طرح جامع مرکز شهر نیوآرک


[ad_1]

تیم منتخب برای قرارداد 130000 پوندی، یک طرح جامع و کد طراحی را با هدف “حرکت رشد اقتصادی و تضمین پایداری آینده” برای شهر تاریخی بازار در رودخانه ترنت طراحی خواهد کرد.

با حمایت شورای ناحیه نیوآرک و شروود، هدف این پروژه بهبود قلمرو عمومی و باز ، فرصت‌های بازسازی در داخل شهرک است و در عین حال «اهمیت و ارزش تاریخ و شخصیت غنی شهر را حفظ می‌کند».

بر اساس این خلاصه: «مرز طرح جامع باید شامل منطقه مرکزی شهر، گره‌های حمل‌ونقل کلیدی و مکان‌های فرصت برای توسعه باشد و به کل منطقه حفاظت‌شده مرکز شهر نیوآرک و سایر زمین‌های لازم برای ایجاد یک استراتژی موفق باشد.

مسائل کلیدی که باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از: برنامه‌ریزی اطلاع‌رس، برای حرکت در مرکز شهر و مداخلات حمل‌ونقل، فعال‌سازی پروژه‌های بازسازی، پس‌زمینه و پروژه‌های بزرگ‌تر، کاربری‌های من، از زمین در سراسر مرکز شهر که منع،‌کننده آرزوها برای اقتصاد ،یبی انعطاف‌پذیر، فیزیکی و مداخلات غیر فیزیکی و حصول اطمینان از اینکه توسعه جدید به گونه ای طراحی شده است که منع، کننده تنوع در شخصیت در سراسر منطقه طرح جامع باشد.

نیوآرک یک شهر بازار تاریخی است که ،یبی از معماری قرون وسطایی، پس از قرون وسطی و گرجستان را در منطقه مرکزی خود به نمایش می گذارد. مرکز شهر در حال حاضر از ازدحام شدید جاده رنج می برد، اما انتظار می رود از سرمایه گذاری 500 میلیون پوندی در A46 Newark Northern Byp، در سال 2025 بهره مند شود.

سال گذشته، معماران گلیفر لنگستون، مدرسه ابتدایی جدید کریست چرچ را به ،وان بخشی از فاز اول میدلبک، یک توسعه شهری جدید توسط توسعه‌دهنده Urban&Civic، در 2 کیلومتری نیوآرک تکمیل ،د.

طرح جامع جدید به دنبال راه هایی برای حمایت از رشد تجارت و بازدیدکنندگان در مرکز شهر خواهد بود. ،اصر کلیدی شامل یک قلمرو عمومی و استراتژی مونتاژ زمین همراه با بهبودهای حمل و نقل و ابتکارات برای حمایت از تغییرات کاربری و معرفی مسکن بیشتر در بالای مغازه ها است.

پیشنهادات برای قرارداد 65 درصد از نظر کیفیت و 35 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهد شد.

جزئیات مسابقه

،وان پروژه طرح جامع و کد طراحی مرکز شهر نیوآرک
مشتری شورای ناحیه نیوآرک و شروود (NSDC) و ،ستان تاریخی
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر، 20 فوریه 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات نحوه تحویل ا،امات قرارداد را در بازه زم، اعلام شده از جمله نمودار گانت / ج، زم، پروژه، از جمله نقاط عطف کلیدی و تاریخ های تحویل در قالب لیست وظایف با روز به ازای هر نفر در هر کار ارائه کنند.
اطلاعات بیشتر

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/compe،ions/newark-town-centre-masterplan