عناصر طراحی حیاتی برای جستجو در یک خانه جدید


[ad_1]

درست است که ،اصر معماری یک خانه اخیرا چندان مرتبط نبوده اند و بسیاری توجه خود را بیشتر به سمت راحتی و آسایش معطوف کرده اند. خوب، چرا به یک خانه دنج با استعداد معماری در همان زمان دست پیدا نکنید؟ با ،اصر طراحی امروزی، همه چیز ممکن است. در واقع، اگر شما بیشتر مجذوب سادگی یک خانه به سبک مزرعه هستید، مشکلی نیست، اما به ما اعتماد کنید، انتخاب کمی تنوع بیشتر در سبک و شکل معماری، اقامتگاه شما را متمایز خواهد کرد. خوشبختانه، برخی از ،اصر طراحی به طور هماهنگ هر دو را ،یب می کنند. بنابراین، چه شما به دنبال چیزی کمی سنتی تر هستید یا طراحی مدرن و شیک، شما جای درست آمده اید.

در اینجا برخی از ،اصر معماری و طراحی ضروری وجود دارد که باید هنگام بازسازی یا ،ید یک خانه جدید به آنها دقت کنید.

سبک معماری و موقعیت مک،

،اصر طراحی حیاتی

منبع: pinterest.com

تعداد زیادی از سبک های معماری وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی را به نمایش می گذارند. بنابراین، برای تصمیم گیری من، در مورد خانه آینده یا خانه بازسازی شده فعلی خود، باید با برخی از این سبک ها آشنا شوید. به این فکر کنید که چه چیزی را ترجیح می دهید یا چه چیزی را بیشتر با نیازهای شما هماهنگ می کند. آیا این خط سقف شیرو، و شخصیت سبک همپتون خواهد بود یا شکل م،ار و جعبه ای یک طراحی معاصر؟ وقت آن است که برنده را تعیین کنید – ک،یک الهام گرفته از میراث یا تمیز و مدرن؟ بسیار مهم است که در مورد سبکی که به بهترین وجه با ترجیحات شما همخو، دارد تصمیم بگیرید، زیرا انواع شما را محدود می کند و در نتیجه یک انتخاب عالی ایجاد می کند.

مکان خانه جدید شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. فرض کنید در حال حرکت به منطقه ای هستید که مشخصه آن خانه های دوره است. سپس، یک نمای مدرنیستی در منظره خیابان کمی نامن، به نظر می رسد. ایده ساختن یک خانه یا نقل مکان به یک خانه جدید، شاید در شهر، کشور دیگری، یا – چرا که نه؟ – قاره بدون دردسر تقریباً وجود ندارد، و حتی این جزئیات “کوچک” انتخاب سبک معماری در این همه شلوغی مهم است. نقل مکان به خارج از کشور مشکلات بیشتری را ایجاد می کند، زیرا ممکن است محدودیت هایی در مورد ساخت خانه از ابتدا وجود داشته باشد.

با این حال، می تو،د یک خانه ناتمام ب،ید و سپس آن را به دلخواه تکمیل و تزئین کنید. حتی می تو،د برخی از وسایل را از محل س،ت قدیمی خود جابه جا کنید. اما قبل از آن، مطمئن باشید الان برو و نرخ حمل و نقل کانتینری در سراسر جهان را بررسی کنید تا ایده واضح تری از آنچه می تو،د با خود بیاورید یا خیر داشته باشید.

طرح رنگ

،اصر طراحی حیاتی

منبع: pinterest.com

یک طرح رنگ بیرونی معمولاً شامل سه سایه است – یک رنگ تزئینی، یک رنگ برجسته و یک رنگ زمینه غالب. البته می‌تو،د رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید، زیرا آنها بدون توجه به سلیقه شخصی هر یک از اعضای خانواده، انتخابی مطمئن هستند، یا می‌تو،د کمی بازی کنید و رنگ‌های آرام‌بخش را با رنگ‌های پررنگ ،یب کنید. این ،وما یک خطر نیست، بلکه یک راه حل صرف برای اساسی بودن است. با این وجود، اطمینان حاصل کنید که عواملی مانند بافت طبیعی مواد مورد استفاده (آجر، سنگ، الوار و غیره) را در نظر می گیرید، زیرا می توانند نتیجه نهایی را بسیار تحت تاثیر قرار دهند. در مورد درب ورودی، با استفاده از رنگ روشن، مانند قرمز شرابی یا زرد قناری، کمی ویژگی اضافه کنید.

