سایبان برقی چیست ؟ سایبان برقی


سقف متحرک برقی را شرکت های سازنده می توانند به صورت دستی و یا اتومات تولید نمایند. نوع دستی آن با یک ریموت قابل کنترل است اما نوع اتومات آن دارای سنسورهای مخصوصی بوده که در مواقع نیاز که قابلیت تعریف دارند، سقف به طور کاملا خودکار باز و یا بسته می شود. وجود دارد که مجهز به سنسور بوده و با تشخیص میزان تابش نور خورشید و یا وزش باد به طور خودکار باز و بسته می شود. البته شاید با تمام این مزایا، فکر کنید که اگر به هر دلیلی سیستم برق مغازه یا فروشگاه شما قطع شود.

معمولا برخی از سایبان ها و سقف های برقی به خاطر عدم استفاده از مواد اولیه و موتور مناسب، سرو صدای بسیار زیادی ایجاد می کنند. سقف متحرک برقی ایران سایبان بدون هیچ گونه سر و صدایی توانسته این مشکل را برطرف نماید تا همه افراد بتوانند بدون مشکل خاصی از این نوع سقف ها استفاده نمایند. معمولا اغلب مراکز تجاری با مشکل ورود گرد و خاک مواجه می باشند. اگر یک سقف برقی بر روی درب این اماکن قرار گیرد، میزان گرد و خاک ورودی به شدت کاهش می یابد. سقف متحرک از نشست گرد و خاک بر روی خودرو نیز جلوگیری می کند. بدین ترتیب زمانی که از سقف متحرک برای پارکینگ استفاده می شود، کمک می کند تا خودرو تمیز باقی بماند.

  • پارچه های سایبان ها معمولا ضد آب هستند و اگر اطراف سایبان ها را پلاستیک های شفاف بپوشانید در آب و هوای برفی و بارانی نیز می توانید از آن استفاده کنید.
  • سایبان برقی دو طرفه، سازه آلومینیومی بسیار سبکی دارد که سبب طول عمر بالای این محصول می شود.
  • تابش نور مستقیم آفتاب می تواند در مدت زمان اندکی منجر به فاسد شدن مواد غذایی و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی شود.
  • ⚠️ قیمت ها بر اساس استراکچر بازو آلومینیومی و پارچه نانو pvc وزن 400 گرم می باشد.

سایبان برقی به عنوان پوشش و سازه‌ای مستحکم دارای موتور الکتریکی تعبیه شده در زیر سقف خود می‌باشد که با متصل شدن این موتور به جریان برق قابلیت کارایی پیدا می‌کند. ، سایبان چتری و … در تلاش است بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عزیز ارائه نماید . خرید سایه بان با سقف ثابت یا متحرک نیز از موضوعاتی است که با توجه به مدل های موجود در بازار باید در مورد آن تصمیم گیری کنید. معمولا در این مورد سلیقه مصرف کننده و بار دیگر آب هوای منطقه مورد نظر دخیل هستند.

کاربرد سایبان برقی

از مزیت های سایبان پنجره ثابت میتوان به جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان و یا بارش باران به پنجره اشاره نمود. با به کارگیری سایبان مغازه از تابش نور خورشید به اجناس داخل ویترین و محیط مغازه جلوگیری میشود. در انتخاب سایبان ثابت باید دقت نمود تا در عین کارایی بالا زیبایی و جلوه محل نصب سایبان هم حفظ شود. سایبان متحرک اصفهان خود به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.درسایبان متحرک دستی، حرکت سایبان و تغییرمیزان بازشو سایبان توسط نیروی دست و با اهرم یا هندل صورت میگیرد.

معمولا فروشگاه ها در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشند، به یک سقف برقی یاز دارند. این سقف یا سایبان بر روی درب مغازه نصب می شود تا ورود نور مستقیم آفتاب به داخل فروشگاه جلوگیری نماید. همچنین سقف متحرک به خاطر خاصیت ضد آب بودن پوشش، می تواند از ورود آب باران به داخل فروشگاه جلوگیری نماید. بدین ترتیب سقف متحرک برقی می تواند محصولی بسیار کاربردی و مفید برای انواع فروشگاه ها، مغازه ها، هایپرمارکت ها و سایر مراکز تجاری باشد. استفاده از سقف متحرک برای کافی شاپ و رستوران ها دارای اهمیت بسیار زیادی است.معمولا کافی شاپ و رستوران ها با توجه به سلیقه مشتریان خود، استفاده از فضای باز را در دستور کار خود قرار داده اند. با استفاده از سقف متحرک برقی می توان به راحتی فضای بسیار مناسب و دلنشین را برای مشتریان علاقه مند به فضای آزاد فراهم کرد.

تجهیزات سایبان چتری

این سقف ها علاوه بر کارآمدی، استفاده آسان و ظاهر زیبایی دارند. من و همسرم خیلی اهل سفریم و بیشتر جاهای بکر و طبیعت مدنظر ماست سایبان های آفرود و سفری شما رو تهیه کردیم بسیار عالی بودند و تجربه سفر با دیدگاهان غرب خیلی خوب بود. برخورداری از گارانتی یکی دیگر از خدمات شرکت دیدگاهان غرب است که کیفیت کار را تضمین می نماید. تعمیر سایبان ها یکی از نیاز های ضروری است که توسط متخصصان دیدگاهان غرب انجام می پذیرد. اگر باز هم نتوانستید اندازه گیری دقیق را انجام دهید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان بکنیم هیچ جای نگرانی نیست خودتان به راحتی می توانید برای اندازه گیری اقدام کنید.

سایبان برقی و دستی

سایبان برقی اصفهان بزرگ در این مجموعه دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس نوع کاربرد و طراحی آنها دسته بندی میشود. سایبان چتری از دسته مدلهای کم جا و کوچک است و یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید خریداری کنید. سایبان های چتری انتخاب خوبی برای باغ و استخر و حیاط محسوب می شوند. به طور کلی این سایبان ها برای رستوران و کافی شاپ های روباز محسوب می شوند. در هر صورت نوع سایبان بسیار مهم است و در این راستا می تواند گزینه خوبی محسوب می شود. برای خرید بهترین سایبان برقی باید یک سری موارد را به دقت رعایت کنید.