سایبان ثابت، خرید با قیمت عالی️ 44903002 ️ سایبان ایران


سایبان تاشو، از انواع سایبان های انعطاف پذیر هستند که در انواع ثابت و برقی، تولید می شوند. سایبان های تاشو مسافرتی، برای افرادی که علاقه زیادی به سفر دارند، مناسب است و قابلیت تا شدن و حمل در خودرو را دارند و فضای کمی می گیرند. در اجرای سایبان پارکینگ سایبان ها ثابت است و مناسب مکان هایی است که نیاز به بالا یا پایین بردن سایبان نباشد. سایبان کلاسیک دستی و اتوماتیک بسیار مقاوم در برابر باد و باران دارای اجزای مکانیکی و پارچه کاربرد آنها برای فروشگاه ها، ساختمان ها، مراکز تفریحی، هتل ها، رستوران ها و فضاهای باز هستند. سایه‌بان‌های آلومینیومی برای مدت طولانی در ساختمان‌های مسکونی در سراسر دنیا محبوب بوده‌اند. آنها در رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند و با رنگ‌های مینایی‏ که به‌طور پیش فرض روی آنها قرار دارد رنگ آمیزیشده‌اند.

  • در صورتی که نتایج کنترل کیفی سایبان های دستی متناسب با استاندارد های قانونی باشد، برای فروش به انبار منتقل می شوند در غیر این صورت از چرخه تولید خارج می شوند.
  • در واقع سایبان‌ها، سازه‌های منعطفی هستند که می‌توان آن‌ها را بر روی هر سطح و یا هر سازه‌ایی مورد استفاده قرار داد.
  • آیا می دانید یک سایبان تراس خوب ، دمای خانه شما را به 10 درجه سانتی گراد کاهش می دهد یا می تواند تا 80٪ در مصرف تهویه مطبوع صرفه جویی کند.
  • با داشتن سایبان دستی ثابت به راحتی می توان از فضای موجود در حیاط و یا تراس خود استفاده کرد.
  • به طور مثال اگر سایبان شما برقی باشد طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت.

مواد اولیه به کار برده شده در ساخت سایبان متناسب با کاربرد و کارایی آن می باشد. امروزه استفاده از انواع سایبان های ثابت و متحرک برای پوشاندن قسمت های خارجی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و انواع فروشگاه های مواد غذایی یا پوشاک افزایش یافته است. شما می توانید با استفاده از انواع سایبان های فلزی یک‌ آلاچیق کوچک را در حیاط خانه خود بسازید و برای برگزاری انواع مهمانی های خانوادگی خود از آن استفاده کنید. در این حالت کودکان شما می توانند در فضای باز خانه بازی کنند و از تابش پرتو های نور خورشید نیز در امان باشند. در این مقاله قصد داریم که در مورد خصوصیات و کاربرد های انواع سایبان های ثابت و متحرک با شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. سایبان برقی و دستی با کاربردهای متفاوت و انواع پارچه در طرح ها و رنگهای متنوع و زیبا جهت محافظت محل نصب در مقابل آفتاب،باران و برف می باشد.

ارزانترین سایبان پارچه ای متحرک اتوماتیک و جمعشو

با یک سایبان دستی ، به راحتی می توانید یک بازوی میل لنگ را بپیچید تا سایبان را باز کنید و بالا بیاورید و با گزینه الکتریکی، فقط باید یک دکمه را فشار دهید و سایبان به طور خودکار گسترش یافته و جمع می شود . در میان انواع مختلف بوم ، پلی استر ، ارزان ترین گزینه است ، اما ماندگاری آن کمتر است و رنگ ها سریع فرسوده می شوند . اکریلیک ها 80٪ از اشعه ماورا بنفش را فیلتر می کنند و به خوبی در برابر باد و باران مقاومت می کنند. سرانجام ، پارچه های ریز سوراخ نیز عالی هستند که 94٪ از اشعه UV را فیلتر می کنند و بهترین تهویه هستند.

قیمت سایبان ثابت

در این سایبان ها امکان نصب موتور توبلار وجود دارد که می توان آن را به سایبان برقی تبدیل کرد. از مزایای خرید سایبان فنری، قیمت مناسب، نصب آسان و کاربری بالای آن است. روکش ضد آب سایبان فنری باعث شده تا این سایبان بالای درب ورودی مغازه ها و ویترین ها، نصب شود. همچنین سایه ای که ایجاد می کند، باعث بهتر دیده شدن ویترین مغازه ها می شود. یکی از پر طرفدارترین سایبان های موجود در بازار، سایبان پارکینگ خودرو است. این سایبان ها در اندازه های مختلف، به صورت ثابت و متحرک به فروش می رسد.

مزایای استفاده از سایبان های ثابت در حیاط و تراس

استفاده از پارچه‌ های ضخیم و با دوام برای ایجاد یک سایه مناسب برای پارکینگ می‌تواند یکی از روشهای راحت و نسبتا کم هزینه باشد، البته نباید فراموش کرد که تابش مستقیم آفتاب در طول زمان این نوع سایه بان را از بین میبرد. انواع سایبان اکثر شرکت های سایبان انواع مختلف سایبان را به طور یکسان طبقه بندی… همچنین می توانید سایبان هایی تهیه کنید که مجموعه ای از پنجره های شیشه ای جمع شونده هستند و نور و هوا زیادی را تأمین می کنند.