سایبان برقی چادر برقی سایه بان برقی مغازه آفتابگیر برقی سایبان-اطلاعات سایبان


این وسایل امکانی را فراهم می‌کنند که افراد با آن بتوانند در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنند. برای مثال شما می‌توانید چه در آب و هوای زمستانی و چه در آب و هوای گرم و آفتابی از سایبان‌ها استفاده کرده و استراحت کنید. از این محصولات برای ایجاد فضاهای مناسب مثل گردهمایی‌های رسمی و خانوادگی می‌توانید استفاده کنید البته این المان‌ها از وسایل شما در هر شرایطی محافظت می‌کنند.

روکش سقف برقی اجازه تابش مستقیم نور آفتاب و یا عبور آب باران و برف را نمی دهد. بدین ترتیب در فصل های مختلف سال می توان از فضای باز استفاده کرد. بدین ترتیب کافی شاپ و رستوران ها از جمله مشتریان عمده سقف متحرک برقی محسوب می شوند.

  • خرید این نوع سایه‌بان از یکمرکز خرید سایه‌بانبا قیمت مناسب، می‌تواند تا حد زیادی مشکل شما را برطرف کند.
  • سایبان برقی امروزه با تکنولوژی جدید این امکان را برای شما ایجاد می کنند که به جای داشتن یک سایبان ثابت بتوانید هر موقع که نیاز داشتید آن را جمع کنید و با توجه به شرایط جوی تغییراتی در آن به وجود بیاورید.
  • از مزایای وجود یک ریموت کنترل در کنار سایبان برقی می‌توان به راحت باز و یا بسته شدن سایبان‌ها اشاره کرد.
  • این سایبان ها مزایای زیادی دارند و استحکام و مقاومت آنها نیز در برابر شرایط جوی ناپایدار بسیار خوب است.
  • نصب سایبان برقی در بالکن ، پاسیو یا هر فضای باز دیگر یکی از راه های گسترش فضای داخلی منزل یا مغازه ی شماست.
  • زیرا با توجه به اختلاف قیمت آنها، باز هم سفارش برای سایبان برقی به مراتب بیشتر از نوع دستی این سایبان ها می باشد.

در سایبان‌های برقی در صورت وجود مشکل در ریموت یا موتور الکتریکی با استفاده از بازوی زاپاس تعبیه شده در کنار سایبان می‌تواند کار باز و بسته کردن سایبان را انجام داد. یک نکته مهم که باید در خرید سایبان به آن توجه کنید این است که اگر برای یک‌بار سایبانی با کیفیت و گران را خریداری کنید تا در آینده مجبور نباشید هر بار هزینه بسیار زیادی برای خرید انواع سایبان بپردازید. بهتر است برای نصب سایبان از افراد خبره و باتجربه کمک بگیرید تا سایبان شما به بهترین شکل نصب شده و در اینده برای شما مشکل ساز نشود. سایبان‌های پارکینگ، مختص حفاظت از خودرو در برابر نور خورشید است. در گذر زمان، خودروها در زیر نور خورشید فرسوده شده و رنگ خود را از دست می‌دهند؛ به همین دلیل اگر شما به ماشین خود اهمیت می‌دهید باید از سایبان پارکینگ استفاده کنید.

نصب سایبان برقی در بالکن ، پاسیو یا هر فضای باز دیگر یکی از راه های گسترش فضای داخلی منزل یا مغازه ی شماست. لازم نیست نگران باشید ممکن است در اثر زیاد شدن مشتریان ، جایی برای پذیرایی از آن ها نداشته باشید یا اینکه فرزندانتان جایی برای بازی کردن ندارند. در چهار فصل سال به راحتی میتوانید از پذیرایی مشتریان یا لذت بردن از یک عصرانه کنار خانواده تان لذت ببرید. وقتی سایبانی دارید که از پارچه و سازه ای بسیار مرغوب ساخته شده است می توانید همه نوع استفاده ای از آن بکنید. مغازه هایی که در حوزه مواد غذایی یا محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند، باید توجه بیشتری به محصولات موجود در مغازه داشته باشند و آنها را از تابش مستقیم نور آفتاب محافظت کنند.

قطعا برای ساخت هر سازه ای مقدار زیادی لوازم جانبی نیاز داریم. اگر این لوازم جانبی کیفیت لازم را داشته باشند، کیفیت کلی سازه کاهش می یابد. بدین ترتیب نیاز است که همه قطعات یک سازه مانند قطعات یک پازل از بهترین کیفیت ممکن ساخته شوند تا بتوان بر روی دوام و استحکام سازه حساب باز کرد. قیمت لوازم جانبی تاثیر زیادی بر روی قیمت تمام شده سازه دارد، زیرا هر کدام از لوازم جانبی اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند، قطعا قیمت بیشتری خواهند داشت. یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده سقف برقی، سیستم روشنایی است. معمولا باید زیرساخت هایی در سازه برای نور پردازی در نظر گرفته شود تا از این طریق بتوان هم ور مورد نیاز را تامین کرد و هم زیبایی سازه را دو چندان کرد.

سقف برقی پنت هاوس

این مدل از سایبان ها که شاید در معابر زیاد دیده باشید دارای پایه اصلی می باشد که مانند یک چتر باز و بسته می شود، البته گفتنی است که موتور الکتریکی آن در نوع برقی، عمل باز و بسته شدن را ایفا می کند. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. البته نمی توان صرفا بر اساس دستی یا برقی بودن قیمت را محاسبه نمود. چرا که فاکتورهای دیگری مانند سایز و مدل متریال و… نیز در تعیین قیمت سایبان نقش اساسی دارند. پارچه هایی که در مناطق گرم استفاده میشوند مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارند. پارچه هایی که در مناطق شمالی کشور استفاده می شوند قطعاً باید ضد آب باشند.

نحوه اندازه گیری سایبان برقی

سایبان پوششی یک راهکار اقتصادی برای افرادی است که می‌خواهند از سایه لذت ببرند. مورد نظر خود را از مابین پروژه های سایبان برقی انتخاب نمایند. اگر به دنبال سقف برقی متحرک هستید، کلینیک ساختمانی آریابان به شما در این راستا کمک خواهد کرد . سایبان های Sunbrella برای خانه‌هایی در مناطق مرطوب بسیار مناسب هستند. سایه‌بان‌های Sunbrella در برابر خش و پارگی مقاوم بوده و می‌توانند تا ۹۸ درصد از اشعه‌های مضر خورشید را مسدود کنند.

معمولا سقف برقی روی ریل هایی سوار می شود تا بتواند راحت بازو بسته شود. ریل ها باید کیفیت لازم را داشته باشند تا در هنگام باز و بسته شدن سقف برقی شاهد ایجاد سر و صدا نباشیم. اگر ریل ها کیفیت لازم را نداشته باشند، سر و صدایی در هنگام باز و بسته شدن ایجاد می شود که به مرور زمان باعث آزار و اذیت مصرف کننده می شود. سوار شدن صحیح سقف بر روی ریل ها نیز اهمیت دارد که به میزان تجربه و تخصص افرادی که سقف متحرک را نصب می کنند، بستگی دارد. ساختمان های بلند و آپارتمانی در کنار خانه های ویلایی یکی از مشکلاتی است که هم در شهرهای بزرگ و هم در شهرهای کوچک مشاهده می شود.