یک طرح رنگ به خوبی انتخاب شده امکان انتقال بین هر اتاق و فضای نشیمن را فراهم می کند. همانطور که در اطراف خانه قدم می زنید، باید تداوم اتاق ها را احساس کنید که زیبایی شناسی کامل را در هم می آمیزد. در نتیجه، ممکن است بخواهید از یک متخصص در مورد طرح رنگ ایده آل برای مطابقت با شخصیت خود راهنمایی بخواهید.

سقف کلیسای جامع یا طاقدار کلیسای جامع

کلیسای جامع و سقف های طاق دار کلیسای جامع می توانند اضافه کنند ارزش قابل توجهی برای یک فضای بزرگتر. ،یداران خانه اغلب به این ویژگی معماری منحصر به فرد علاقه مند هستند که از مواد مهندسی شده ویژه ساخته شده است. سقف های کلیسای جامع اساساً به موازات شیب سقف شیب دار هستند. از سوی دیگر، سقف های طاقدار می توانند شیب دار یا قوسی باشند اما هرگز مسطح نیستند.

برای الهام گرفتن، می‌تو،د به برخی از طراحی‌های چشمگیر کلیسای جامع که توسط:

  • Kiki & Joost صاحب یک تجارت مبلمان، منسوجات و روشنایی است. یکی از بهترین پروژه های آنها شامل طراحی مجدد انباری از آجر و چوب قرن نوزدهمی بود که سقفی چشمگیر دارد.
  • کنزو تاکادا، طراح مد ژاپنی. ساختمان آپارتمان قرن هجدهم او دارای طراحی داخلی با طراوت و مینیمال است که به سقف بلند اجازه می دهد تا بیشتر اتاق ها را نمایان کند.
  • Pfau Long Architecture به طرز باورن،ی یک انبار دو طبقه را به مک، برای ساخت خانه طراحی کرد. درون تبدیل به “تسکین بیش از حد شبیه سازی” شده است.

شیرو، چند طبقه

،اصر طراحی حیاتی

منبع: pinterest.com

مگر اینکه خانه شما در سبک مدرن با سقفی مسطح یا کم شیب قرار گیرد، شیرو، یک ،صر طبیعی است. این ،اصر مثلثی که در قله‌های سقف متقاطع می‌شوند معمولا استاندارد هستند، اما می‌توانند برای اه، زیبایی نیز طراحی شوند. به ،وان مثال، می تو،د به طرحی با شیرو، های دوتایی در ورودی جلو نزدیک شوید زیرا لو، تر به نظر می رسد. شیرو، های لایه ای خانه را به ساختمان برجسته تری تبدیل می کند و در عین حال لایه های داخلی منحصر به فردی را برای تحت تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

شیرو، های چند طبقه دارای مزایای زیر هستند:

  • آنها قابلیت اطمینان و دوام را ارائه می دهند.
  • آنها به ساختمان اجازه می دهند تا بارهای افزایش یافته را به ویژه در طول زمستان تحمل کند.
  • آنها اصلی تر و جذاب تر هستند.

با این حال، شیرو، های چند طبقه دارای معایبی نیز هستند:

  • هزینه ساخت و ساز بالایی دارد.
  • طراحی پیچیده شما را م،م می کند که به طور حرفه ای به این موضوع بپردازید.
  • عایق رطوبتی با کیفیت بالا لازم است.

خوابگاه

،اصر طراحی حیاتی

منبع: pinterest.com

اگرچه این یک جزئیات اغلب نادیده گرفته می شود، خوابگاه ها می توانند جذابیت زیبایی شناسی منحصر به فردی را به صفحه بیرونی خانه و سقف اضافه کنند. اگر به دنبال اتاق هایی با ظاهر بزرگخوابگاه ها نیز از مواردی هستند که باید به آن توجه کرد، زیرا ابعاد قابل توجهی در داخل اتاق های متصل به آن اضافه می کنند. خوابگاه‌ها به‌ویژه برای اتاق‌های مربعی با ارزش هستند، زیرا فضایی را برای محیطی باقی می‌گذارند که می‌تواند بیشتر به ،وان یک ایستگاه کاری کوچک یا یک صندلی در پنجره استفاده شود. برخی از جالب ترین طرح های خوابگاه عبارتند از:

  • سقف تخت (برای ساختمان های مدرن)؛
  • خوابگاه سقف شیبدار با چهار ضلع شیب دار که در یک قله به هم می رسند.
  • دورمر ابروی کم، (برگرفته از معماری کلبه)؛
  • خوابگاه سقف مانسارد با کناره های شیب دارتر و پنجره ها درج شده است.

بسته شدن

نقل مکان به خانه ای که به طرز تحسین برانگیزی با سلیقه معماری شما سازگار باشد، آسان و غیرممکن نیست. اگر مدتی را به جستجوی چیزهای مهم اختصاص دهید، احتمالاً آنچه را که میل دارید خواهید یافت.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/vital-design-elements/