سایبان ثابت و متحرک طراحان سازه


در ساخت پوشش سقف ثابت از متریال‌هایی مانند پلی کربنات، پوشش‌های UPVC، ورق های گالوانیزه استفاده می‌شود. ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد. مرکز معتبر ساخت سایبان در انواع سایبان های مختلف اعم از سایبان برقی از نوع سایبان برقی ریموت دار ، مناسب سایبان مغازه ، فروشگاه ، ویلا ، درب منزل و غیره.

  • لذا رنگ به مدت طولانی تری بدون ایراد باقی مانده و دچار خوردگی نخواهد شد.
  • از طرفی باید در نظر داشته باشید که در شرایط مختلف باید از انواع سایبان ماشین (پارکینگ) استفاده کرد.
  • هر چقدر که کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در ساخت انواع سایبان بهتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.
  • پارچه برزنت به دلیل مقاوم بودن در برابر باران ، تغییرات آب و هوایی و همچنین مقاومت در برابر آفتاب و گرمای زیاد بیشترین کاربرد برای سایبان ها را دارد.
  • از صابون خنثی استفاده کنید ، هرگز از محصولات شیمیایی و ساینده استفاده نکنید و گاه و بیگاه با اسفنج این کار را انجام دهید ، شما می توانید با جمع كردن پارچه سایبان خود در ماه های زمستان و كوشش در نگهداری ، عمر آن را افزایش دهید.
  • به نسبت پارکینگ های ثابت، سایبان ها دارای هزینه مقرون به صرفه تر و نصب و اجرای آسان تر می باشند.

نصب دزدگیر اماکن می تواند موجب تضمین امنیت خانه و محل کار شما گردد . با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . ورقهای UPVC و پلی یوپان عایق‌ های الکتریکی، صوتی و حرارتی بسیار مناسبی هستند.

درب کرکره اتوماتیک آلومینیوم پانچ دار

سایبان ثابت پارکینگی برای اتومبیل منازل در محوطه و حیاط نصب می شود، این سایبان نوعی سقف برای ماشین های پارک شده در محوطه به حساب می آید. با نصب سایبان ثابت امکان جمع آوری بخش غیر قاب سایبان و یا انتقال آن به محل دیگر وجود ندارد. در سطح شهر برای رفاه بیشتر شهروندان ، سایبان ثابت را برای ایستگاه های تاکسی و اتوبوس طراحی و اجرا می کنند ، تا هم رانندگان از سایه مناسب برای وسیله نقلیه خود بهره مند باشند و هم چنین مسافران بتوانند از سایه سایبان استفاده کنند . 7) طراحی و اجرای آن ها به دست مهندسان توانا صورت می گیرد که این موضوع تضمینی بر کیفیت سایبان ثابت می باشد .

سایبان تاشو ماشین

انواع سایبان ها مثل سایبان پنجره، تراس و بالکن از ورود پرتوهای نور خورشید به درون منازل جلوگیری می کنند. این امر موجب می شود که دمای داخلی منزل افزایش پیدا نکند و در مصرف برق و آب صرفه جویی شود. در صورتی که در تراس یا بالکن سایبانی وجود نداشته باشد، هوای گرم نور خورشید به راحتی به محیط داخلی منزل وارد می شود و دمای منزل را افزایش می دهد. در این حالت برای کاهش دما باید از انواع دستگاه های الکتریکی خنک کننده مثل کولر های گازی و آبی استفاده شود و مقدار مصرف آب و برق افزایش پیدا می کند. پرتو های نور خورشید به مرور زمان رنگ فرش ها، قالی ها، مبل ها و پرده ها را از بین می برد.

خرید سایبان چتری از نمایندگی اصفهان

سایبان های کلاسیک انتخاب ایده آل برای پوشش فضای باز ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی می باشند. از مزیت های این سایبان می توان به دوام و کیفیت سازه ، حفاظت آن در برابر تابش مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی ،قابل استفاده در فضاهای کوچک اشاره کرد. سایبان ثابت دارای یک قاب جوش داده شده است که به طور دائمی به دیوار متصل می شود، این سایبان ها نباید حرکت کنند و جز متعلقات دائمی خانه یا کسب و کار شما می شوند. به طور کلی و صرف نظر از جنس مواد به کار رفته سایبان به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شود. نمونه های ثابت روی قاب یا قالب چوبی یا فلزی نصب می شوند و به صورت ثابت در موقعیت می مانند. سایبان های متحرک بر خلاف مدل های ثابت، قابلیت جمع شدن و تغییر زاویه را دارند.