سایبان برقی سایبان برقی ایران سایه سایبان بازویی سایبان مغازه-اطلاعات سایبان


مثلا باید به پروفیل‌های زانویی و یا بازوهای باز و بسته‌کننده اشاره کرد. جنس این یراق‌آلات معمولا آلومینیومی یا فولاد گالوانیزه است. محل مورد استفاده این نوع سایبان‌ها، معمولا در بالای در مغازه ها به عنوان آفتاب گیر، یا محافظ در برابر برف و باران می باشد. با توجه به این موضوع دارای استحکام و پایداری بسیار خوبی می باشند.

مرکز و هسته اصلی سایبان‌های برقی، موتور الکتریکی آن است که باعث می‌شود طول عمر یک سایبان بیشتر از طول عمر سایبان دیگر باشد. هم چنین کاربرد سایبان و مساحتی که سایبان را در بر می‌گیرد، در تعیین قیمت اثر گذار هستند. علاوه بر این‌ها بخش مهمی از قیمت سایه بان برقی را شرکتی تعیین می‌کند که در طراحی و تولید آن دست دارد.

این محصول در واقع ضد آفتاب و ضد آب می باشد و این به آن معنا است که سایبان برقی در مقابل تابش آفتاب و بارش باران و برف سالم می ماند و اثری از پوسیدگی یا خراب شدگی یا رفتن رنگ و روی آن مشاهده نخواهد شد. دیگر ویژگی این نوع سایبان این است که نسبت به سایبان های دستی و معمولی قدیمی این برتری را دارد که در مجاورت هوای سرد و گرم آسیب نمی بیند. موادی که در ساخت آن استفاده می شوند در برابر گرما و سرما و باران و برف مقاوم هستند. از این رو سایبان برقی در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی مقاوم است. پس نیازی نیست نگران زنگ زدگی یا زنگ خوردگی سایبان خود باشید. ویژگی بعدی سایبان برقی که در اینجا به آن می پردازیم مربوط به نصب سایبان برقی می شود.

حال زمانی که فضا باز است و با استفاده از ستونم اقدام به نصب سایبان می نماییم ، می توانیم در طرف مقابل نیز اقدام به نصب سایبان نماییم. به تصویرزیر توجه نمایید، در محوطه باز سایبان بازویی بصورت ، تک سایبان اجرا شده است. ⚠️ در سایبان آویز دار سازه و بازوهای فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک سفید می باشد.

  • سایبان فنری (سایبان بازویی) را بدون شک می توان یکی از بهترین نمونه های سایبان معرفی کرد، زیرا این سایبان ها دارای مزایا و قابلیت های فراوانی هستند.
  • اینکار ناخودآگاه باعث می شود تا مشتری برای دفعات بعدی از همان مکان خدمات دریافت کند.
  • زیرا در این شرایط گذشته از صرفه جویی در هزینه های نصب سایبان، نسبت به نصب صحیح آن نیز اطمینان خواهید داشت.
  • برای طراحی سایبان برقی چتری می بایست در ابتدا میزان وزش باد در منطقه را ارزیابی کرد.

پارچه های برزنتی سبک وزن هستند و فشار خیلی کمی به بازوهای دستگاه سایبان وارد می آورند. مثلاً اگر شما بخواهید بالای یک خودروی پژو 405 را با سایبان بپوشانید ، ابتدا ابعاد این خودرو را بدست می آوریم و این خودرو حدود 4.4× 1.7 می باشد. با توجه به تکنولوژی که در آن به کار رفته بسیار کاربردیه و محبوبیت زیادی داره. در گذشته برای انجام بسیاری از کار‌ها معمولا وسیله ای دستی وجود داشت که با استفاده از آن می‌توانستیم کارها را انجام دهیم .

اثر هزینه یراق آلات در قیمت سایبان

دو نوع اخیر یاد شده در مقایسه با برزنت، از مقاومت بسیار بالایی در برابر ناملایمات برخوردارند. قیمت‌های پارچه‌های کره‌ای معمولا از دونوع دیگر بالاتر است؛ با این وجود بسته به نوع پارچه‌ی انتخاب هزینه‌ها می‌توانند متفیر باشند. البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است. حال یک سایبان باابعاد بزرگتر خریداری می کنیم که کاملاً این خودرو را پوشش دهد. مثلاً یک سایبان 5 متر در 2.5 یا 3 متر یک انتخاب خوب می باشد.

برای خرید سایبان مورد نظرتان نیاز به مشاوره دارید؟

این پارچه نسبت به بقیه پارچه ها مقاومت کششی بیشتری داشته و برای پوشش در فضاهای باز مقرون به صرفه تر هستند چرا که مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید و رطوبت دارند. جنس فلکسی هم نسبت به پارچه برزنتی مقاومت کمتری در مقابل نور خورشید و آب دارد ولی به دلیل تعویض راحت و امکان تبلیغاتی که چاپ لوگو یا آرم بر روی آن ها میسر است جز پارچه های پر مصرف به حساب می آیند. یک نوع پارچه به نام پارچه ترانزیتی نیز وجود دارد که با توجه به نام آن بیشتر برای ماشین های ترانزیت به کار می روند چون کاملا ضد آب بوده و گرما و نور را از خود عبور نمی دهند. در ابتدا مقاله با انواع سایبان‌ها اشنا شدید، سایبان پارکینگ هم از نوع ثابت و هم تمام اتوماتیک طراحی و تولید می‌شوند. قیمت سایبان برقی و اتوماتیک بسیار بیشتر از سایبان ثابت است اما خب کارایی بیشتری نیز دارد. تمام مراحل ساخت و ساز سایبان در کارگاه انجام شده و فقط شما باید با متخصصین درباره نصب و راه اندازی آن مشورت کنید تا بتوانید آن را در بهترین جا نصب کنید.

تیم مشاوره شرکت ایران سایبان برای کمک به شما در داشتن بهترین انتخاب ، همراه شما هستند. ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد. ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد.