سایبان تراس سایبان بالکن سایه بان پاسیو سایبان روف گاردن سایبان پشت بام-اطلاعات سایبان


در این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدان یک میز و صندلی محوطه کوچک فضای شما تکمیل می گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود سایه اندازی خوبی برایتان ایجاد می نماید. به طوری که معماران و سازندگان ساختمانی در هنگام ساخت برای بخش های متنوع ساختمان از قبیل بالای درب ها، پنجره ها، بالکن ها و آلاچیق ها سایبان را تهیه و نصب می نمایند. سایبان برقی یک وسیله الکترونیک برای پوشش منطقه مورد نظر است که در ابعاد مختلف با هدف تامین آسایش طراحی و نصب می گردد. ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد.

ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید. بازسازی ساختمان ( قدیمی تبدیل به نوساز ) از طراحی خاص و ایده های جذاب برای منازل شما دوستان.

  • این مدل ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و نصب آسان تری دارند.
  • سایبان تراس یکی از کاربردی ترین نمونه از این سایبان ها محسوب می شود.
  • این مدل سایبان در قسمت بالایی تراس نصب شده و در نتیجه شما می توانید میزان سایه اندازی آن را متناسب با نیازتان تنظیم نمایید.
  • شما در یک بالکن کوچک مانند تصویر بالا نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید.

بدین ترتیب برای فرار از محیط داخلی خانه و گذراندن چند دقیقه در فضای باز، تراس گزینه بسیار مناسبی میباشد. سایبان تراس برای پوشش دادن به تراس خانه ها و محافظت از افراد در برابر نور آفتاب و یا رطوبت باران نصب می شود. کاربرد سایبان پارکینگی خانگی برای محافظت و مراقبت از خودروهای پارک شده در فضای باز ساختمان های مسکونی و خانه های بزرگ ویلایی است که دارای حیاط و فضای باز هستند. از مهم ترین ویژگی های این سایبان ها علاوه بر زیبایی به محیط و محافظت اتومبیل ها در برابر شرایط جوی ناپایدار برخی مناطق و جلوگیری از تابش نور خورشید به آن هاست. بسیاری از افراد برای جلوگیری از آسیب و خسارت های ناشی از نور خورشید ، فضولات پرندگان ، بارش های باران و برف و یخ زدگی خودرو از سایبان های خانگی استفاده می کنند.

قیمت سایبان‌ چتری چگونه محاسبه می‌شود؟

سایبان یک روکش ثانوی محسوب می شود که به طور معمول به دیواره های خارجی ساختمان متصل می نمایند.جنس سایبان ها معمولا از کرباکس می باشد که با فیبر اکریلیک، رشته ی پلی استر یا پنبه شده نیز ممکن است تشکیل شده باشد. این ساختار با خرپا ، سازه های فضاکار یا با چهار چوب پیکر بندی می شود. سایبان ها همچنین با استفاده از زیرسازه های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته می شوند. سایبان از نظر صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایباتهای رسمی ایران سایه بان

گروه سبکبال مفتخر به طراحی و اجرای سایبانهای مختلف برای خودروهای شما می باشد. ایجاد سایبان خودرو برای وسایل نقلیه یکی از ضروری ترین کارهایی است که باید در اسرع وقت صورت پذیرد. تا خودرو را از گزند تابش نور افتاب و سرما و گرمای بیش از حد محفوظ نگهدارد. شرکت سازه چادری مهلر با رویه پی وی سی دارای مواد انتی یو وی میباشد. طراحی و ساخت انواع درب های مدرن ، گل نرده و فرفورژه تولید کننده انواع درب، نرده پله، حفاظ پنجره با استفاده از قطعات … پرگولاها و سایبان‌های چوبی ایده‌های زیبا وکم هزینه‌تری نسبت به سایر موارد هستند.

به همه این‌ها احتساب هزینه نصب و حمل سایبان را هم باید اضافه کنیم. تقریبا اکثر خانه ها برای استراحت در فضای آزاد حیاط نیاز به یک سایبان حیاط دارند. نصب یک سایبان حیاط مکانی را برای آرامش و استفاده از هوای آزاد در تمام ساعات روز ایجاد میکند.