سبک های شگفت انگیز پنجره برای جایگزینی ویندوز ریچموند هیل


[ad_1]

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهبود جذابیت خود، جایگزین ، ویندوز ریچموند هیل است. پنجره‌ها آینه‌های خانه هستند و ظاهر آن‌ها نشان‌دهنده خانه شما نیز هست. وقتی پنجره‌های شما قدیمی هستند، زشت هستند و افرادی را خواهند دید که خانه شما نیز زشت است. این در مورد زم، که ویندوز شما جدید و جذاب است نیز صدق می کند، بنابراین اساساً تصمیم با شماست.

هنگام در نظر گرفتن جایگزینی ویندوز ریچموند هیل، باید در مورد سبک پنجره تصمیم بگیرید. سبک های پنجره زیادی در بازار وجود دارد، و این ممکن است یک تصمیم چالش برانگیز باشد. ادامه مطلب در مورد بهترین سبک های ویندوز ریچموند هیل که ممکن است با آن روبرو شوید.

ویندوز برای سبک های کیپ کد

تعویض ویندوز

منبع: pinterest.com

خانه های کیپ کاد را می توان خانه هایی با سقف های شیبدار در بالا توصیف کرد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای خانه‌های کیپ کاد به چشم می‌خورد، ایو، است که روی درهای ورودی وجود دارد.

این سبک خانه همچنین دارای یک شومینه است که به ،وان نقطه مرکزی خانه در نظر گرفته می شود. این بدان م،است که از نمای بیرونی، دودکشی را می بینید که از جایی در وسط پشت بام بیرون می زند.

بهترین پنجره برای ،ید اگر قصد جایگزینی ریچموند هیل را دارید، پنجره های پاسیو است. برای خانه های کیپ کاد، بهترین ایده این است که دو پنجره قرار دهید که یکی به یک طرف در و پنجره دیگر به سمت باقی مانده باشد. همچنین می تو،د یک پنجره خوابگاه در بالای در قرار دهید تا سبک را بیشتر جلوه دهید.

پنجره های دو باز برای این سبک نیز بهترین تهویه را ارائه می دهند و تضادی با سبک خانه کیپ کاد ایجاد نمی کنند.

سبک خانه تودور

تعویض ویندوز

منبع: pinterest.com

سبک تودور جاودانه است و تا کنون هیچ نشانه ای از قدیمی بودن نشان نداده است. سبک خانه تودور با ورودی های قوسی شکل همراه با پنجره های باریک تیره مشخص می شود. چنین خانه هایی همچنین با چندین ویژگی چوبی همراه هستند که معمولاً در معرض دید قرار می گیرند.

اگر جایگزینی پنجره ریچموند هیل را برای سبک تودور در نظر بگیرید، یکی از بهترین گزینه ها، پنجره های محفظه ای است. این پنجره ها طراحی خوبی به حساب می آیند که کاملاً بر ارتفاع این خانه تأکید می کنند و به طور همزمان طراحی معماری را تحسین می کنند.

برای افزایش جذابیت بیشتر برای این خانه، می تو،د پنجره های محفظه را با پنجره های تصویری هماهنگ کنید. شما باید این دو طرح را در گروه های دوتایی ،یب کنید و به خوبی در الوارهای ا،پوز این طرح خانه نصب کنید.

سبک خانه استعماری

تعویض ویندوز

منبع: pinterest.com

این خانه‌ها به دلیل وجود امپراتوری‌های استعماری متفاوت در نقاط مختلف جهان، دارای سبک‌های بسیار متنوعی هستند.

رایج ترین ویژگی این است که آنها بیش از دو طبقه ارتفاع دارند و همچنین با چندین دودکش طراحی شده اند. بهترین طراحی برای جایگزینی پنجره ریچموند هیل در این مورد، پنجره های دو آویز به دلیل ویژگی های تهویه آن است که برای این خانه های بزرگ مورد نیاز است.

پنجره های دو جداره نیز به خوبی با طراحی معماری این سبک خانه هماهنگی دارد. همچنین می تو،د برای اه، تهویه بیشتر، پنجره های دوتایی را با درهای پاسیو متعادل کنید.

سبک های خانه ویکتوریایی

تعویض ویندوز

منبع: pinterest.com

این خانه را می‌توان با دکوراسیونی پرآذین تعریف کرد که نمی‌تواند مورد توجه قرار گیرد. دکور دارای جزئیات بسیار برجسته ای است که این نوع خانه را منحصر به فرد می کند.

برای تطابق با ویژگی های دکوراسیون این سبک خانه، بهترین پنجره ها پنجره های خلیجی و کم، هستند. این پنجره ها کاملاً با سبک آراسته هماهنگ هستند و این واقعیت که فضایی را برای شخصی سازی باقی می گذارند آنها را گزینه بهتری می کند.

برای تکمیل طراحی پنجره، می تو،د درب های کشویی فرانسوی را نیز نصب کنید. برای این سبک، توجه به جنبه هایی مانند مواد قاب و شبکه هایی که در هنگام تعویض پنجره ریچموند هیل نصب می شوند، مهم است. این به این دلیل است که آنها باید با سبک آراسته ،یب شوند و از آن پیشی نگیرند.

سبک خانه های ییلاقی

تعویض ویندوز

منبع: pinterest.com

در حال حاضر این سبک خانه ک،یک برای ا،ر افراد است. در حال حاضر این یک سبک خانه مقرون به صرفه برای ا،ر صاحبان خانه است. وجه تمایز این خانه ایوان جلویی است. برای تکمیل ویژگی های این سبک در هنگام تعویض پنجره ریچموند هیل، پنجره های سایبان را در نظر بگیرید. این پنجره ها روشی شگفت انگیز برای ایجاد ال،ایی با ویژگی های قطعی این سبک دارند.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/window-styles-for-windows-replacement/