سایبان ثابت فلزی سازندگان ، تامین کنندگان ، کارخانه قیمت عمده فروشی REBOSS


امروزه تعداد زیادی کارخانه در زمینه تولید انواع سایبان در کشور ایران و سایر کشور های جهان فعالیت می کنند و سعی می کنند که در تولید انواع سایبان از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده کنند. طبیعی است هر چقدر که کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت سایبان مورد استفاده قرار می گیرد بهتر باشد، کارایی و عملکرد سایبان نیز بیشتر می شود و بر طول عمر آن افزوده می گردد. سایبان پنجرهسایبان ثابت پنجره همچنین از ورود آب به داخل پنجره‌ها و درب‌ها جلوگیری می‌کند و با پوشش مقاومتی خود در برابر ضربه‌ها و سقوط اشیا و ریزش‌های جوی بسیار محکم و مقاوم است.

  • این سایبان ها در اندازه های مختلف، به صورت ثابت و متحرک به فروش می رسد.
  • سایبان و سایبان ما برای مقاومت در برابر بادهای جدی و بارهای برفی آزمایش شده اند.
  • تابش اشعه ماورا بنفش خورشید و تغییرات دمایی می تواند خیلی زود سقف را فرسوده می کند.
  • ویژگی این سایبان ثابت این است که دکوراسیون محوطه مانند طراحی فضای داخل ساختمان باید جدی گرفته شود.
  • نصب سایبان ثابت امکانی را فراهم می کند که افراد بتوانند در شرایط آب و هوایی مختلف در باران یا در تابش مستقیم نور خورشید، در فضای بیرونی خانه مانند حیاط یا باغ قرار بگیرند.

2) متریال به کار رفته در سایبان ثابت ، از بهترین متریال موجود می باشد . یک طرفه نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند به دلیل آن که پوشش سقف سایبان ثابت بر روی این تیر ها نصب می شود بنا بر این در برابر بار های ثقلی و جانبی باید پاسخ گو باشند . همچنین از ورق پلی کربنات تک یا دوجداره می توان به عنوان پوشش گلخانه استفاده نمود که هرکدام بنابه نظر مشتری قابل انتخاب می باشد. استفاده از مطالب وب سایت سایبان برقی به هر نحوی ، بدون اجازه کتبی ممنوع می باشد. در تولید این نوع روکش از پارچه های مصنوعی یا پلی استر که با لایه ای از آکریلیک پوشانده شده اند استفاده می شود.

نکات مهم در خرید سایبان برای شمال کشور

این مدل سایبان ثابت دارای مقاومت بالا در برابر باران و باد دارند . از این نوع سایبان می توان برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و ایجاد سایه در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری که دارای فضای باز هستند استفاده کرد. ، باید به شرکت های معتبر و با سابقه در امر طراحی و تولید انواع سایبان مراجعه کنید تا بتوانید از کیفیت محصول مورد نظر اطمینان حاصل کرده و هم چنین با مشاوران و کارشناسان در این زمینه مشورت کنید .

تازه های سایبان

از این سایبان ها می توان برای راه اندازی نمایشگاه های موقت، پارکینگ های عمومی در هتل ها و تالارها استفاده کرد. سایبان آکاردئونی، معمولا در بخشی که روی زمین قرار گرفته است، دارای چرخ است که علاوه بر پرتابل شدن آن ها، باز و بسته شدن آن ها را تسریع می بخشد. در صورتی که موتور و بازویی روی سازه نصب شود، این سایبان به سایبان برقی تبدیل می شود که باز و بسته شدن آن، بسیار ساده تر خواهد بود.

مجری سایبان در انواع مختلف

سایبان های تحریک شده توسط سنسور را می توان برنامه ریزی کرد تا هنگام وقوع حوادث مختلف مانند تابش خورشید ، باران ، گسترش یابد. متناوباً می توان آن را برنامه ریزی کرد تا در هنگام وزیدن باد شدید جمع شود. سایبان جمع شونده با سنسور بیشترین راحتی را دارد ، اما هزینه زیادی است. آیا می دانید یک سایبان تراس خوب ، دمای خانه شما را به 10 درجه سانتی گراد کاهش می دهد یا می تواند تا 80٪ در مصرف تهویه مطبوع صرفه جویی کند. سایبان درب ورودی ثابت درز ایستاده فلزی یا آلومینیومی توسط REBOSS CANOPY در چین تولید می شود. سایبان و سایبان ما برای مقاومت در برابر بادهای جدی و بارهای برفی آزمایش شده اند.