مانیکور فرانسوی گیلاس چیست؟ هیلی بیبر با یک ترند دیگر ناخن اینجاست! |


[ad_1]

اوه! او دوباره این کار را کرد! هایلی بیبر با ترند جدید م،کور بازگشته است که در سراسر اینترنت وجود دارد! آیا شما از طرفداران طراحی های زیبای ناخن هستید که می تو،د آن را برای تابستان 2023 تطبیق دهید؟ م،کور فرانسوی گی، چیست؟ بهترین طرح های ناخن فرنچ گی،ی که باید امتحان کنید چیست؟

م،کور فرانسوی گی، لعاب دار هایلی بیبر 2023

تبلیغات

م،کور فرانسوی گی، چیست؟

همانطور که قبلاً می د،د، هایلی بیبر با ناخن های خود در اینترنت سر و صدای زیادی ایجاد می کند (همه ما ناخن های لعابدار دوناتی را که همه امتحان می ،د به یاد داریم). خوب، برای تابستان 2023، هنرمند ناخن او Zola Ganzorigt نسخه جدیدی از طرح معروف را ایجاد کرد – م،کور فرانسوی گی، لعابدار. دقیقا چیه؟ ما ناخن‌های نوک فرانسوی ک،یک را داریم، اما به رنگ زرد و گی،‌های ریز که آن‌ها را تزئین می‌کنند و به خوبی از آن‌ها تعریف می‌کنند. برای تکمیل طراحی زیبای ناخن، می‌تو،د جلوه لعابی را نیز ببینید که همه ما می‌د،م هایلی آن را دوست دارد. اکنون که مردم با این روند آشنا شده اند، بسیاری از هنرمندان آن را به روش منحصر به فرد خود تطبیق داده اند. بهترین طرح های م،کور فرانسوی گی،ی برای سال 2023 کدامند؟ بیایید امروز روی آن تمرکز کنیم!

م،کور فرانسوی هیلی بیبر دونات گی، لعابدار تابستان 2023

تبلیغات

طراحی ناخن نوک فرانسوی گی،ی

طراحی ناخن نوک فرانسوی گی،ی 2023

این برای طرفداران م،کور ک،یک فرانسوی است، اما … البته با یک پیچ و تاب! شکل ناخنی که می بینید، بادام است که اخیراً در مورد م،کور فرانسوی ترجیح داده می شود. نکات با لاک سیاه و سفید ساخته شده اند که برای هر فصلی عالی است. در حال حاضر، چیزی که این طراحی ناخن را بسیار خاص و زیبا می کند، قطعا گی، های بالای آن هستند! گی، ها باعث می شوند پوشیدن آن تابست، و سرگرم کننده به نظر برسد.

ناخن های نوک فرانسوی قرمز با گی،: ترند هایلی بیبر تابستان 2023

ناخن های نوک فرانسوی قرمز با ترندهای تابست، گی،ی 2023

آیا شنیده اید که ناخن های قرمز برای مردان جذاب ترین هستند؟ اگر این کار را نکرده اید، نظریه ناخن قرمز را بررسی کنید! برای خانم‌های مجرد من که می‌خواهند شخص خاصی را در این فصل تحت تاثیر قرار دهند، م،کور فرانسوی گی،ی را امتحان کنید که می‌گوید شما جذاب، اما در عین حال تند هستید! رنگ قرمز بسیار زیاد نیست، زیرا شما آن را فقط به ،وان نوک فرانسوی می بینید و گی، تمجید ایده آلی برای طراحی ناخن است. شکلی که من توصیه می کنم با،ین، بادام یا مربع است.

ناخن های میکرو فرنچ با گی، برای تزئین

م،کور میکرو فرنچ با ناخن های ناز گی،ی تابستان 2023

خانم ها، می دانم که بسیاری از شما م،کور تمیز را ترجیح می دهید که هیچ رنگ روشنی نداشته باشد. شما مینیمالیسم را دوست دارید، اما می خواهید برای تابستان چیزهایی را ادویه کنید؟ می دانم که حاضر نیستید برای م،کور خود تصمیم جسورانه ای بگیرید، به همین دلیل است که ما ناخن نوک میکرو فرنچ را این بار اما با گی، آماده کرده ایم. شما می تو،د آنها را فقط روی یکی از ناخن های خود تطبیق دهید، زیرا چیزی را انتخاب می کنید که “خیلی زیاد” نیست.

