سایبان متحرک سایبان برقی متین-اطلاعات سایبان


امروزه سایبان ها دیگر ثابت نیستند و می توان چادر آنها را با استفاده از تکنولوژی بدون نیاز به اهرم و فقط با یک ریموت از راه دور باز و بسته کرد. شما با استفاده از این وسیله زیبا و مدرن فضایی باز و بلا استفاده در منزل یا محل کار خود را به کاربردی ترین فضا در زمینه های گوناگون تبدیل خواهید کرد. مثلا اگر در جایی از حیاط خانه یا تراس به دنبال ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت و یا محلی برای پذیرایی از مهمان هستید نصب سایبان متحرک بهترین راهکار است. این نوع از سقف ها به علت ویژگی باز و بسته شدن این امکان را می دهد. همچنین استفاده از سقف باعث محافظت از آب استخر و فضای اطراف آن از آلوده شدن می شود. سقف متحرک های شرکت ساینا با کمترین آسیب به فضای استخر و سرعت نصب بالا انتخاب مناسبی جهت ایجاد پوشش برروی استخر می باشد.

  • همچنین هنگام بارش باران و برف یا در مواقع تابش سوزان خورشید، اوقات خوشی را بدون هیچ مشکلی در زیر آن سپری می کنند.
  • نصب یک موتور مناسب بر روی سقف از موارد بسیار مهمی می باشد، در هنگام اجرای سقف حتما باید از مرغوب بودن موتور و درست کار کردن آن اطمینان داشته باشید.
  • این سیستم که قادر به مقاومت در برابر باد، باران شدید و حتی برف است، یک سیستم مناسب برای آب و هوا است.

سایبان متحرک حیاط وجودشان در حیاط منزل بخصوص در فصول گرم سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود. حتما برایتان پیش آمده زمانی که قصد داشتید سوار ماشین خود بشوید اما به محض نشستن روی صندلی احساس می کردید در قعر جهنم حضور دارید! سایبان ها و پارکینگ های متحرک یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردوی شما از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود. مدل های منحصر بفردی که در این مطلب خواهید دید، شاید بهترین نمونه طراحی شده در زمینه گاراژهای متحرک باشند. سایبان کشویی به گونه ای طراحی می شود که برای بستن به صورت کشویی به عقب می رود و برای باز کردن آن نیز به جلو کشیده می شود.

فیلم های سایه باتیس

این ویژگی سبب می شود تا در سریع ترین زمان ممکن سقف نصب و اجرا گردد. آلومینیوم سازگاری زیادی با انواع آب و هوا دارد و دچار زنگ زدگی نمی شود و قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک را مناسب خواهد کرد، همین ویژگی سبب شده است تا دوام و ماندگاری آن بیشتر از سایر فلزها باشد. این فلز در برابر رطوبت و تغییرات هوا مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد. همچنین ظاهر و رنگ زیبای آن سبب می شود تا معماری ساختمان زیباتر از قبل شود.

کاربردهای سایبان و چادر متحرک

این سیستم ها دارای کناره هایی نیست که بتوان آن را با استفاده از شیشه پر کرد، زیرا به صورت باز طراحی شده است، اما به راحتی می توان آن را در برابر دیوارها قرار داد و از آن برای پر کردن شکاف های کوچک استفاده کرد و آن را به یک سیستم بسیار مفید تبدیل کرد. همچنین طرح هایی که از ترکیب یک چهارچوب آلومینیومی با سیستم سقف پارچه ای تاشو نیز وجود دارد. این سیستم که قادر به مقاومت در برابر باد، باران شدید و حتی برف است، یک سیستم مناسب برای آب و هوا است. در اندازه های مختلف تا عرض هفت متر و حداکثر پیش بینی شش و نیم متر موجود است، همچنین می توان آن ها را به هم پیوند داد و واحد های بزرگتری ساخت و یا پشت به پشت پیچ کرد. در حالی که این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به یک دیوار یا سازه موجود ثابت می شود، می توان از یک چارچوب به سبک تیره در دروازه برای ایجاد یک سیستم مستقل استفاده کرد.

اما از این نوع سایبان ها نمی توان برای سایبان سازه و ساختمان استفاده کرد. بدین ترتیب معمولا افرادی که از سایه بان متحرک استفاده می کنند، هیچ گونه نارضایتی از این محصول ندارند. مواردی که به آنها اشاره شد باعث می شوند تا استهلاک این نوع از سایبان ها به حداقل برسد. ویژگی های معرفی شده باعث شده تا پس از گذشت سالهای طولانی هنوز هم سایبان دستی متحرک مورد استقبال قرار بگیرد. از دیگر ویژگی های این نوع سایبان می توان زیبا شدن هرچه بیشتر فضای خارجی به کمک پارچه هایی از جنس PVC و سازه های آلومینیومی را نام برد. معمولا با بکارگیری نورپردازی با لامپ های LED می توان فضای داخلی این سازه ها را زیباتر و جذاب تر کرد.