سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان-اطلاعات سایبان


همین امر باعث شده تا این نوع از سایبان ها بسیار محبوب بوده و مشتریان زیادی درخواست نصب سایبان بازویی را دارند. شیب سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی (سایبان برقی) تا حدود ۵۰ درجه قابل تنظیم است. سهولت استفاده از سایبان را نیز می توان مزیت دیگر این وسیله دانست. با اجرای سایبان بازویی خانگی می توان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد.

  • در تمامی شهرهای ایران نمایندگی دارد و آماده خدمت رسانی یه شهرهای سراسر ایران است.
  • بیشترین دلیل نصب سایبان بازویی خانگی حفاظت از لوازم منزل از تابش مستقیم نور خورشید می باشد، سایه ای که با نصب سایبان اتوماتیک ایجاد می شود شاید مهمترین مزیت این وسیله باشد.
  • در خرید اینترنتی هر محصولی منجمله سایبان بازویی کسب اطلاعات جامع در آن خصوص متضمن یک خرید مطمئن میباشد.
  • پارچه های 600 گرم سایبان مغازه برقی هم وزن بالاتری دارند و هم مقاومت بسیار بیشتری نسبت به پارچه های 400 گرم سایبان مغازه دارند.

اکثر سایبان های برقی و دستی معمولاً بر روی دیوار بالای پنجره ، دیوار حیاط و محوطه ویلا ، دیوار تراس آپارتمان و همچنین بالکن نصب می شوند. همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است. همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود.

دفتر پخش سایبان مغازه متین

برای آشنایی بیشتر با این مدل سایه بان در ادامه مطلب با ما همراه باشید. موتور الکتریکی اگر به درستی بر روی سایبان بازویی نصب شود، کمک می کند تا بتوان با کمترین فشار ممکن این سایه بان را باز و بسته کرد.سایبان بازوییحتی توسط افراد کم سن و سال نیز قابل باز و بسته کردن می باشند. این موضوع به خاطر راحتی استفاده از این نوع سایبان ها می باشد. زیرا در اغلب موارد این نوع از سایبان ها به صورت برقی یا اتوماتیک ساخته می شوند.

تولید سایبان بازویی

شرکت دیدگاهان از پارچه نانو در تولید سایبان های خود استفاده می کند. بازوهای موجود در این نوع سایبان سبب کاربری راحت آن شده است. در نوع برقی این سایبان ها از موتور الکتریکی جهت باز و بسته کردن سایبان استفاده می شود. قیمت سایبان برقی قیمت سایبان برقی در مجموعه ایران سایه با توجه به نوع مواد به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان، جنس پارچه…

سایبان ریموت دار/

البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. پس توصیه می کنیم از رنگ سفید و مشکی صرفنظر کنید و سایر طیف های رنگ را برای سفارش سایبان ریموت کنترلی برقی در نظر داشته باشید. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد. ⚠️ در سایبان آویز دار سازه و بازوهای فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک سفید می باشد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد.