سایبان پارکینگ سایبان ماشین خرید سایبان پارکینگ قیمت سایبان ماشین سایه بان تهران


از سوی دیگر باید نوع پارچه خوب و چارچوب با کیفیت انتخاب نمایید. پارچه های یو پی وی سی به همراه چارچوب آلومینیومی گزینه خوبی هستند زیرا حمل و نقل آنها بسیار آسان و راحت است. این نوع سایبان ماشین به دلیل شکل ظاهری خاص، یک اثر هنری نیز می باشد که نمای زیبایی دارد. ابعاد این سایبان ها می تواند متغیر باشد اما عموما بین 2 تا 12 متر مربع است. لازم به ذکر است که سایبان های مذکور بیشتر برای فصول گرم جهت مراقبت از ماشین در برابر اشعه خورشید استفاده می گردد ولی برای جلوگیری از باد و باران هم نیز بسیار مناسب است.

  • همچنین باید در نظر داشته باشید که اجرای این سایبان ها هزینه معقول تر و کمتری دارد.
  • برای ساخت و نصب سایبان ثابت استحکام سازه بستگی به فریم اصلی و فونداسیون دارد اما نمی توان جنس پوشش سقف پارکینگ خودرو را نادیده گرفت.
  • سایبان جمع شونده با سنسور بیشترین راحتی را دارد ، اما هزینه زیادی است.
  • با استفاده از سایبان‌ها می‌توان از فضای مدنظر خود مانند تراس، بالکن، پارکینگ‌های بدون سقف، با کنترل میزان نور آفتاب یا محافظت در زمان بارش لذت برد.
  • برای پارکینگ های عمومی نیز، می توان از سایبان برقی در متراژ بالای 20 متر استفاده کرد.

همچنین جهت نصب سایبان دستی به هیچ گونه سیم کشی نیاز نخواهید داشت. در حالت کلی این نوع سایبان ها از نظر اقتصادی به صرفه هستند، زیرا با صرف هزینه ای کمی می توان سایبان هایی با کیفیت خریداری و از مزایای آن بهره مند شد. سایبان ثابت از جمله سایبان هایی است که امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده افراد قرار می گیرد، از این رو باید از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. ما سایبان های دستی را از مواد با کیفیت و درجه یک تولید و روانه بازار می کنیم. لازم به ذکر است که در ساختار این نوع سایبان ها از پارچه هایی با جنس نانو یا پی وی سی استفاده شده است.

از سوی دیگر برای ماشین های شاسی بلند لازم است تا قابلیت تنظیم زاویه نیز وجود داشته باشد تا بتوان به خوبی سایه را بر روی ماشین تنظیم کرد. اگر ماشین شما دارای ابعاد کوچکتری باشد، قادر خواهید بود تا از میزان پارچه کمتری استفاده نمایید و این مورد در هزینه بسیار صرفه جویی می نماید. به صورت کلی محل قرارگیری سایبان، نوع سایبان، شرایط آب و هوایی که قصد دارید برای آن سایبان تهیه نمایید، در انتخاب نوع سایبان شما تاثیر بسزایی دارد. اگر در محیطی زندگی می نمایید که آفتاب بسیار شدید است یا ممکن است باران از جهات مختلف به ماشین زده شود، بهتر است تا ابعاد سایبان شما به مراتب بیشتر و بزرگ تر باشد. همانگونه از نام سایبان ماشین می توان دریافت، سقف آن قابلیت تاشوندگی دارد. با این ویژگی شما می توانید به راحتی محل سایه را مشخص نمایید و سقف را به اندازه مناسب باز نمایید.

خرید سایبان ثابت با قابلیت و امکانات مختلف به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر بیشتری ماشین خود را در فضای باز قرار دهید. سایبان‌ها اگر چه یک وسیله بسیار ساده هستند اما بسیار کاربردی بوده و به ویژه در کشورهای گرم و خشک مثل ایران، بسیار اهمیت دارد و کاربردی است می‌باشد. قطعات آلومینیومی سایبان متریال اولیه طراحی و تولید انواع سایبان برقی و سایبان ثابت می باشد . قطعات آلومینیومی سایبان به دلیل سبکی ، عدم خوردگی و پوسیدگی آن جزو متریال پرکاربرد در ساخت و تولید انواع سایبان محسوب می شود.

از این رو آلومینیوم را می توان به عنوان بهترین متریال به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان در نظر گرفت .برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین ما در ایران سایه در تماس باشید. امروزه بر روی انواع سایبان های مختلف مثل سایبان مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی با پوشاک، با استفاده از مکانیسم های بسیار ساده تبلیغات مختلفی نوشته می شود. در این حالت هم از ورود نور خورشید به فضای داخلی مغازه ها جلوگیری می شود و هم صاحبان مغازه و فروشگاه، اجناس خود را به راحتی تبلیغ می کنند. علاوه بر مجری سایبان و ساخت سایبان در انواع مختلف از قبیل سایبان تبلیغاتی مدرن ، سایبان کالسکه ای ، سایبان برقی ریمو…

ویژگی سایبان ثابت پارکینگی

مقاومت این نوع روکش در مقابل رطوبت بسیار زیاد است و از دوام مناسبی برخوردار می باشد. این روکش در برابر پرتو های خطرناک خورشید بسیار مقاوم است و مقاومت آن در مقابل نفوذ آب در مقایسه با روکش پی وی سی کمتر است. 🥇️ روکش سایبان باید در برابر آتش مقاوم باشد و در مدت زمان کوتاهی آتش نگیرد.

پر طرف دار ترین نوع سایبان ثابت :

سایبان ها از متریال های مختلفی تشکیل می شوند که امکان استفاده از فضای سبز خانه را در شرایط مختلفی از قبیل باران، برف، نور شدید خورشید را فراهم می نمایند. به راحتی می توان از سایبان کلاسیک به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده کرد. این سایبان هنگام بسته بودن فضای بسیار کمی می گیرد و از ویژگی های خوب آن محسوب می شود.

سایبان کلاسیک در سایز های مختلفی تولید می شود، با وجود اینکه این نوع سایبان از قدیمی ترین سایبان ها می باشد اما به عنوان یکی از پرکاربردترین سایبان استفاده می شود. پس از سایبان های قدیمی، سایبان کلاسیک اولین سایبان ها از نسل جدید سایبان بودند. ثابت دارای یک قاب جوش داده شده است که به طور دائمی به دیوار متصل می شود. این سایبان ها نباید حرکت کنند و جز متعلقات دائمی خانه یا کسب و کار شما می شوند.