عروسک لاک پشت آبرنگی تم تولد المپیک


عروسک لاک پشت آبرنگی تم تولد المپیک

حالا دم و دست و پای عروسک را برگردانید و داخل آن‌ها را با الیاف پر کنید. شِلبِرت لاک پشت شیطونی که با بازیگوشی‌هاش کلی سرگرمتون میکنه! این لاک پشت دوست‌داشتنی عاشق شعر خوندن، رقصیدن، تکرار کردن حرف‌های شما، غذا خوردن و دستشویی کردن توی کاسه توالتشه! به شِلبِرت از غذای مخصوصی که همراهشه بدین و ببینین چه‌قدر بامزه گردنش رو تکون میده و غذایی رو که خورده‌ رو دستشویی می‌کنه. اون اصلاً از دستشویی رفتن نمی‌ترسه و میدونه وقتش که برسه باید با خوندن آهنگ بامزه‌اش به اسم “Gotta Go” بهتون بگه که میخواد دستشویی کنه و اون موقع است که باید توی کاسه دستشویی‌اش آب ولرم بریزین و بعد اون رو روی دستشویی‌اش بذارین. این کار رو می‌تونین بارها و بارها انجام بدین، وقتی که کار لاک پشت‌تون تموم شد، دستشوییش رو با اسکوپ بزرگش از آب دربیارین.

  • خرید این لاک پشتها میتواند کودکان و فرزندان شما را خوشحال و برای مدت طولانی سرگرم کند.
  • نخ را کشیده و رج بعد در هر گره دو پایه کوتاه می بافیم.
  • عروسک‌ها به عنوان اولین دوست بچه‌ها تأثیرگذاری زیادی بر آن‌ها دارند.
  • عروسک لاک پشت از جله عروسک های خارجی فروشگاه اینترنتی جوجمون است که کیفیت بالایی را نیز داراست.
  • برای پاها قلاب را در پایه رج یکی به آخر لاک، فرو کرده و نخ را وصل می کنیم.
  • عروسک لاک پشت یکی از عروسک‌هایی است که میتوانیم از آن برای خوشحال کردن دوستانمان استفاده کنیم.

پیویو در زمینه زیبایی و سلامت ، زیورآلات زنانه و باکس های هدیه آماده فعالیت دارد. به طور مثال شما میتوانید از کادو ولنتاین های آماده شده ی این فروشگاه یا عروسک خرس بزرگ برای روز عشق و سایر مناسبت ها هدیه تهیه فرمایید. شما می‌توانید عروسک لاک پشت پولیشی را به عنوان یک کادوی خاص و متفاوت به دوستتان که همیشه به آهستگی یک لاک پشت رفتار می‌کند، هدیه دهید و او را شاد کنید. یا به عنوان یک کادوی زیبا به کودک خود یا کودکان فامیل و آشنا هدیه کنید.

عروسک طرح لاکپشت ارتفاع 17 سانتی متر

نخ را کشیده و رج بعد در هر گره دو پایه کوتاه می بافیم. هر پایه زیر لاک را با پایه لاک مقابل هم قرار داده ، قلاب را در آنها فر کرده و پایه کوتاه ببافید. دفت کنید از داخل هر زنجیره برای بافت پایه کوتاه نخ بگیرید. در پایه بعدی، با رنگ تیره دو پایه کوتاه ببافید اما دو تا یکی دومین پایه را با رنگ روشن انجام دهید. این محصول عروسک پولیشی از طرح خرس های کله فندوقی می باشد که یک انیمیشن و کارتون جذاب در میان کودکان می باشد.

عروسک حمام طرح لاک پشت تامی Tomy

شما می توانید از این پاداش برای خریدهای بعدی استفاده نمایید. همچنین میتوانید این پاداش را به کوپن تخفیف تبدیل نمایید. البته مجموع کل محصولات موجود در سبد خرید نیز، موقع پرداخت حداقل باید 300,000 تومان باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به فروشگاه اینترنتی وسوسه می باشد. عروسکهای خاص با موضوع ترسناک و یا عروسک های سخنگو و هوشمند از دسته بندیها جدید این نوع از اسباب بازی ها میباشند . نخ را چیده, عروسک جوجه تیغی نخهای اضافه را داخل لاک فرو کرده و زیر بدن بچه لاکپشت را میدوزیم.

حالا شکم لاک‌پشت را با سنجاق ته گرد به لاک وصل کنید و دورتادور آن را جز ۲٫۵ سانت از کناره‌های پا و دم عروسک را بدوزید. حالا عروسک را برگردانید و داخل آن را با الیاف پر کنید و قیمت‌های باز آن را با دوخت نردبانی ببندید. خرید این لاک پشتها میتواند کودکان و فرزندان شما را خوشحال و برای مدت طولانی سرگرم کند. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی پیام کالا می‌باشد. عروسکدر سایز های بسیار بزرگ و یا بسیار کوچک تقریبا در بیشتر مکانهای زندگی و یا حتی در اتومبیلها ما نیز وجود دارند . چهره های دوست داشتنی و بعضا کمدی با پارچه های مخملی رنگارنگ حس بسیار لطیف و زیبایی به انسان میدهند و کمتر کسی میتواند نسبت به حس آنها بی توجه باشد .

قابل شستشو – آویز – جنس پولیشی وزن 20 گرم سایز 7 سانتی متر عروسک پولیشی (پلاشی) چیست؟طراحان و تولید کنندگان عروسکهای پولیشی .. قابل شستشو – جنس پولیشی – آویز وزن 15 گرم سایز 12 سانتی متر عروسک پولیشی (پلاشی) چیست؟طراحان و تولید کنندگان عروسکهای پولیشی.. فروشگاه عروسک چیچیلاسمتنوع ترین و به روزترین سایت خرید عروسکدر ایران است.