سایبان برقی چیست ؟ سایبان برقی-اطلاعات سایبان


موتور مهمترین قطعه استفاده شده در یک سیستم سایبان برقی است. موتور های سایبان برقی به دو دسته لوله ای شکل و توبولار تقسیم بندی می‌ شود. قدرت این موتور ها بین ۸ الی ۱۵ دقیقه است و مصرف جریان آن بین ۱.۵ تا ۳ آمپر می باشد. قطر تاج موتور توبولار از ۵ تا ۱۱ سانتی متر است و دارای استاندارد کیفیت سطح IP44 می باشند. مشخصات فنی این نوع موتور ها مانند توان کارکرد، ولتاژ و رنج آن ها تقریبا مشابه هم است که به ترتیب ۴ دقیقه، ۲۲۰ ولت و از ۳۰ تا ۳۰۰ نیوتن بر متر می باشد.

با توجه به مشغله های کاری فراوان و شیوع بیماری های واگیردار، بهترین راه خرید و فروش سایه بان برقی از طریق اینترنت می باشد. هزینه های مربوط به رفت و آمد های درون شهری و یا برون شهری نیز در صورت خرید و فروش اینترنتی سایبان برقی کاهش پیدا می کند. سایبان برقی یکی از انواع سازه های سقفی می باشد که معمولا از جنس پارچه ای و یا پوششی فلزی ساخته می شود. از این محصولات به عنوان سایبان یا پناهگاه برای محافظت در برابر شرایط مختلف جوی همانند آفتاب، برف، تگرگ، باران و …

ایران سایبان تماس بگیرید و پس از بررسی قیمتها جهت مشاوره رایگان و سفارش مستقیم از کارخانه ایران سایبان با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس حاصل فرمایید. دلایل زیادی وجود دارد که می توان گفت بهتر است از سایبان برقی استفاده کنید. تمامی راهکار ها و آموزش های افزایش عمر و نگهداری از سایبان برقی را میتوانید از مقاله ”چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟” مطالعه نمایید .

  • این یعنی باز و بسته کردن آن ها هم به صورت دستی انجام می شود و هم به صورت برقی و با استفاده از کنترل برخی قابل انجام است.
  • پوشش پارچه ای را می توان از جنس پی وی سی یا برزنتی انتخاب کرد.
  • به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

معمولا اغلب افراد تمایل دارند از قیمت یک محصول اطلاع پیدا کرده و بعد وارد مراحل ثبت سفارش خرید آنلاین آن شوند. زیرا برخی از محصولات از اجزای بسیار زیاد و متنوعی ساخته می شوند که قیمت هر کدام از آنها تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده دارند. که در سال های اخیر بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می آید، نوسانات قیمت ارز و افزایش میزان تورم در جامعه است.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از تیرماه 1396 تا کنون

۹- قابلیت چاپ تبلیغ بر روی کل سایبان و یا آویزسایبان وجوددارد. سسلام خسته نباشید میخواستم بدونم می تونید طرح دلخواه هم روی سایبان بزنید؟ ما برای یک کافه رستوران ی خواهیم که برندمون روی سایبان حک بشه. رنگ سفید نیز به شکلی است که تا حدودی اشعه خورشید از آن عبور می کند.

سایبان چتری میتواند مجهز به وینچ ، به روشنایی و به چرخ برای انتقال شود. میباشد که برای ایجاد یک فضای بزرگ سایه در فضای باز بوده تا بتوان برای چند دقیقه یا چند ساعت در فضای باز حضور داشته و از طرفی از نور مستقیم آفتاب نیز در امان بود. به همین خاطر معمولا در رستوران ها و باغ ها می توان استفاده بسیار جالب و جذابی از چتر پایه بغل داشت.چتر پایه کنار را در بازار با اسم هایی مانند چتر پایه بغل، چتر وینچ دار و چتر سیم بکسلی نیز می شناسند. طراحی شیک و زیبا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد چتر پایه کنار سیم بکسلی محسوب می شود. این موضوع باعث شده تا بتوان در رستوران ها و باغ های بسیار شیک و بزرگ نیز از این نوع چترها استفاده کرد. سایبان پوششی می‌تواند دارای انواع مختلف پوشش مانند پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس موجدار، پلی‌کربنات موجدار یا مواد دیگر باشند.

درب اتوماتیک خانگی

تولید کننده انواع درب اتوماتیک، شیشه بالکن، شیشه سکوریت و.. به همان اندازه که جنس و متریال سایبان مهم است؛ نحوه نصب نیز بسیار اهمیت دارد. در نتیجه بهتر است نصب سایبان توسط یک شخص حرفه ای انجام شود. بدنه سایبان را از فلز آلومینیوم می سازند تا در برابر زنگ زدن و پوسیدگی مقاوم باشد. برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در بدنه سایبان برقی بهتر است مراقبت های لازم را انجام دهید.

از زمان های قدیم استفاده از سایبان های دستی بسیار رواج دارد و شما نمونه های مختلف از آن را می توانید در سردر فروشگاه ها، منازل، باغ ها و … مشاهده کنید، اما با پیشرفت تکنولوژي، سایبان های اتوماتیک یا همان سایبان برقی وارد بازار شده است. شرایط آب و هوایی جنوب و شمال کشور به نسبت مناطق خشک و سرد متفاوت است. در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی می تواند از موارد مهمی باشد تا شما را به بهترین نوع سایبان برقی برساند. اگر در منطقه باران خیز زندگی می کنید، سایبان انتخابی شما باید شامل پارچه ضد آب باشد. اگر فکر می کنید که سایبان شما قرار است در معرض آفتاب سوزان قرار بگیرد باید از پارچه های مقاوم در برابر اشعه خورشید استفاده شود تا سریعاً دچار پوسیدگی و خرابی نشود.

سایه بان برقی و سایبان دستی (سایبان دستی بازویی) هر دو می توانند سایه مورد نظر شما را ایجاد نمایند. با اینکه یکی از آن ها از نیروی برق استفاده می کند و دیگری نیروی مکانیکی نیاز دارد. اما هر دو از همان راهکار قدیمی قرقره و چرخ الهام گرفته و به این طریق باز و بسته می شوند. چرا نیازمند سایبان مغازه متناسب با فضای فروشگاه خود هستید؟ سایبان مغازه در وهله اول باید از لوازم فروشگاه که در قسمت بیرونی ساختمان قرار گرفته در برابر تابش نور خورشید، انواع باد، بارش و بوران محافظت نماید. همچنین از دیرباز مردم ایران علاقه شدیدی به حضور در صفوف جهت نهایی کردن خرید خود داشته و جهت رفاه حال مشتریان در برابر رخدادهای طبیعی به سایبان مغازه نیاز مبرمی است.

ریموت کنترل سایبان برقی برد بالایی دارد و شما می توانید حتا از فاصله سی متری با استفاده از ریموت کنترل سایبان برقی را کنترل کنید. انتخاب مرکز فروش سایه بان نیز از نکاتی است که در خرید سایه بان مناسب موثر است. تخصص، سابقه رضایت بخش و تعداد مشتریان راضی از یک مجموعه ارائه دهنده خدمات فروش و نصب سایه بان از مواردی است که قبل از اقدام برای خرید سایه بان باید نسب به آن ها اطمینان حاصل کنید. سایه بان بازویی (فنری) دارای مزایا و و قابلیت های زیادی است که آن را به یک سایه بان محبوب تبدیل کرده است. علاوه بر این، مساحت بیشتری را نسبت به سایه بان کالسکه ای در بر می گیرید.