سایبان برقی چادر برقی سایه بان برقی مغازه آفتابگیر برقی سایبان-اطلاعات سایبان


سایبان برقی انواع مختلفی دارد و برای کاربردهای گوناگون ارائه می شود به طور مثال سایبان برقی مغازه، سایبان برقی تراس، سایبان برقی خودرو و غیره همه از نمونه های مختلف این محصول هستند. برای خرید سایبان های برقی باید چندین نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک سایبان با کیفیت تهیه کنید. اولین مسئله که در خصوص خرید سایبان وجود دارد این است که اگر می خواهید سایبان برقی خریداری کنید نوع و مدل آن را با توجه به محیط مورد نظر خود انتخاب کنید. موضوع بعدی این است که سایبان های برقی را بر اساس شرایط اب و هوایی محل زندگی خود انتخاب کنید. به عبارتی در هر شهری که زندگی می کنید برای خرید سایبان ها ابتدا به شرایط آب و هوایی آن منطقه توجه کنید تا بتوانید سایبانی را انتخاب کنید که برای آن شرایط آب و هوایی مناسب باشد. برای طراحی سایبان برقی چتری می بایست در ابتدا میزان وزش باد در منطقه را ارزیابی کرد.

  • پکیج کاملی را در اختیار برندها و شرکتها برای انجام امور تبلیغاتی در اختیار شرکتها قرار میدهند.
  • قطر تاج موتور توبولار از ۵ تا ۱۱ سانتی متر است و دارای استاندارد کیفیت سطح IP44 می باشند.
  • در شرایط دیگر مثلا اگر ایده بازسازی و ایجاد طرحی جدید در دکوراسیون خود را در نظر داشته باشیم ممکن است به یک رنگ یا مدل دیگر سایبان نیاز پیدا کنیم.
  • از مهم ترین مزیت هایی که این نوع از سایبان ها دارند می توان به سهولت در استفاده ، قابلت حمل اسان ، قابلیت شست و شو ، ضد حریق بودن و …
  • طبیعاتا هر چقدر متریال استفاده شده در آن بهتر باشد، قیمت سایبان نیز بالاتر می رود.

در یادداشتی که ملاحظه می‌کنید، قصد داریم تا به اختصار درباره‌ی عوامل مؤثر در قیمت آن صحبت کنیم. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. سایبان های برقی بالکن برای رستوران یا منزل نیز استفاده می شود. پیشنهاد ما این است که از این سایبان ها می توان در برابر باد و باران و نور خورشید استفاده کرد.

سقف برقی پنت هاوس

برای آشنایی بیشتر با سقف متحرک ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. سایبان فنری (سایبان بازویی) را بدون شک می توان یکی از بهترین نمونه های سایبان معرفی کرد، زیرا این سایبان ها دارای مزایا و قابلیت های فراوانی هستند. طراحی و نصب سایه بان بازویی اگر توسط افراد متخصص انجام شود، میزان رضایت مصرف کننده بسیار بیشتر می شود.

معمولا برای اینکه سازه کوچکی ساخته شود، برش های بسیار زیادی نیاز است، در هر برش نیز ممکن است مقداری از پروفیل به عنوان افت هدر برود. با توجه به گرانی بیش از حد پروفیل در سال های اخیر، این موضوع میتواند تاثیر بسزایی بر روی افزایش قیمت سقف برقی داشته باشد. بدین ترتیب همیشه نباید در متراژ های کم، انتظار قیمت های بسیار پایین را داشته باشیم. اینکه موتور مورد استفاده برای سقف برقی از چه نوع و با چه قدرتی است از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت این سازه است. معمولا موتورهای موجود در بازار از نظر ظرفیت با هم متفاوت هستند.

سایبان فنری (سایبان بازویی)

سایبان می تواند به صورت تاشو و متصل به دیوار، بالای درب یا پنجره باشد یا به صورت چتری باشد. در هر صورت، نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد و می توانیم از یک ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن سایبان استفاده کنیم. برای ساخت سایبان های چتری از سه نوع پارچه برای چتر آن استفاده می کنند که عبارت اند از پارچه برزنتی، پارچه فلکسی و پارچه ترانزیتی، هر کدام از این پارچه ها رنگ بندی های مختلفی می باشند. پارچه های سایبان ها معمولا ضد آب هستند و اگر اطراف سایبان ها را پلاستیک های شفاف بپوشانید در آب و هوای برفی و بارانی نیز می توانید از آن استفاده کنید. کیفیت متریال های به کار رفته برای ساخت این سایبان ها به گونه ای است که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم هستند.

دلایل استفاده از سایبان برقی مغازه

مقاومت بسیار بالا در برابر باد و همچنین باران و برف می توانند از جمله فاکتورهایی باشند که در هنگام ساخت توجه ویژه ای به آنها می شود. اگر سقف متحرک در برابر رطوبت، باد و سایر عوامل جوی استحکام و مقاومت کافی را نداشته باشد، نمی توان استفاده بهینه ای از آن انجام داد. بدین ترتیب شرکت های تولید کننده سقف برقی در هنگام ساخت ای سازه، همه جوانب کار را در نظر می گیرند تا بتوانند محصولی بسیار باکیفیت و مقاوم را تحویل مصرف کننده دهند. باید به این موضوع نیز توجه شود که قیمت و کیفیت سقف متحرک برقی با هم رابطه ای مستقیم دارند، یعنی نمی توان با ارزان ترین قیمت، بهترین سقف برقی را تولید و روانه بازار کرد.