کناف می توانید یک سقف زیبا داشته باشید که هم به زیبایی منزل شما می افزاید و هم اینکه می تواند نقطه جذابی برای میهمانان شما باشد.

  • بخشی از لایه زیرسازی که رو به سمت زمین هست، با نوعی لایه‌­ی روکش پوشانده میشه.
  • این شبکه به وسیله آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل گردیده و سپس تایلهای گچی درون این شبکه قرار می گیرند.
  • به عنوان مثال در برخی از مواقع باید قبل از نصب کناف سقف، رطوبت و ترک‌های دیوار را با پشم سنگ بپوشانید که این کار به هزینه‌های نهایی نصب کناف اضافه می‌کند.
  • یعنی درسته که کناف دارای تنوع در طرح، هزینه‌ی مناسب، سرعت اجرایی بالا و وزن کم هست ولی اگر به درستی اجرا نشه اصلاً ظاهر خوبی نخواهد داشت.
  • پوشش سقفی کناف را می توان در مدت کوتاهی نصب کرد و به همین دلیل هزینه اجرا کمتر می شود.

به عنوان مثال در شرایطی که سقف کناف در ورودی لابی ساختمان یا سقف تراس بخواهد استفاده شود از صفحات دارای عایق رطوبتی یا اصطلاحاً MR باید استفاده کرد. قیمت ارزان، ایمنی و مقاومت بالا، سهولت در نورپردازی، عایق حرارت، وزن سبک و سرعت بالای اجرا از مزایای اجرای کناف سقف پذیرایی محسوب می‌شوند. مثلا برای طرح های سفارشی سقف، از صفحه های روکش دار گچی استفاده می شود تا زیبایی آن دوچندان شود. به دلیل یکی بودن این دو محصول، به کناف هایی که برای سقف به کار می روند سقف کاذب کناف گفته می شود. همچنین در ساختمان هایی که دسترسی به امکانات تاسیساتی آن امری ضروری است نیز نمی تواند سقف کاذب مشابه اتق خواب منزل مسکونی داشته باشد. بیشترین سوالاتی که در زمینه کناف مطرح می‌شود، در مورد نحوه کناف کاری و قیمت کناف است.

آموزش زیرسازی، نصب و بازکردن سقف کناف یکپارچه در 13 مرحله!

در مرحله بعد باید نوع پروژه مشخص شود اینکه بناست کناف به عنوان دیوارپوش اجرا شود یا سقف. چرا که هر کدام از این گزینه ها زیرمجموعه های دیگر ی دارد که به تفکیک باید مشخص شود. برای اطلاع از قیمت پانل گچی کناف به این صفحه مراجعه نمایید. کناف آر جی نوع معمولی کناف ها است که قابلیت ضد حریق یا ضد آب ندارد و معمولا برای زیبایی معماری یک ساختمان به کار می رود. یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت دهی مجری کار است که با توجه به تبهر و مهارت افراد و سابقه آنها در این زمینه قیمت کار آنها نیز متفاوت است.

همچنین در چهارمدل مختلف که دربالا بررسی کردیم که شامل معمولی RG, مقاوم دربرابر زطوبت MR, مقاوم دربرابر حریق FR, مقاوم دربرابر حریق ورطوبت MF. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آکس طرح و ساخت است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. طراحی اصولی یک سرویس بهداشتی خوب، می تواند این اطمینان را بدهد که فضاهای شخصی شما مملو از انرژی های مثبت شود. می توانید این سقف ها را به هر رنگی که می خواهید در بیاورید. استفاده از چراغ های خاص و منحصر به فرد در طراحی سقف تاثیر به سزایی دارند.

کناف FR:

سخت ترین مرحله در زمان استفاده از کناف، زمانی است که آن را بر روی سقف اجرا کنید. چرا که رنگ آمیزی کناف سقف نیازمند تجربه و تکنیک های خاص خود می باشد که نحوه ی اجرای آن را دشوار می سازد. به عنوان یک ناظر خوب است که با روش کلی اجرای زیرسازی و شاسی کشی کناف اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید نظارت بهتر و دقیق تری بر اجرای کناف‌کار داشته باشید و اجازه ندهید که کار بی کیفیت و ناامن به شما تحویل داده شود. فروشگاه اینترنتی کی پلاس (کناف) با ارائه کلیه محصولات و خدمات اجرای انواع سقف گسترده و سقف مشبک و انواع دیوارهای جداکننده و پوششی و زیر سازی آنها، در خدمت شما عزیزان جهت خرید و ثبت سفارش و ارسال به تمامی نقاط ایران می‌باشد.

ولی در انتهای کار می‌بینین همون پیمانکار A برای قیمت تمام شده‌ی کار بهتون فاکتوری ارائه میده که از تعجب شاخ در میارین. حتی با یک حساب کتاب ساده متوجه میشین از قیمت متریِ پیمانکار B هم بیشتر شده! چون قیمت متری گرفتن این دردسرها رو داره و ممکنه یک پیمانکار برخی جزئیات هزینه‌ای رو در قیمت متری ارائه نده. یکی دیگه از اشتباهات رایج کارفرمایان که به کیفیت کار خیلی صدمه میزنه، توجه افراطی به هزینه‌هاست!