سایبان ثابت فلزی سازندگان ، تامین کنندگان ، کارخانه قیمت عمده فروشی REBOSS


در این موارد اگر چارچوب پارکینگ با پروفیل آهن و روکش کروم ساخته شود، می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. البته در برخی موارد دیده می شود که از فولاد بهره گرفته می شود که دارای هزینه بیشتری نیز است. در تولید انواع سایبان های مختلف از مواد اولیه مختلفی مثل کرباس پنبه ای، الیاف مصنوعی پلی استر، الیاف طبیعی پنبه، لایه های وینیل، سازه های آلومینیومی، سازه های فولادی و آهنی، سازه چوبی و انواع روکش های آلومینیومی استفاده می شود.

  • این نوع سایبان از گذشته با به کار گیری ابزار آلات ابتدایی مورد استفاده‌ی افراد بوده اما با گذشت زمان و کاربرد مختلف فلزات در صنایع مختلف امروزه این سایبان‌ها با متریال‌ها و در طرح‌ها و شکل‌های مختلف طراحی شده ساخته می‌شود.
  • سایابن خودرو بدون پایه مزاحم در کرمان انواع سایبان ها با طرح های روز دنیا انواع پوشش های پلی کربنات و یوپی وی سی و گالوانیزه و پرچین و… سایبان خود را خاص و …
  • قطعات آلومینیومی سایبان متریال اولیه طراحی و تولید انواع سایبان برقی و سایبان ثابت می باشد .

در آن زمان از انواع حصیر های بافته شده برای پوشاندن قسمت های خارجی مغازه ها و منازل مسکونی استفاده می کردند. ولاریوم یکی از بزرگترین و مهمترین انواع سایبان است که در زمان تمدن مصر باستان توسط بادبان بند های کشتی از مواد اولیه مختلفی مثل پارچه های کتانی، انواع داربست های چوبی و ریسمان ها یا ورقه های نازک آهنی ساخته شده است. هرچه رنگ سایبان تراس تیره باشد ، از حفاظت بیشتری در برابر نور خورشید برخوردار است ، اما با ایجاد سایه های تیره، بیشتر محیط را در زیر خود پنهان می کند. در صورت وجود تهویه ، می توانید بوم های سبک را مانند آلاچیق قرار دهید. بام تک در سـال 2010 فعـالیت خود را با واردات و مـونتاژ سقف جمع شونده و شیشه گیوتینی آغاز نمود.

انواع سایبان پارکینگ

با یک سایبان دستی ، به راحتی می توانید یک بازوی میل لنگ را بپیچید تا سایبان را باز کنید و بالا بیاورید و با گزینه الکتریکی، فقط باید یک دکمه را فشار دهید و سایبان به طور خودکار گسترش یافته و جمع می شود . در میان انواع مختلف بوم ، پلی استر ، ارزان ترین گزینه است ، اما ماندگاری آن کمتر است و رنگ ها سریع فرسوده می شوند . اکریلیک ها 80٪ از اشعه ماورا بنفش را فیلتر می کنند و به خوبی در برابر باد و باران مقاومت می کنند. سرانجام ، پارچه های ریز سوراخ نیز عالی هستند که 94٪ از اشعه UV را فیلتر می کنند و بهترین تهویه هستند.

انواع سایبان ماشین

در این سایبان ها امکان نصب موتور توبلار وجود دارد که می توان آن را به سایبان برقی تبدیل کرد. از مزایای خرید سایبان فنری، قیمت مناسب، نصب آسان و کاربری بالای آن است. روکش ضد آب سایبان فنری باعث شده تا این سایبان بالای درب ورودی مغازه ها و ویترین ها، نصب شود. همچنین سایه ای که ایجاد می کند، باعث بهتر دیده شدن ویترین مغازه ها می شود. یکی از پر طرفدارترین سایبان های موجود در بازار، سایبان پارکینگ خودرو است. این سایبان ها در اندازه های مختلف، به صورت ثابت و متحرک به فروش می رسد.

سایبان تاشو ماشین

سایبان تاشو، از انواع سایبان های انعطاف پذیر هستند که در انواع ثابت و برقی، تولید می شوند. سایبان های تاشو مسافرتی، برای افرادی که علاقه زیادی به سفر دارند، مناسب است و قابلیت تا شدن و حمل در خودرو را دارند و فضای کمی می گیرند. در اجرای سایبان پارکینگ سایبان ها ثابت است و مناسب مکان هایی است که نیاز به بالا یا پایین بردن سایبان نباشد. سایبان کلاسیک دستی و اتوماتیک بسیار مقاوم در برابر باد و باران دارای اجزای مکانیکی و پارچه کاربرد آنها برای فروشگاه ها، ساختمان ها، مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها و فضاهای باز هستند. سایه‌بان‌های آلومینیومی برای مدت طولانی در ساختمان‌های مسکونی در سراسر دنیا محبوب بوده‌اند. آنها در رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند و با رنگ‌های مینایی‏ که به‌طور پیش فرض روی آنها قرار دارد رنگ آمیزیشده‌اند.