طرح اصلی موزه نیروی هوایی سلطنتی کازفورد


[ad_1]

تیم برنده موزه هوافضا – واقع در پایگاه هوایی عملیاتی و مرکز آموزشی 221 هکتاری – را دوباره برنامه ریزی خواهد کرد و همچنین برنامه هایی را برای ارتقای Hanger 1، ایجاد یک مرکز آموزشی جدید و مرکز مجموعه ها، و ارائه محوطه سازی و قلمرو عمومی جدید طراحی خواهد کرد.

این پروژه که برای تکمیل در سال 2027 برنامه ریزی شده است، دو دهه پس از تکمیل یک پروژه جدید 9 میلیون پوندی توسط استودیو Feilden Clegg Bradley انجام می شود. نمایشگاه ملی جنگ سرد در موزه با سه بمب افکن V – Valiant، Victor و Vulcan.

موزه نیروی هوایی سلطنتی کازفورد که در سال 1979 ایجاد شد، مجموعه بزرگی از هواپیماهای نظامی را در کنار هواپیماهای مختلف تحقیق و توسعه دارد.

آ،ین جستجو برای تیم طراحی شش سال پس از استخدام معماران Buttress مستقر در من،تر برای ایجاد چشم اندازی جدید برای جاذبه گردشگری شمال غرب بیرمنگام انجام شد.

کمیسیون طرح جامع جدید بخشی از موزه استاستراتژی 2030 برنامه ارتقا اه، کلیدی شامل تعیین چشم انداز 25 ساله برای سایت کازفورد است که جوامع محلی را درگیر می کند، امکانات یادگیری جدید را فراهم می کند و از جاه طلبی ها برای تبدیل شدن به یک سازمان خالص کربن تا سال 2030 پشتیب، می کند.

توسعه مرحله‌ای، یک مرکز مجموعه‌های جدید میزبان فعالیت‌های پژوهشی و خلاقانه، یک نمایشگاه «مرتبط ملی» با انعکاس 40 سال گذشته RAF، یک مرکز یادگیری جدید برای آموزش مادام‌العمر و فضاهای خارجی از جمله چشم‌انداز جنگلی و قلمرو عمومی را ارائه می‌دهد.

[ad_2]
منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/compe،ions/royal-air-force-museum-cosford-masterplan