قفل خود را به طرز ماهرانه ای از روی صورت دور نگه دارید


[ad_1]

موهای کوتاه به شما این امکان را می دهد که فوق العاده همه کاره و شیک باشید، اگر راهی زیبا برای حفظ آن از صورت و پیش، خود پیدا کنید. خوشبختانه، می‌توان ایده‌هایی برای موهای کوتاه پیدا کرد، که می‌تواند موهای شما را در مکان خاصی نگه دارد و ظاهری باشکوه به مدل موهای شما می‌آورد. چگونه می توان به موهای کوتاه و شگفت انگیزی دست یافت، بدون اینکه زمان زیادی را از دست بدهید؟

چگونه موهای کوتاه صورتم را حفظ کنم؟

10 آرایش عروسی برای موهای کوتاه جلوه زیبایی می دهد

تبلیغات

مدل موی کوتاه ممکن است بسیار زیبا باشد، اما یک مشکل رایج وجود دارد، با افتادن تارها روی صورت خود چه باید کرد؟ سعی کنید موهای خود را با ترفندهای اصلاحی برای موهای کوتاه مدیریت کنید:

  1. گیره مو با سنجاق بابی: تارهای مو را که روی صورتتان می افتند با سنجاق یا گیره دور کنید. از بین ظاهر شیک و شیک موها را انتخاب کنید یا موها را سنجاق کنید و آن را به عقب نگه دارید.
  2. بند برای مو و سر: گزینه های دارای هدبند یا بند موی شیک را امتحان کنید تا موها از صورت شما دور نشوند. این همچنین یک استعداد شیک به استایل شما می بخشد.
  3. بافت دهنده یا اسپری مو: هر دو به حفظ فرم موهای شما کمک می کنند و احتمال ریزش آن را به پیش، به حداقل می رسانند.

به من نشان دهید چگونه با موهای کوتاه یک آپدو انجام دهم؟

2 تا گره خورده آن را در پنج دقیقه درست کنید

تبلیغات

آرایش موهای کوتاه ممکن است مشکل به نظر برسد، اما با چند تکنیک ساده، می تو،د ظاهری جذاب داشته باشید:

  • مدل موی گره دار: موهای خود را به دو ،مت ت،یم کنید و آنها را به صورت گره در پشت گردن خود ببندید. این کار را تا رسیدن به انتهای خود ادامه دهید و این حالت مو را با سنجاق بابی ثابت کنید. این تکنیک منحصربفرد به چهره شما زیبایی خاصی می بخشد.
  • موی پیچیده شده: موهای خود را از پشت بگیرید و آن ها را به صورت یک کش کم بچرخ،د. با یک بند مو یا روسری دور کش بپیچید تا به ظاهری صاف و ظریف برسید.

3 آپلود نامرتب برای موهای کوتاه پیچیده شده موهای کوتاه

  • موهای نیم بند: ،مت بالای موهای خود را بردارید و آن را به صورت کش در تاج سر خود بچرخ،د. آن را با سنجاق بابی ثابت کنید و اجازه دهید بقیه موهایتان آزادانه جریان پیدا کند. اگرچه این یک آپدیت گاه به گاه است، اما برای موقعیت های خاص نیز به خوبی کار می کند.

1 تاپ زیبا برای موهای کوتاه

چگونه موهای کوتاه را خودتان مدل دهید؟

مدل دادن به موهای کوتاه خود می تواند لحظه ای خوشایند باشد، با پیروی از تکنیک های من،، مانند موارد زیر:

  • آپدوی کم با شکوه: تمام موها را به عقب شانه کنید و یک دم ،ی در پشت گردن خود ایجاد کنید. در نهایت، دم ،ی را به شکل یک نان کم ارتفاع بچرخ،د و موقعیت را با سنجاق محکم کنید. اکنون شما یک سبک ک،یک دارید که برای مجالس رسمی شما عالی است.

4 آپلود تابست، آسان برای موهای کوتاه

  • مدل کوتاه بافته هلندی: با بافتن ،مت کوچکی از موهای جلوی خود شروع کنید و تارها را زیر یکدیگر بچینید. به بافتن در امتداد خط مو ادامه دهید و وقتی به پشت سر خود رسیدید، این فرم را با سنجاق محکم کنید. این مدل موی شیک از ریزش موهای شما روی صورت جلوگیری می کند و جالب و شیک است.

5 قیطان دوتایی موی کوتاه زیبا 1

  • سبک تزئینی با ا،سوری: موهای خود را با افزودن یک ا،سوری زیبا برای مو تزئین کنید. این ممکن است یک گیره موی گلدار، هدبند معمولی یا یک نوار درخشان باشد. خواهید دید که چگونه یک ا،سوری دوست داشتنی می تواند ظاهر شما را فوراً بهبود بخشد.

6 گل قیط، آشفته کاراملی

آپدهای تابست، آسان برای موهای کوتاه

ممکن است این عقیده نادرست را بشنوید که مدل موهای بافته شده زیبا برای خانم هایی که مدل موهای کوتاه را تکان می دهند من، نیست. برع،، آنها کاملاً هستند. مدل موی زیر این را ثابت می کند:

  • مدل موی بافته شده. یک موی بافته شده شیک ایجاد کنید، با باز ، موهای خود از یک طرف و ت،یم آن به سه ،مت شروع کنید. بافتن را از ،مت جلویی شروع کنید و پشت گوش ها را به پایان برس،د تا با چشمان خود ببینید که چقدر منحصر به فرد است. تنها چیزی که نیاز دارید فقط کمی تغییر در تکنیک بافتن است.

7 مدل زیبا و آسان برای موهای کوتاه

  • ،مت کناری با قیطان های میکرو. اجازه دهید با این مدل مو ظاهری پیچیده داشته باشید. موهای خود را در یک طرف نگه دارید که باید تمیز و بدون گره خوردن باشد. بقیه موهای خود را به ،مت های کوچک ت،یم کنید، با بافتن میکرو بافته. این امکان وجود دارد که تا انتها بافته شود یا در انتهای آن طول بکشد. موهای باقیمانده را در پشت جمع کنید و یک موی کم پشت بسازید یا آن را به صورت گره شیک بچرخ،د. این مدل مو مزایای میکرو بافته ها را با ،مت کناری شیک ،یب می کند.

8 تا نیم آپ برای موهای کوتاه

  • مدل موی با،ینی تابان. با ظاهری پیچیده از موی با،ین، تمام موهای خود را به صورت دم ،ی بلند در تاج سر خود متمایز کنید. سپس موها را به دور پایه آن بپیچ،د و به شکل موی برسید. با سنجاق های بابی آن را در جای خود نگه دارید و مطمئن شوید که روی سرتان محکم بنشیند. با کمک یک اسپری مو، قفل های برآمدگی را ثابت نگه دارید، و موها را براق نگه دارید. تاپ با،ین یک روش زیبا و جذاب برای پوشیدن موهای شماست که برای موقعیت های خاص من، است.

9 نان با،ین اما واتسون 1

همچنین بخو،د: همچنین بخو،د: باب آپدوس برای موهای کوتاه: به این مدل موهای شیک و شیک نگاه کنید!

و: مدل موی عروسی برای موهای کوتاه: اینها زیباترین مدل موی عروس برای نشان دادن مان کوتاه هستند!

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/updos-for-s،rt-hair-keep-locks-off-face-s،fully-marvelous-look-296893.html