فلچر پریست و مامو-مانی به بازسازی طرح های استراحتگاه آبگرم ترمه منچستر کمک می کنند


[ad_1]

همچنین مامو-م، سازنده دیجیتال و اخلالگر سابق AJ100 نیز درگیر بود. این دو روش به معمار داخلی Therme Therme ARC کمک کرده اند.

این شرکت فناوری و اپراتور استراحتگاه آبگرم می‌گوید اکنون پس از یک رایزنی عمومی، یک «طرح جدید تصفیه‌شده» برای Therme Manchester به شورای ترافورد ارائه کرده است.

در صورت تایید، 113000 متر2 «توسعه رفاهی» مک، را اشغال خواهد کرد که قبلاً محل نمایشگاه EventCity بود که با بارتون داک جاده، فونی، وی، کانال بریج واتر و A5081، روبروی مرکز ترافورد محدود می‌شد. EventCity در پایان سال گذشته ت،یب شد.

Therme Group اصرار دارد که این استراحتگاه 250 میلیون پوندی تبدیل به اقامتگاه شود اول از بسیاری که قصد دارد در سرتاسر بریت،ا «عرضه کند».

در سال 2020، شورای ترافورد مجوز برنامه ریزی برای تکرار قبلی این پروژه عظیم را که توسط معمار داخلی آن طراحی شده بود، اعطا کرد.

اما سال گذشته Therme Group گفت که چنین است بازنگری طرح های اصلی برای ایجاد یک ‘تجربه پایدارتر، جذاب تر و در دسترس تر.

طرح موافقت شده از سال 2020؛ آ،ین پیشنهادات 2023

گروه Therme از فلچر پریست مستقر در لندن به ،وان معمار مشاور در طراحی مجدد استفاده کرد تا «با یک سری از نوآوری‌های طراحی» از Therme ARC پشتیب، کند.

به گفته Therme Group، این پروژه تحت نظارت فلچر پریست، از یک ساختمان واحد با مناطق و خط سقف مواج، به مفهومی به سبک غرفه روان تبدیل شده است.

معماران منظر مستقر در ادینبورگ GROSS.MAX نیز بر روی این طرح کار می کنند و به طراحی منظر کمک می کنند.

طراحی جدید دارای ساختارهای متصل جداگانه است که در یک “چشم انداز طبیعی” قرار گرفته اند. یک مکان جدید برای پارک خودرو و مسیرهای دسترسی بیشتری به حمل و نقل عمومی وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند از سه جهت مختلف به آنجا برسند.

این استراحتگاه شامل 8000 متر است2 «باغ رفاه»، یک منطقه خانوادگی بزرگ با است، موج، یک منطقه اختصاصی برای بزرگسالان با تالاب‌های آب گرم و بارهای شنا که توسط باغ گیاه‌شناسی احاطه شده است، ۴۰۰۰ متر2 میدان عمومی و 3500 متر2 دریاچه در میان مجموعه ای از است،ها و مناطق آبگرم دیگر.

این مجموعه همچنین دارای یک تراس پشت بام در فضای باز با منظره ای از کانال بریج واتر است.

به گفته گروه Therme، «در قلب طراحی جدید یک باغ رفاه شهری قرار دارد که از یک چمنزار ،یسی الهام گرفته شده است».

جدیدترین پیشنهاد فلچر پریست در سال 2023 برای استراحتگاه آبگرم «مستقر در شهر» ترمه من،تر

توسعه‌دهنده می‌گوید نظرات رایزنی عمومی را که در 19 ژوئن بسته شد، در نظر گرفته است و قصد دارد ساخت و ساز را در اوا، امسال آغاز کند، در انتظار تایید برنامه‌ریزی، با مدت زمان ،نی 24 ماه.

سخنگوی شورای ترافورد گفت: «این شورا از پیشنهادات استقبال می‌کند و قبلاً مجوز برنامه‌ریزی برای استراحتگاه رفاهی را صادر کرده است که ما معتقدیم جاذبه قابل توجهی برای بازدیدکنندگان در منطقه خواهد بود.

صدها شغل جدید ایجاد می کند و به بهبود سلامت و رفاه برای کاربران کمک می کند. درخواست برنامه ریزی به روز شده جدید ارائه شده است که در زمان من، توسط کمیته برنامه ریزی شورا بررسی خواهد شد.

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/fletcher-priest-and-mamou-mani-help-rework-thermes-manchester-spa-resort