سایبان ثابت سایبان برقی متین


برای دوام بیشتر سایبان اغلب ، اما نه همیشه ، دارای قطب های پشتیبانی اضافی در انتهای پسوند است. سایبان ثابت بسیار عالی است اگر می خواهید بخشی از تراس خود به طور دائم سایه داشته باشد . سایبان دو طرفه به سایبانی می گویند که بخش جمع شونده و سازه اصلی در وسط سایبان قرار گرفته باشد. طراحی سایبان های دو طرفه به گونه ای است که استفاده از آن ها را برای رستوران های فضای باز هم ممکن کرده است.

  • از همین رو باید موقعیت مناسب را برای پارک ماشین خود پیدا نمایید.
  • موتوری که در سایبان جمع شونده تراس قرار دارد موتوری با دوام و و بی صدا است.
  • لازم به ذکر است که در ساختار سایبان های دستی از یک میل لنگ که بر روی پیچ قرار گرفته جهت بالا و پایین بردن قسمت متحرک سایبان استفاده می شود.
  • منظور از سایبان های ثابت مواردی می باشند که سقف آنها ثابت بوده و قابلیت تا شوندگی ندارند.
  • سایبان کلاسیک دستی و اتوماتیک بسیار مقاوم در برابر باد و باران دارای اجزای مکانیکی و پارچه کاربرد آنها برای فروشگاه ها، ساختمان ها، مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها و فضاهای باز هستند.

• کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت سایبان، نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. هر چقدر که کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در ساخت انواع سایبان بهتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. استفاده از انواع سایبان جایگاه سوخت باعث حفظ سلامتی و امنیت کارکنان پمپ بنزین و گاز در برابر اشعه های خطرناک نور خورشید و بارش باران و برف می شود.

درباره بام تک

اگر در تولید روکش سایبان از مواد ضد اشتعال استفاده نشود، روکش در مدت زمان بسیار کوتاهی در برابر آتش یا حرارت زیاد دچار آتش سوزی می شود و جان ساکنین ساختمان های مسکونی یا تجاری را به خطر می اندازد. 🥇️ روکش سایبان باید در مقابل رطوبت و آب مقاوم باشد و از نفوذ آب جلوگیری کند. هر چقدر که مقاومت روکش در مقابل رطوبت کمتر باشد، عملکرد و کارایی آن ضعیف تر است. هر چقدر که اندازه و ابعاد سایبان بیشتر باشد مدت زمانی که برای نصب آن صرف می شود بیشتر است.

سایبان بالکن

به طور مثال اگر سایبان شما برقی باشد طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت. نوع گارانتی، طول مدت گارانتی، جنس پارچه، ابعاد، مقاومت در برابر آب و نور خورشید، کیفیت و مواردی از این قبیل بر روی قیمت تاثیر بسزایی دارند. به صورت کلی هر اندازه سایبان شما قابلیت پوشش دهی بیشتری داشته باشد، ابعاد آن بزرگتر باشد، امکانات جانبی آن بیشتر باشد و قابلیت تنظیم زاویه راحت تری داشته باشد، هزینه آن نیز به نسبت بیشتر خواهد بود. در بیشتر اوقات افراد تصور می نمایند که سایبان ماشین برای مواردی کاربرد دارد که خودروها جای پارک ندارند اما گاها ماشین ها در حیاط قابل پارک بوده اما هیچ سقفی محافظ آنها نیست، در این شرایط سایبان پارکینگ می تواند گزینه خوبی باشد. سایبان پارکینگ ها با توجه به محیطی که باید در آن نصب شوند، در انواع شکل ها طراحی می شوند.

این سایبان ها برای تمام فصول گزینه خوبی هستند و می توانند از ماشین در برابر آفتاب، باران و مواردی از این قبیل محافظت نمایند. یکی از ویژگی های اصلی سایبان ماشین این است که به راحتی جمع شده و یا باز می گردد تا اندازه آن مطابق با عرض ماشین گردد. خدمات سرویس و تعمیر قطعات آلومینیومی سایبان در ایران سایه زیر نظر افراد باتجربه و کارشناسان متخصص انجام می شود .برای اطلاع از هزینه خدمات تعمیر و سرویس ایران سایه به سایت مجموعه مراجعه فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. مشتریان محترمی که قصد خرید قطعات اورجینال از مجموعه ایران سایه را دارند می توانند با مراجعه به سایت با مشاورین ما در بخش پشتیبانی و فروش ایران سایه در تماس باشند.همکاران ما آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات مشتریان می باشند. از این سایبان بیشتر در حیاط منازل مسکونی و اداری استفاده می شود.

خرید سایبان چتری از نمایندگی اصفهان

ار آنجا که این دسته از سایبان ماشین ز پارچه های ضد آب و قالب های فلزی ساخته شده اند لذا مقاومت بالایی در برابر طوفان، سنگ و مواردی از این قبیل دارند. سایبان متحرک امروزه در تمام فضاها همچون خانه، نمایشگاه، فروشگاه و .. قابلیت حرکت و جا به جا نمودن آنها باعث شده است که بسیار کاربردی باشند.

جهت پشتیبانی و هرگونه پرسش، می توانید از طریق واتس اپ با کارشناسان بام تک در ارتباط باشید. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به طراحان سازه می باشد. کاربر گرامی، جهت مشاهده صفحه اصلی سایت و دسترسی به لیست محصولات، روی لینک بازگشت به صفحه اصلی کلیک نمایید. بسیاری از مهندسان بر این باور اند که نباید وزن سازه های سبک و هم چنین سازه های سنگین ، از حدی بیشتر شود به دلیل آن که در اثر وقوع زلزله سبب می شود که سازه به آستانه خرابی خود برسد و مشکلات متعددی را ایجاد کند . نیز بهره برد تا بتوان به کمک آن از گرم شدن بیش از اندازه خانه ها جلوگیری به عمل آورد . اندازه های سایبان خفاشی بسیار متفاوت و قابلیت سفارشی سازی شدن دارند.

این سایبان ها بعد از نصب روی پنجره ها با کاهش نور خورشید و انعکاس نور بهره وری انرژی را افزایش می دهند. زمانی که از سایبان روی بالکن یا حیاط استفاده شود، میزان آسیب به مبلمان فضای باز کاهش داده می شود. این روش همچنین با محافظت از شما در برابر خورشید و باران میزان استفاده شما از فضای باز را نیز افزایش می دهد.

در واقع این نوع سایبان ها بهترین محافظ در برابر نور خورشید، برف و باران در تمام فصول سال محسوب می شوند. با استفاده از این نوع سایبان ها به راحتی می توان محیطی دنج و زیبا برای خود در حیاط و یا تراس خانه خود خلق کرد. همچنین می توانید با استفاده از این سایبان ها از خودرو یا برخی وسایل خود در برابر شرایط آب و هوایی مختلف محافظت کنید. بعد از نصب سایبان شما باید رضایتمندی خود را از نصب اعلام دارید و در صورت عدم رضایت از نصب سایبان ، شرکت تا حصول نتیجه رضایتمندی در کنار شما خواهد بود. ایران سایه یکی از شرکت های تخصصی در زمینه طراحی و تولید سایبان برقی و سایبان ثابت در ایران است که نمایندگی های رسمی خود را در سراسر کشور برای دسترسی راحت مشتریان خود ایجاد کرده است.