سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان


سایبان های دستی برای راحتی شما در ایجاد سایه قابل باز یا بسته شدن است. در سایبان بازویی سیم بکسلی ( سایبان فنری سیم بکسلی) از سیم بکسل برای اتصال مفصلها به هم استفاده میشود . امروزه از سایبان های هوشمند به دلیل کاربری راحت و آسان بسیار استفاده می شود. می توان گفت سایبان های هوشمند جزء پرطرفدارترین سایبان های موجود در بازار هستند. به همین دلیل در مجموعه ما انواع مختلف سایبان های بازویی هوشمند را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید به مدت زمان طولانی از سایبان های هوشمند استفاده کنید.

این نوع سایبان را با نام های دیگری از قبیل سایبان جکی، سایبان هوشمند و سایبان برقی هم می شناسند. هر کدام از این نام ها با تغییر کوچکی در سایبان بازویی ایجاد می شوند، زیرا امکان اضافه یا حذف کردن امکاناتی به این نوع سایبان وجود دارد. برای مثال زمانیکه به این نوع سایبان موتور الکتریکی، رسیور و ریموت اضافه شود به آن سایبان برقی گفته می شود. اگر به سایبان سنسور لرزش، سنسور باد و یا سنسور گرما اضافه شود به آن سایبان هوشمند گفته خواهد شد. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. باعث می شود تا رنج طول و عرض سایبان بازویی را به طور دقیق تعیین کرده و بر اساس اندازه سایبان را انتخاب کرد.

میباشد.که باعث شده تا استفاده از این نوع سایبان ها بسیار بیشتر شود، مقاومت بسیار خوب آنها در برابر رطوبت و همچنین سرما و گرمای شدید است. با توجه به اسکلت آلومینیومی این نوع از سایه بان ها، رطوبت هیچ گونه تاثیر منفی بر روی این نوع سایبان ها نمی گذارد. این در حالی است که اسکلت های فولادی پس از چند سال ممکن است دچار خوردگی یا زنگ زدگی شوند. زیرا به مرور زمان رگ آنها بلند می شود و رطوبت به فلز می رسد. ۶-شما با نصب سایبان استخر یک سرمایه گذاری بلند مدت کرده اید زیرا در هزینه نگهداری و تعمیر استخرو انرژی صرفه جویی میشود. ۲- سایبان برقی اصفهان استخر از پوست شما در برابر اشعه های خطرناک نور خورشید و آفتاب سوختگی محافظت میکند.

  • برای خرید سایبان بازویی اولین نکته ی حائز اهمیت برقی بودن بازویی می باشد که تاثیر مستقیمی روی قیمت سایبان بازویی دارد .
  • در محوطه های باز معمولاً سایبان به این صورت دوبله اجرا می شود.
  • بهترین نوع سایبان های بازویی را می توان از شرکت دیدگاهان فراهم نمود.
  • نور آفتاب از جمله عواملی است که می تواند هر محصولی را به راحتی از بین برده و یا باعث ایجاد تغییر رنگ و پوسیدگی در محصولات مختلف شود.
  • به نوعی می توان گفت که استفاده از این سایبان ها دقیقا به اندازه استفاده از درب پارکینگی اتوماتیک اهمیت دارد.

این مدل سایه بان (چادر) میتواند فضای تا 36 متر مربع را تحت پوشش خود در بیاورد. با دهنه های بین 3 تا 6 متر و بازشوندگی 2.5 متر یا 3 متر توسط شرکت اقای سایه بان تولید میشود.و فضای حداکثر تا 18 متر مربع را با این مدل سایه بان میتوان تحت پوشش در آورد. سایبان بازویی یکطرفه به دو شکل سایبان بازویی یکطرفه برقی و سایبان بازویی یکطرفه دستی تولید میشود. برای اینکه قیمت سایبان بازویی برقی مغازه شما مشخص شود در ابتدا باید متراژ مورد نیاز برای سایبان بازویی را بدست آورید . سایبان فول باکس سایبان فول باکس به دلیل ظاهر جدید ، زیبایی و کارایی مناسب جزو یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات مجموعه ایران… ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد.

