سایبان ثابت فلزی سازندگان ، تامین کنندگان ، کارخانه قیمت عمده فروشی REBOSS


با این که سقف های متحرک در استخرها بیشتر طرفدار دارند اما استفاده از سایبان استخر در استخرهای روباز در مجموعه های ورزشی، همچنان به علت قیمت مناسبی که نسبت به سقف های متحرک دارند، محبوب است. سایبان استخر در انواع سایبان پاویلیون، سایبان بادبانی، سایبان پارکینگی، سایبان کشویی، سایبان چتری و سایبان گلخانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. سایبان متحرک به نوعی سایبان گفته می شود که بعد از اینکه در محل مورد نظر نصب شد می توان وضعیت آن را به راحتی تغییر داد.

موتوری که در سایبان جمع شونده تراس قرار دارد موتوری با دوام و و بی صدا است. بدون تردید آلاچیق ها، سایبان حیاط و سقف پارکینگ هم روی دید محوطه تاثیر دارند. هرگز برای صرفه جویی در هزینه ها از پوشش های بی کیفیت استفاده نکنید، چون سقف پارکینگ در محوطه باز حیاط بسیار آسیب پذیر است. 5) طول عمر سایبان ثابت نسبت به دیگر سایبان ها بسیار بیشتر است .

  • این نوع سایبان از نفوذ برف یا باران و پرتو های خطرناک خورشید به درون آب و از هدر رفتن دمای آب جلوگیری می کند.
  • نصب سایبان ثابت یکی از المان های کاربردی برای اکثر فصول سال در فضای بیرونی خانه به شمار می آیند.
  • جایگاه سوخت یکی از شلوغ ترین مکان های عمومی در داخل شهر و بیرون شهر است لذا برای حفظ همه امکانات مختلف آن در برابر پرتوهای نور خورشید، بارش باران یا برف و انواع طوفان های شن و ماسه باید از انواع سایبان جایگاه سوخت استفاده شود.
  • سبب می شود که آب باران به کناره های پنجره ( معمولا کناره های پنجره به دلیل آن که قسمت بازشو خانه می باشد دارای خلل و فرج است ) بر خورد نکند و آب به داخل خانه نفوذ نکند .

نصب به راحتی نصب 4 کلیپور دیواری ، تنظیم سایبان در کلیپ ها و اتصال طومارها است. کیت نصب شامل سخت افزارهایی برای اتصال به چوب ، آجر ، سنگ ، گچ و سایدینگ است. همان طور که می دانیم سایه بان یک سقف ثابت یا جمع شونده (برقی – یا به صورت دستی ) می باشد که به قسمت خارجی دیواره … اصفهان خورشید یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت ها در زمینه نصب و فروش انواع سایبان ها محسوب می شود.

سایبان ثابت پارکینگی

البته باید توجه نمایید که نمونه های برقی آن امروزه در بازار وجود دارند که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نموده است. این مجموعه جهت دسترسی راحت مشتریان خود در سراسر کشور نمایندگی های رسمی خود را ایجاد کرده است تا افراد با مراجعه به این نمایندگی ها محصولات با کیفیت ایران سایه را مشاهده کنند و در صورت تایید آن را خریداری نمایند. در اوایل قرن نوزدهم، استفاده از انواع سایبان های مختلف در بین مردم رواج پیدا کرده بود.

تمام شماره تماس ها (ثابت و همراه) فقط در ساعات کاری پاسخگو می باشند.

وجود این سایبان ها بسیار ضروری است زیرا می تواند در برابر بارش برف و سیل یا نور مستقیم خورشید از خودروی شما محافظت نماید. در این حالت سقف پارکینگ ها را از مواردی همچون یو پی وی سی می سازند که بسیار سبک بوده و قابلیت حمل خوبی نیز دارد. می توان سایبان ها را در اداره جات، فروشگاه ها و حتی خانه ها ماهده نمود.

ویژگی های قطعات آلومینیومی سایبان

این سایه‌بان‌های مزایای زیادی دارند ازجمله ایجاد دمای خنک تر در داخل خانه، ایجاد سایه در حیاط، افزایش طول عمرلوازم خانگی و پنجره. احتمالاً بارزترین مزیت سایه‌بان‌ها این است که می‌توان آنها را به مدت ۴۰ سال استفاده کرد. شما در یک بالکن کوچک مانند تصویر بالا نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید. این مدل سایبان در قسمت بالایی تراس نصب شده و در نتیجه شما می توانید میزان سایه اندازی آن را متناسب با نیازتان تنظیم نمایید. کوچک و قابل جمع بودن این نمونه باعث می شود که با فضای بالکن های کوچک سازگار شود و سایه مورد نیاز را ایجاد نماید.