سایبان برقی قیمت سایبان برقی اتوماتیک خرید انواع سایه بان برقی-اطلاعات سایبان


برای سایبان های برقی از پارچه های مختلفی استفاده می شود و هر کدام از این پارچه ها برای شرایط آب و هوایی مشخصی، مناسب هستند. برای مثال اگر در شرایط آب و هوای بارانی می خواهید از آن ها استفاده کنید، بهتر است پارچه های پی وی سی را انتخاب کنید. پارچه های پی وی سی از نظر تبلیغات نیز طرفداران زیادی دارد و به راحتی می توان بر روی این پارچه ها تبلیغات مختلفی را چاپ کرد.

  • همانطور که میدانید موقعیت خورشید در هر زمان از سال موقعیتش تغییر می کند.
  • مهم‌ترین جزئی که موجب می‌شود تا یک سایبان به عنوان برقی مزین شود، موتور آن است.
  • اگر باز هم قصد صرفه‌جویی بیشتری را در هزینه قیمت سایبان برقی داشته باشید، توصیه می‌شود به جای موتورهای پرامکاناتی مانند بارزانته، از موتور توبلار اسمارت استفاده کنید.
  • از ویژگی‌های این سایبان می‌توان به هزینه مناسب، نصب راحت، در دسترس بودن و غیره اشاره کرد.
  • هم چنین امکان کنترل سایبان از طریق ریموت به علت برد بالا تا سی یا چهل متری وجود دارد.

معمولا سقف برقی را با نصب یک یا چند حسگر می توان هوشمند کرد. سقف متحرک زمانی که با نصب حسگر هوشمند می شود، بسیار راحت تر می توان از آن استفاده کرد. سقف متحرک برقی هوشمند این امکان را دارد که با تابش مستقیم آفتاب و یا شروع برف و باران، به صورت کاملا اتوماتیک باز شود و در هنگام که این پدیده ها از بین بروند، به صورت اتوماتیک بسته می شود. این قابلیت برای ساختمان های هوشمند بسیار مناسب بوده، زیرا در یک ساختمان هوشمند همه وسایل به صورت اتوماتیک عمل می کنند و تنها با تعریف یک سناریو مناسب می توان همه چیز را تحت کنترل خود قرار داد. با نصب زهکشی می توان کمک کرد تا هر چه آب باران بر روی سقف می ریزد از طریق ناودانی به محل مورد نظر هدایت شوند.

انواع سقف برقی

سایه‌بان‌ها برای پاسیو، پنجره‌ها و درهای شما مانند یک محافظ در برابر خورشید عمل می‌کنند. آن‌ها فضاهای بیرونی شما را زیباتر کرده و در عین حال از مبلمان بیرونی و نمای بیرونی خانه شما نیز محافظت می‌کنند. در این محصول از موتورهای خارجی و به خصوص موتورهای اروپایی با کیفیت و توان و قدرت بالا استفاده شده است. سایبان های برقی از چند بخش مختلف تشکیل شده است که در ادامه هر کدام از آن ها را بررسی می کنیم.

ابعاد سایبان های برقی چگونه است؟

همان طور که اشاره کردیم سایبان های چتری در انواع مختلفی تولید می شوند. از جمله مزایای استفاده از سایبان های چتری می توان به موراد زیر اشاره کرد. به طور کلی سایبان ها در دو نوع ثابت و جمع شونده تولید می شوند. این یعنی باز و بسته کردن آن ها هم به صورت دستی انجام می شود و هم به صورت برقی و با استفاده از کنترل برخی قابل انجام است.

که باید با توجه به شرایط محیطی که قرار است در آن از سایبان استفاده کنیم نوع مناسب را انتخاب کنیم . سایبان فلزی با برق و درخشش خود، جلوه‌ای بسیار خاص و مدرن را تولید می‌کند. قدرت و ماندگاری متریال فلزی از باقی متریال‌ها بیشتر است به همین دلیل برای ساخت وسایل به ویژه سایبان استفاده از این متریال به شدت توصیه می‌شود. البته برخی افراد علاقه زیادی به این کار دارند و پیشنهاد ما به این دسته افراد استفاده از مواد ضد زنگ است. این سایه‌بان دیوار مانند از روی بالکن، پاسیو یا باغ شما عبور می‌کند تا یک مانع دیواری فوری در فضای باز ایجاد کند. سایه‌بان‌های جانبی دارای یک صفحه بزرگ به عنوان روکشی زیبا و موثر برای مقابله با باد مداوم و آفتاب کم ارتفاع هستند و در عین حال حریم خصوصی همسایگان و هر ره‌گذری را فراهم می‌کنند.