سایبان پنجره سایبان سردرب وروردی ساختمان سایبان ایتالیایی فرفورژه


همنیطور در روزهای بارانی و برفی از ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می کند. سایبان در مکان های مختلفی مانند پنجره و ورودی درها نصب می شود تا بتواند عوامل مزاحم را از بین ببرد. در این مقاله قصد داریم که بیشتر با بارانگیر یا همان سایبان پنجره آشنایی پیدا کنیم.

بازوهای ساپورت استیل و محکم و تریم های فلزی جلو و عقب این سایبان درب براق و شیک است. با استفاده از این سایبان در ، ورودی خانه خود را خشک و در برابر عناصر ، از جمله اشعه ماورا بنفش آسیب رسان ، محافظت کنید. برای خرید بهترین حفاظ پنجره در نمونه‌‌‌‌های متحرک ،فرفورژه ،مدرن و ساده همین حالا مشاوره رایگان بگیرید.

  • تمامی این سازه ها از لحاظ کیفی در بهترین شرایط ممکن تولید می شوند و رضایت مشتریان خویش را به دست می آورند.
  • شرکت سایبان شهر در سال 1384 تاسیس گردیده است و در حال حاضر قادر به تولید انبوه جهت سفارشات شرکت ها می باشد.
  • اما یک سایبان پنجره – به ویژه سایبان ساخته شده از مواد ضد آفتاب – می تواند به میزان قابل توجهی اشعه UV را که از پنجره های شما وارد می شود، کاهش دهد.
  • بنابراین محصول بی کیفیت طول عمر کمتری دارد و به گونه ای یکبار مصرف خواهد شد.
  • پانل های شیشه ای پلی کربنات مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و در یک سطح شفاف موجود هستند که از انتقال نور عالی اطمینان می یابد و در عین حال در برابر اشعه مضر UV نیز محافظت می کند.

نصب سایبان متحرک صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز سبب می گردد. در طول زمستان می توان با بهره گیری از نور خورشید به گرم تر شدن خانه و کاهش مصرف انرژی گرمایشی کمک شایانی نمود. در طول تابستان نیز نصب سایبان در و پنجره متحرک این امکان را فراهم می کند که با جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، داخل خانه را خنک تر نگه داشته و استفاده از سیستم سرمایشی را به حداقل رساند. اگر در پنجره‌های خانه‌تان نشانه‌هایی از تراکم می‌بینید، باید پنجره‌ها را تمیز و خشک کنید. نصب سایبان پنجره در بالای پنجره می تواند با ایجاد پوشش اضافی و کاهش میزان آب و رطوبتی که می تواند با پنجره تماس پیدا کند از تراکم جلوگیری کند. شرکت ایران سایبان با ۴ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

کاهش مصرف انرژی به کمک استفاده از سایبان پنجره برای ساختمان های مسکونی

از متعلقات آن می باشد که جهت ثابت نگه داشتن براکت به دیوار و از چسب آکواریوم نیز جهت آببندی بین درز ها مخصوصا درز بین زهوار پشت و دیوار از آن استفاده می شود. اثبات این مورد دشوار است، اما اعتقاد بر این است که غارنشینان از پوست حیوانات برای پوشاندن پنجره های موقت خود استفاده می کردند. در هوای گرم از پوست های آغشته به آب به عنوان شبه تهویه هوا استفاده می کردند. تکنسین های ما کاملا توانمند و حرفه ای کار می کنند و کار با کیفیت تحویل می دهند.

سایبان و باران گیر پنجره

ساخت انواع درب و پنجره آهنی و انواع نرده پله و ساخت سایبان پارکینگی و پشت بام و ساخت جان پناه و فرم ساختمان و همچنین ساخت و نصب فلاشینک یا رب پوش دیوار جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس بگیرید . البته توجه داشته باشید که انواع مختلف سایبان های رنگی علاوه بر محافظت از پنجره شما باعث زیبایی ظاهری ساختمان شما نیز می شوند. تا جایی که ساختمان های دارای سایبان پنجره، محبویت زیادی در بین افراد پیدا کرده اند. اما در ادامه بیشتر در مورد ویژگی ‌های سایبان پنجره صحبت کرده ‌ایم. اما بهتر است این نکته را بدانید که بسیاری از مواقع استفاده از سایبان پنجره باعث می ‌شود تا دید ساختمان های مقابل به پنجره های شما کور شود. نصب شد ، نوبت به نصب سقف سایبان ثابت پنجره می رسد که آن هم به وسیله پیچ های مخصوص بر روی اسکلت سایبان پنجره نصب می شود .

سایبان های پنجره ای به چهار دسته برقی ، دستی ، ثابت و متحرک تقسیم میشند که همه این دسته ها ب اهرم های برقی یا الکترونیکی به سایبان های پنجره ای متصل بوده و انتخاب را بسته به نوع استفاده شما راحت تر میکنند. این نکته را باید متوجه بود که سایبان پنجره در چه منطقه‌ای قرار بر نصب دارد. زیرا در مناطق بارانی، آفتابی، برفی و نقاطی که به دلیل موقعیت مکانی ضربه‌های بسیاری به آن محل وارد می‌شود، باید سایبان متناسب با همان مناطق را خریداری کرد.

باران گیر پنجره سایبان پنجره

در نتیجه هوای خانه خنک تر است و می توانید به راحتی در محیط آرام و خنک استراحت کنید. یکی دیگر از کارکردهای خاص بارانگیر، اجازه ندادن به گرد و خاک برای ورود به خانه است. چنانچه شما در ورودی خانه یا پنجره ها سایبان نصب کنید،‌ مقدار گرد و خاک ورودی به خانه شما کمتر می شود. در این حالت شما آسایش بیشتری نیز خواهید داشت و نیازی به گردگیری مرتب در خانه نخواهد بود. فیکسینگ بار یکی دیگر از قسمت های بارانگیر است که جنس آن آلومینیوم رنگ شده می باشد.