لیست قیمت سایبان برقی ۲۲ آذر ۱۴۰۱ سایه بان کنترلی-اطلاعات سایبان


برای موتور توبولار سایبان برقی از اندکپ ‌های پلاستیکی با دو مدل استفاده می ‌شود. اندکپ پلاستیکی هشت ضلعی که مخصوص لوله ‌های پارچه با مقطع هشت ضلعی است و اندکپ پلاستیکی گرد که لوله ‌های پارچه آن به صورت گرد است. این نوع سایبان به دلیل الکتریکی بودن کنترل آن دارای مزیت‌های دو چندان می‌باشد. استفاده از این سایبان هیچ محدودیت مکانی ندارد و می‌توان در هر شرایط جوی از آن استفاده کرد. سایبان دو طرفه دو سمت جداگانه برای باز و بسته شدن دارد و سایبان برقی فنری بازویی درون بازوان اصلی خود از فنر کار گرفته شده است که وظیفه باز و بسته کردن سایبان را بر عهده دارد. سایبان شید که اغلب به عنوان سایبان تبلیغاتی نصب شده در ویترین‌ها مغازه شناخته می‌شود، مانند پرده‌ی منازل می‌باشد و با نام‌های دیگر پرده اتوماتیک و شید رول نیز شناخته می‌شود.

  • قبل از ساخت باید از محل مورد نظر بازدید شود تا ابعاد و اندازه های دقیق برای ساخت سقف برقی مشخص شوند.
  • به همین علت قصد دارم تا در این یادداشت، به تحلیل تک تک اجزایی که در این مهم نقش مؤثری دارند بپردازم.
  • سفارشی بودن سایبان ها باعث می شود تا رضایت مصرف کننده از این محصول بسیار بیشتر شود.
  • زیرا برخی از محصولات از اجزای بسیار زیاد و متنوعی ساخته می شوند که قیمت هر کدام از آنها تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده دارند.
  • از این سایبان ها برای نگهداری گل و گیاهان نیز استفاده می شود.

و تقسیم بندی کلی آنها پرداخته می شود تا افرادی که اطلاعات زیادی در این زمینه داشته هم بتوانند خرید موفقی داشته باشند. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. این نوع بسیار محکم و با دوام است و در برابر باد شدید و یا برف و باران سنگین مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد . و یا اینکه فرم زیر را تکمیل فرمایید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند.

معمولا روکش پی وی سی در سال های اخیر بیشترین کاربرد را در ساخت انواع سقف متحرک داشته است. رو باز بودن پارکینگ باعث می شود تا نور آفتاب و رطوبت باران و برف به مرور زمان ماشین را فرسوده نماید. رطوبت باعث پوسیدگی بدنه انواع خودرو و نور آفتاب نیز می تواند به رنگ انواع ماشین آسیب وارد نماید. بدین ترتیب بهتر است برای پارکینگ های رو باز، سقف برقی ماشین در نظر گرفت. متحرک بودن سقف باعث می شود تا بتوانیم در صورت نیاز آن را باز کرده و اگر به آن نیاز نباشد، سقف متحرک را جمع کنیم. برای فضاهایی که بسیار بزرگ هستند نیز کارایی دارد، بدین ترتیب استفاده از سقف برقی بسیار بیشتر از سایبان برقی است.

نحوه اندازه گیری سایبان برقی

وقتی سایبان در محل درستی نصب نشود در مدت زمان کوتاهی کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد. وقتی بازوهای سایبان برقی دچار مشکل می شود پارچه آن گود می شود. قرار گرفتن پارچه سایبان بر روی غلتک نشانه درست بودن قرارگیری آن است. اگر سایبان برقی در ویلا، تراس یا بالکن نصب شده است، توجه کنید که به هیچ عنوان در زیر آن از باربیکیو استفاده نکنید.

خرید سایبان برقی

برای مشاوره بیشتر جهت انتخاب سایبان مناسب مورد نظر خود با شماره 021۴۴۰۱۵۶۰۱ تماس بگیرید. کارشناسان گروه تولیدی کارِن همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. استفاده از این نوع سایبان بسیار آسان است و از نظر سهولت در استفاده برتری زیادی نسبت به سایبان دستی قدیمی دارد.

هر کدام از این سایبان ها کاربردهای مختلفی داشته و در مکان های مختلف مورد استفده قرار می گیرند. آیا تا به حال شده است که هنگام خرید کرکره برقی و یا بر روی سایبان ها، برند و یا تبلیغات شرکتی را مشاهده کنید؟ یکی از روش های برندسازی همین استفاده کردن و درج برند بر روی سایبان، کرکره برقی و موارد این چنینی می باشد. البته ناگفته نماند که روش های بسیار زیادی در زمینه برندسازی وجود دارد. اما این روش چون در دید مستقیم مشتری می باشد، باعث ماندگاری بیشتر در ذهن می شود. اینکار ناخودآگاه باعث می شود تا مشتری برای دفعات بعدی از همان مکان خدمات دریافت کند.

اگر یک سقف برقی بر روی درب این اماکن قرار گیرد، میزان گرد و خاک ورودی به شدت کاهش می یابد. سقف متحرک از نشست گرد و خاک بر روی خودرو نیز جلوگیری می کند. بدین ترتیب زمانی که از سقف متحرک برای پارکینگ استفاده می شود، کمک می کند تا خودرو تمیز باقی بماند.

این موضوع باعث شده تا در اغلب موارد سایبان های کوچک و زیبا برای مغازه انتخاب شوند و سایبان های بسیار بزرگ معمولا کاربرد گسترده ای برای مغازه ها ندارند. با توجه به سیستم الکتریکی که برای سایبان زنجیری در نظر گرفته شده است، همه افراد می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن باز و بسته شدن این نوع سایه بان را انجام دهند. بدین ترتیب هر روز افرادی سفارش خرید سایبان زنجیری را به ثبت می رسانند. سوالی که برخی از مشتریان هنگام سفارش برخی از سازه ها می پرسند این است که چرا قیمت ارائه شده نسبت به متراژ کمی که ارائه می شود، بالا است. دلایل زیادی می تواند برای این حالت بیان کرد که یکی از اصلی ترین آنها، افت زیاد پروفیل ها است.