*دستی یا موتور

⚠️ در سایبان آویز دار سازه و بازوهای فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک سفید می باشد. همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود. پیش از این ، شما باید مطمئن شوید که پارچه سایبان کاملا خشک شده است ، در غیر این صورت ممکن است لکه های را به جا بگذارید. با استفاده از جاروبرقی ، غبارروبی سایبان زمان زیادی نمی برد. طیف کاملی از پارچه های با کیفیت وجود دارد که محافظت موثری در برابر گرمای خورشید برای شما ایجاد می کند.

شما با خرید محصول با کیفیت از ما، می توانید از طول عمر و کارایی بالای آن بهره مند شوید. جهت استعلام قیمت سایبان برقی در اصفهان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.سایبان متحرک برقی در اصفهان با خدمات پس از فروش را تنها از ابتکار تهیه نمایید. با نصب سایبان دو طرفه مساحت زیادی از تابش نور خورشید و بارش باران و برف در امان میماند و از محیط بیرون به بهترین نحو استفاده نمود و به استراحت یا سرو غذا پرداخت. پارچه به کار رفته در سایبان دوطرفه ضد آب و مقاوم در برابر نور خورشید است. به دلیل اینکه سایبان دو طرفه در محیط آزاد قرار دارد برای تامین گرمایش و سرمایش محیط زیر سایبان برقی دو طرفه از سیستم گرمایش تابشی و مه پاش جهت خنک کنندگی محل استفاده کرد.

این نوع سایبان هیچ جعبه ای برای محافظت از اجزای سایبان و پارچه ندارد در نتیجه همه اجزا در برابر تغییرات آب و هوایی قرار دارند. این سایبان محبوبیت بسیاری دارد زیرا راحتی فراوانی را در استفاده ارئه می دهند. با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. شما با توجه به اندازه مورد نیاز خود طول کار را اعلام نمایید و برای شما تولید می شود. ولی سایبان های برقی و دستی امروزی این نقطه ضعف را ندارتد و تقریباً افقی رو به جلو حرکت می کنند و در نتیجه جلوی دید مغازه را اشغال نمی کنند.

سایبان سقف شیشه‌ای پروژه ایران زمین

نیز گفته میشود.شما همواره میتوانید با تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان ما در زمینه انتخاب اندازه مناسب سایبان،انتخاب روکش انواع سایه بان و … بهره مند گردید. از دیگر تفاوت های سایبان های اتوماتیک با سایبان های دستی، می توان به هزینه آن ها اشاره کرد. البته عوامل مختلفی از قبیل سایز و سبک سایبان بر قیمت این دو نوع سایبان تاثیر می گذارد. در صورتیکه سایز سایبان دستی دو برابر سایبان برقی باشد، هزینه آن از سایبان برقی هم بیشتر خواهد شد. در ساخت سایبان های اتوماتیک، از یک سوئیچ یا کنترل از راه دور برای بالا و پایین بردن سایبان استفاده می کنند. کاربری سایبان های بازویی اتوماتیک، بسیار راحت و آسان است.

معمولا در مقابل نور مستقیم آفتاب کارایی بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد و سایه بیشتری فراهم می آورد و لیکن سایبان بازودار (سایبان برقی)در مکان هایی که نور خورشید با زاویه از کناره ها می تابد دچار ضعف است. سایبان بازویی با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایه بان کالسکه ای دارد. و از سوی دیگر سایبان بازوئی از آنجا که اکثر قطعاتش از جنس آلومینیوم می باشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر می باشند. سایبان مغازه ایران سایبان فروش انواع سایبان مغازه با بهترین کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. میتوانید با خیال آسوده به خرید انواع سایبان برقی، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ و سایبان تراس و … از ایران سایبان بپردازید. برای خرید سایبان بازویی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شگفت زده خواهید شد که چقدر سایبان می تواند شما در هزینه قبض های شما صرفه جویی کند. البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد. ⚠️ به قیمتها هزینه حمل شهری ، حمل در طبقات ساختمان و نصب اضافه می شود.