مایکل گوو در خیابان آکسفورد M&S جسورانه رفتار کرده است. اما کافی نیست


[ad_1]

دمای شدید جهان را فراگرفته و رفته است بیش از 50 درجه سانتی گراد در بخش هایی از ایالات متحده و چین آ، هفته گذشته در حالی که ا،ر شهرهای ایتالیا به دلیل تهدید جان انسان ها در حالت هشدار قرمز هستند.

دود ناشی از آتش‌سوزی‌های کانادا بار دیگر بخش‌هایی از ایالات متحده را فراگرفته و ده‌ها میلیون آمریکایی را تحت توصیه‌های مربوط به کیفیت هوا قرار داده است، در حالی که سیل شدید در کره ج،ی صدها ساختمان را ت،یب کرده و 46 نفر را کشته است. اکنون (بیشتر) از طریق آنها زندگی می کنیم و هدف سیاره را برای محدود ، گرمایش جه، به 1.5 درجه سانتیگراد ، می کنیم. آویزان به نخ.

با وجود آن تعهد زیست محیطی شناخته شده پلان A، مار، و اسپنسر به نظر نمی رسد توجه داشته باشد. این در صورتی است که واکنش آن به تصمیم دیروز مایکل گوو در مورد فروشگاه خیابان آ،فورد خود، قابل قبول باشد. منشی انجمن به استدلال‌های مخالف اصلی سازمان میراث بریت،ا نجات دهید و کمپین RetroFirst خود AJ توجه کرد و بازرس برنامه‌ریزی دیوید نیکلسون را رد کرد و حکم داد که M&S اجازه ندارد فروشگاه پرچم‌دار Marble Arch خود را با هزینه اولیه 40000 تن CO2 بولدوزر کند و جایگزین کند.2. او مطمئناً حق داشت که تا پایان تابستان – یک روز قبل از سه انتخابات میان‌دوره‌ای مورد انتظار – منتظر بماند تا حکم دراماتیک خود را اعلام کند. واکنش متقابل M&S و متحدانش شدید بوده است.

استوارت ماچین، مدیر اجرایی خشمگین ،ده‌فروش، غرغر کرد و بلافاصله تهدید قبلی شرکت مبنی بر ، شلوغ‌ترین خیابان ،ید کشور را دو چندان کرد و شکایت کرد که طرح سرمایه‌گذاری ارزشمند West End آن اکنون در «انجماد عمیق» قرار دارد. کلایو بلک، تحلیلگر گروه سرمایه گذاری S،re Capital، گفت زمان که گوو با مسدود ، یک توسعه هیجان انگیز و هزاران شغل، “بی کفایتی” را نشان داده بود. لابی ،ب و کار معمول قوی است و از بین نمی رود.

و به همین دلیل است که تصمیم Gove، هر چند جسورانه، به خودی خود برای تنظیم مجدد املاک و بخش ساخت و ساز پر کربن ما کافی نیست.

در حالی که این حکم به سیستم ضربه‌ای وارد می‌کند و بدون شک توسعه‌دهندگان را مجبور می‌کند بیشتر در مورد ت،یب فکر کنند، اما به خودی خود اطمین، در رسیدن به صفر خالص که ا،ر بخش‌ها خواستار آن هستند، ارائه نمی‌کند. چرا؟ زیرا اینجا در بریت،ا ما یک خلاء سیاستی در مورد کربن تجسم یافته و یک سیستم مالیاتی داریم که همان چیزی را که گوو علیه آن بحث می کرد، پشتیب، می کند. ،ت باید فوراً به این نقاط بپیوندد. نیاز دارد کلمات را به خاطر بیاور مارک کارنی، رئیس سابق بانک مرکزی ،یس، زم، که هشدار داد ما بدون “سیم کشی مجدد” اقتصاد خود به صفر خالص نخواهیم رسید.

یک خلاء سیاستی در مورد کربن تجسم یافته و یک سیستم مالیاتی وجود دارد که ت،یب را تقویت می کند

هنگامی که صحبت از مصالح ساختم، می شود، همانطور که به طور مداوم توسط کمپین RetroFirst ما و جان گامر، مشاور ارشد آب و هوای ،ت، در ماه گذشته استدلال شد، نادرست است که نوسازی و مقاوم سازی، شکل طبیعی توسعه با کربن کمتر، با نرخ کامل 20 درصد مالیات بر ارزش افزوده مشمول مالیات شود در حالی که سایر بخش ها مانند مسکن های نوساز دارای نرخ صفر هستند.

در همین حال، در بخش مقررات، ما به سرعت از تعداد زیادی از کشورهای دیگر مانند فرانسه و دانمارک عقب می م،م، که کشور دوم اخیراً محدودیت های کربن را برای همه طرح های بیش از 1000 متر تعیین کرده است.2. هنگامی که در پاییز گذشته از طریق قو،ن ساختمان، فرصت انجام کاری مشابه، هرچند اندکی ضعیف‌تر، به شما پیشنهاد شد از طریق لایحه اعضای خصوصی که توسط جروم میهو، نماینده حزب محافظه کار معرفی شد، ،ت آن را رد کرد و با اعلام مشورتی طول، و غیرضروری با صنعت، این موضوع را به چمن بلند انداخت.

با توجه به این پس‌زمینه، جای تعجب نیست که M&S با یک تصمیم برنامه‌ریزی که کاملاً بر خلاف اصول است، متمایز شود.

مطمئناً Ma، حق داشت که به این موضوع اشاره کرد که طرح طراحی شده توسط Pilbrow & Partners او تا کنون در تمام مراحل سیستم برنامه ریزی پشتیب، شده است، و شکایت کرد که در حال حاضر تعداد زیادی پروژه ت،یب در سراسر لندن در حال انجام است. فراموش نکنیم که هر ساله 50000 ساختمان در بریت،ا را ،اب می کنیم.

مایکل گوو یک شخصیت بسیار بحث برانگیز است، به ویژه در میان معماران. اما او اعتقاد دارد و تنها سیاستمدار پیشرو است که به طور مداوم توجه را به هزینه کربن فوق العاده بالای مواد جدید مانند فولاد و بتن جلب می کند. بقیه کجا هستند؟

منبع: متیو اندروز / SAVE

فروشگاه M&S در خیابان آ،فورد که برای ت،یب در نظر گرفته شده بود

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/opinion/michael-gove-has-been-bold-over-ms-oxford-street-but-its-not-enough