قیمت سایبان بازویی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری-اطلاعات سایبان


ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است. سایبان تبلیغاتی بازویی با تبلیغات انحصاری مشتری تولید و در شهرری نصب گردید. در اغلب ویلاها و علی الخصوص سایبان کالسکه ای کوچک برای مناطق باران خیز یا آفتابگیر کشور بسیار کاربردی می باشد. در کنار داشتن کاربردهای ذاتی سایبان برقی همچون محافظت در برابر نور آفتاب در فصول گرم سال و محافظت در برابر برف و باران در فصول سرد سال، سایبان برقی کاربرد تبلیغاتی نیز دارد.

  • این موضوع به خاطر راحتی استفاده از این نوع سایبان ها می باشد.
  • از لحاظ بصری تفاوت این دو پارچه سایبان بازویی بسیار زیاد است و با نگاه طول عمر بالای پارچه های 600 گرمی سایبان مغازه نسبت به پارچه های 400 گرمی سایبان مغازه برقی کاملا مشهود است.
  • لوله جلوی سایبان هایکلاس بازویی عریض تر بوده و مجهز به ناودانی نیز میباشد.
  • هر چقدر سایبان را بالاتر نصب کنیم باید ابعاد بزرگتری در نظر بگیریم تا فضا را بخوبی پوشش دهد.

هر کدام از جنس های چادرهای سایبان بازویی، کاربری مخصوص به خود را دارند. یکی از عوامل موثر بر انتخاب نوع جنس چادر سایبان بازویی، شرایط جوی حاکم بر منطقه شما است. شما باید با توجه به شرایط محیطی که دارید، جنس چادر را انتخاب کنید.

محصولات سایبان

مثلاً یک سایبان 5 متر در 2.5 یا 3 متر یک انتخاب خوب می باشد. ولی سایبان های برقی و دستی امروزی این نقطه ضعف را ندارتد و تقریباً افقی رو به جلو حرکت می کنند و در نتیجه جلوی دید مغازه را اشغال نمی کنند. البته اگر بخواهید می توان شیب آنرا زیاد کرد و جلوی سایبان به سمت پایین بیاید.

تولید سایبان بازویی

بیشتر سایبان مغازه ها ضدآب هستند و در مقابل سایبان های مقاوم در برابر آب قرار دارند و در نتیجه، آب به قسمت “بام” این سایبان‌ مغازه ها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند. بر اساس کیفیت مواد بکار رفته در این سایبان ها قیمت سایبان مغازه بازویی متفاوت می باشد. انتخاب رنگ و جنس چادرهای سایبان بازویی با توجه به نیاز و سلیقه شما متفاوت است.

ایران سایبان تماس بگیرید و پس از بررسی قیمتها جهت مشاوره رایگان و سفارش مستقیم از کارخانه ایران سایبان با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید با مطالعه این اطلاعات و در صورت لزوم اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ایران سایبان خرید سایبان خود را بطور مطمئن انجام دهید. یکی از دلایل اصلی که باعث شده استفاده ازسایبان بازوییبیشتر شود، وجود نور مستقیم آفتاب بر روی درب و پنجره های مختلف می باشد. نور آفتاب از جمله عواملی است که می تواند هر محصولی را به راحتی از بین برده و یا باعث ایجاد تغییر رنگ و پوسیدگی در محصولات مختلف شود.