سایبان متحرک انواع سایه بان متحرک چادر متحرک برقی و دستی-اطلاعات سایبان


البته انتخاب نوع پارچه باید توسط کارشناس و متناسب با نوع فضا انجام گیرد. هر کدام از این انواع، ویژگی های خاص خود را دارا هستند که بسته به محیط و نیاز مصرف کنندگان در اولویت خرید سایبان برقی اصفهان سقف متحرک قرار می گیرند. در سایت گروه ابتکار خرید خود را انجام دهید، تا یک محصول با کیفیت را با قیمت مناسب داشته باشید، و از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید. خرید سایبان برقی اصفهان سقف متحرک در گروه ابتکار از کاربردی ترین وسایلی خواهد بود که تا به امروز آن را تهیه کرده اید. حال این محصول را می توانید برای استفاده های متفاوت در سفر، حیاط، تراس، ویلا، باغ و رستوران و بسیاری موارد دیگر تهیه کنید، تا کمک شایانی به شما کند. وسایلس که استفاده مداوم دارند را باید با کیفیت بالا خرید کنید، و سایبان برقی اصفهان سقف متحرک نیز از این دست وسایل خواهد بود.

  • در معرفی سایبان برقی اصفهان سقف متحرک و قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک به مشخصات موتورهای تویوبلار خواهیم پرداخت و خرید سایبان برقی اصفهان سقف متحرک را برای شما عزیزان آسان می کنیم.
  • شرکت سایبان شهر در سال 1384 تاسیس گردیده است و در حال حاضر قادر به تولید انبوه جهت سفارشات شرکت ها می باشد.
  • متحرک بودن این سایبان ها می تواند در مدرن و به روز بودن این سایه بان ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
  • گروه مهندسی تیوان با چندین سال سابقه در ساخت سایبان های پارچه ای شرایطی را فراهم کرده است که می توان با هزینه مقرون به صرفه سایبانی جمع شو در ویلا خود داشته باشید.

اگر شما هم به دنبال یک سایه بان باکیفیت و استاندارد هستید، پیشنهاد ما به شما سایبان متحرک ایران سایبان است. مدرن و زیبا و خاص داشته باشند به سراغ سایبان متحرک می روند ، اما در خواست کنندگان باید بدانند که می توانند به جای سایبان پارکینگ متحرک از نوع ثابت آن استفاده کنند و طراحان امروزه طرح های بسیار زیبا و متفاوتی را برای سایبان های ثابت در نظر گرفته اند . یکی از کاربردهای گسترده از سایبان های متحرک، بهره گیری از آنها برای پوشش حیاط می باشند که مخصوصاَ در کشور ما که در اکثر مناطق آفتابی می‌باشد و در فصل تابستان استفاده از فضای ایوان و حیاط را می نماید. بیشتر این سیستم‌ها ضدآب هستند و در مقابل سایه‌بان‌های مقاوم در برابر آب (سایه‌بان‌های دارای بازوهای افقی) قرار دارند و در نتیجه، آب به قسمت «بام» این سایبان‌ها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند. سایبان متحرک وجودشان در حیاط منزل بخصوص در فصول گرم سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود. از این پارکینگ منحصر بفرد می توان بعنوان آلاچیق و سایبان در روزهای گرم تابستان و بهار نیز به استفاده کرد.

به طور کلی از دو نوع پارچه می توان در ساخت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک استفاده نمود. پارچه برزنتی و پارچه پی وی سی این دو مدل هستند، که هر کدام از این پارچه ها دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی هستند. پارچه های برزنتی برای انواع محافظ ها و سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرد. عموما برای پوشش دادن بار کامیون ها نیز از این نوع پارچه استفاده می گردد. دیگر پارچه ای که کاربرد بیشتری از پارچه برزنتی دارد پارچه پی وی سی می باشد. پارچه پی وی سی در برابر آب و باد مقاومت بالایی دارد، میزان کشش و انعطاف پذیری آن نیز بسیار بالا می باشد.

راهنمای خرید سایبان

پس قبل از خرید این نوع موتور باید بدانیم چه میزان قرار است از سایبان متحرک خود استفاده نماییم. موتور های توبولار بعد از استفاده مکرر به یکباره داغ کرده و دیگر سایبان را به حرکت در نمی آورد و می بایست حتما کمی صبر کنید تا موتور خنک شده تا دوباره بتواند به کار خود ادامه دهد. موتور سایبان برقی توبولار همانطور که از نامش پیدا است شبیه لوله می باشد بنابراین نصب آسانی دارد و می توان با توجه به اندازه، طول و عرض سایبان از آن استفاده کرد، بدون اینکه جای زیادی را بگیرد. موتور توبولار دارای ظرفیت های باری همچون 30، 60، 80، 100، 120، 140 نیوتون را با ایمنی بالا تحمل کند و در عین حال از ویژگی های دیگری مثل بی صدا کار کردن و ضد سرقت بودن نیز بهره ببرد. همه ما سایبان ها را در جاهای مختلف با کاربرد های متنوع دیده ایم و اغلب خودمان از سایه آن ها استفاده کرده ایم. اما در سال های اخیر این محصول تفاوت زیادی با گذشته کرده و ظاهر و کارایی جدیدی پیدا کرده است.

موتور برقی توبولار در سایبان متحرک

اگر با تعویض قطعات مشکل برطرف نشود ناچار به تعویض کلی سایبان هستید. این موتور دارای میکروسوییچ های بسیار ظریف و دقیق می باشد و گیربکس قدرتمندی دارد. به وسیله ی سنسورهای موجود در موتور دما از اندازه استاندارد بالا نمی رود. در واقع می توان گفت موتور تویوبلار از خودش محافظت می نماید و همین موضوع سبب شده است که طول عمر بالایی داشته باشد. مشخصات فنی آن شامل برق شهری ورودی دویست و بیست ولت، زمان کارکرد چهار دقیقه ای، جریان مصرفی نیم تا یک آمپر و مقدار مصرفی صد و سی تا دویست و پنجاه وات دارد.

سایبان متحرک در واقع به واسطه موتور باز و بسته می شود اگر موتور برقی وجود نداشته باشد شما هیچ عکس العملی از آن نخواهید دید و هیچ فرقی با سایبان های ثابت نخواهد داشت. پس موتور است که سایبان برقی را باز و بسته کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کند. موتور سایبان متحرک عموما دارای دو نوع هستند که با نام های موتور توبولار و موتور برقی ساید در بازار شناخته می شوند. هر کدام از این موتور ها قابلیت های مختص به خود را دارند که بسته به سلیقه و جایگاه قرار گیری انتخاب و نصب می شوند. ما در ادامه به توضیح ویژگی های آن ها به طور جداگانه پرداخته ایم که با هم می خوانیم. خورشید یکی از بیشمار مواهب الهی است که برای بشر و تمام موجودات کره زمین آفریده شده است از طرفی ما انسان ها نیز باید کاملا به این مسئله واقف شده و در جهت استفاده درست از این نعمت بزرگ خداوندی گرمای بخش زندگی ماست بهترین بهره برداری را داشته باشیم.