سایبان پنجره و کاربرد آن سایه روشن باران گیر درب و پنجره، پرش گیر باران


سایبان پنجره از آسیب آفتاب به مبلمان شما جلوگیری می کند. احتمالاً متوجه شده اید که هر وسیله ای از مبلمان که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارد، بیشتر مستعد ساییدگی و پارگی است. این به این دلیل است که اشعه خورشید باعث نابودی تدریجی مواد مبلمان می شود. سایبان‌ها فقط از خانه شما در برابر نور خورشید محافظت نمی‌کنند، از همه عناصر محافظت می‌کنند. برای محافظت از پنجره و در نتیجه، داخل ملک – در برابر عناصر داخلی طراحی شده است. با توجه به متغیر بودن اندازه پنجره ای و محل قرار گیری و مواد مورد استفاده در ساخت این نوع سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد.

همچنین می توانید قیمت تقریبی سایبان پنجره را به صورت آنلاین محاسبه کنید. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و رطوبت نیز از جمله دیگر ویژگی ‌های مهم سایبان پنجره است.

  • سایه بان و بارانگیر مدل نقاب با استفاده از ورق پلی کربنات پوشش مناسبی را برای پنجره ،سردرب ، روی کنتور برق و باربیکیو و ….
  • سایبان می باشد قوس پذیری بالا،استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه آفتاب،سرما و گرما…
  • یکی از مزایای استفاده از سایبان های پنجره این است که موجب بهینه مصرف انرژی می شود.
  • در سال های اخیر استفاده از سقف پاسیو و سقف حیات خلوت نیز به صورت همه گیر درآمده است.
  • مدل نقاب و مدل های دیگر از خلاقیت و هنرنمایی و توانمندی شرکت ماست.

باید دقت داشت که دیوار از چه نوعی می باشد ، بسیاری از دیوار ها قابلیت نصب سایبان ثابت پنجره را ندارند ، بنا بر این برای طراحی و نصب سایبان ثابت پنجره مشورت از مهندسان سازه بسیار ضروری می باشد . در ابتدا اندازه قسمت مورد نظر خود را با متر مشخص کنید و سپس برای سفارش سایبان بارانگیر اقدام نمایید. معمولا کسانی که به دنبال بارانگیر هستند برای داخل خانه نیز برنامه های خاص خود را دارند. در سال های اخیر استفاده از سقف پاسیو و سقف حیات خلوت نیز به صورت همه گیر درآمده است. زمانی که شما از یک سایبان استفاده می کنید، نور مستقیم خورشید در داخل خانه کم می شود.

قیمت و هزینه

به همین جهت نیز استفاده از یک سایبان مناسب می‌ تواند در برابر این عوامل آن ها را به صورت کامل محافظت کند. همچنین سایبان می ‌تواند پرده ها را نیز از رنگ رفتگی حفظ کند و از کثیفی پنجره ها هنگام بارش باران نیز جلوگیری به عمل آورد. شرکت سایبان در خدمت شماس تا راهنمایی لازم در مورد خرید سایبان را به شما بدهد و بهترین قیمت و کیفیت را به شما ارائه دهد. شرکت دیدگاهان غرب اولین و تنها تولید کننده سایبان پنجره در ایران می باشد که این افتخار پس از سالها فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع سایبان و شناخت نیاز مشتریان حاصل شده است. مجموعه ما قادر است مدل های مختلف سایبان پنجره را در دو نوع ثابت و متحرک با کیفیت بسیار بالا تولید کند.

ویژگی های سایبان پنجره

نیروهای ماهر ما می توانند اشکالات سایبان شما را به درستی تشخیص دهند. در واقع ما با تعمیر اصولی سایبان پنجره می توانیم کارایی سایبان شما را به مدت طولانی حفظ کنیم. فیکسینگ بار یا زهوار عقب و جلو از جنس آلومینیوم با رنگ آنادایز شده می باشد که در جلو و عقب براکت جهت ثابت نگه داشتن ورق و آببندی با دیوار از آن استفاده می شود. فیکسینگ بار دارای شیار هائی می باشد که ورق داخل آن شیار ها قرار می گیرد.

به طور کلی جنس پارچه های بکار رفته در ساختار این نوع سایبان ها به گونه ای می باشد که با هر نوع مواد شوینده ای قابل شستشو هستند. شما در صورت نیاز می توانید با استفاده از مواد شوینده به راحتی سایبان پنجره خود را تمیز کنید. از طرفی شستشوی راحت و آسان سایبان های پنجره به شما کمک خواهد کرد تا همیشه از فضایی تمیز لذت ببرید. ما علاوه بر طراحی سایبان پنجره می توانیم خدمات متنوعی از قبیل نصب و تعمیر سایبان پنجره به شما عزیزان ارائه دهیم.

سایبان پنجره و سایبان درب ورودی بزرگمهر

به صورت معمولی قیمت این سایبان کاملا مناسب است و نسبت به سایر نمونه های سایبان کمتر می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است برای نصب یک سایبان از افراد متخصص و مجرب استفاده کنید تا سایبان شما را به بهترین شکل در محل مورد نظر شما نصب کنند. سایبان‌ پنجره متحرک از نوع کشویی و تاشو نیز با قابلیت‌های متنوعی که دارند می‌توانند کاربرد‌های مختلفی داشته باشند که تمام این موارد از مزایای وجود سایبان‌ها است.