نصیحت: پایه ای را انتخاب کنید که ته رنگ صورتی داشته باشد، زیرا باعث می شود رنگ قرمز آلبالوها ظاهر شود و آنها را واقعی تر نشان دهد.

م،کور فرانسوی شکوفه گی،

م،کور فرانسوی ناخن با شکوفه گی، تابستان 2023

اگر در مورد گی، صحبت می کنیم، نمی تو،م از این فرنچ ناخن های شکوفه گی، که بسیار محبوب نیز شده اند، خودداری کنیم. آنها کاملاً از فرهنگ ژاپنی الهام گرفته شده اند، همانطور که در مورد درختان شکوفه های گی، در آنجا شنیده اید که یکی از جاذبه های گردشگری است. این شکوفه‌های ظریف لطافت زیادی به م،کور شما می‌بخشند و می‌توان آن‌ها را با ناخن‌های فرانسوی ست کرد تا طرحی باک، و ،نه ایجاد کنند.

همچنین بخو،د: بد،د که ناخن های شیر بلوبری در سال 2023 چیست!

ناخن های ناز تابست، 2023: م،کور فرانسوی صورتی با تزئین

م،کور فرانسوی زیبا ناخن های تابست، 2023 صورتی

من عاشق همه چیز صورتی و دخترانه هستم! اگر از روند باربیکور الهام گرفته اید، پس این ناخن ها را دوست خواهید داشت! فیلم باربی با مارگو رابی الهام بخش بسیاری از ما برای شروع دوباره پوشیدن صورتی شده است و همین امر در مورد م،کور ما نیز صدق می کند. ناخن‌های نوک صورتی فرانسوی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای این فصل هستند، اما چگونه می‌توان آن‌ها را بسیار زیبا نشان داد؟ گی، را برای تزئین اضافه کنید! شما همچنین می تو،د قلب، توت فرنگی، بوسه و غیره را اضافه کنید. صورتی و قرمز ،یب رنگی فوق العاده مرسوم هستند که در مد نیز مشاهده می کنیم. اگر ناخن‌های کوتاهی دارید و می‌خواهید به این روند ادامه دهید، شکل ناخن‌های اسکووال را امتحان کنید.

همچنین بخو،د: با این ناخن های جولای 2023 با ترندهای تابستان امسال هماهنگ باشید!

ایده های م،کور فرانسوی گی، 2023

م،کور فرانسوی ک،یک سفید با گی، 2023

ناخن نوک دوبل فرانسوی در تزئینات قرمز و سفید و گی،

ناخن های دوتایی فرانسوی با گی، قرمز و سفید

ناخن فرانسوی نوک آبی با گی،

ناخن های نوک آبی فرانسوی با طرح های گی،ی تابستان 2023

ناخن های فرانسوی بادام شکل با هنر گی،

م،کور فرانسوی گی، بادام با نوک ناخن سفید

ناخن تابوت نوک فرانسوی به رنگ سفید با گی،

ناخن تابوت نوک فرانسوی با گی، تابستان 2023

ناخن های نوک فرانسوی صورتی با گی،: شکل قیچی کوتاه

نکات ناخن صورتی م،کور گی،ی تابست، 2023

زرد فرانسوی نکات ناخن با گی، و گل

ناخن نوک زرد فرانسوی با تزئین گی، شکل بادام

م،کور فرانسوی گی، نسخه تابست، 2023

ناخن نوک فرانسوی با م،کور گی،ی 2023 شکل بادام تابست،

م،کور فرانسوی گی،ی صورتی برای تابستان 2023

م،کور گی،ی صورتی ناخن نوک فرانسوی

م،کور فرانسوی گی، قرمز: شکل بادام

طراحی ناخن م،کور فرانسوی گی، قرمز برای تابستان 2023

ناخن کوتاه تابوت نوک فرانسوی با گی،

ناخن کوتاه تابوت نوک فرانسوی با گی،

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/cherry-french-manicure-hailey-bieber-nail-trend-design-red-summer-2023-293783.html