سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان-اطلاعات سایبان


با توجه به نرخ لحظه ای ارز، قیمت مواد و متریال مورد نیاز برای ساخت سایبان بازویی نیز به سرعت در حال تغییر است. امکان چاپ تبلیغات بر روی روکش سایه بان بازویی نیز وجود دارد. با چاپ تبلیغات بر روی روکش می توان تبلیغات محیطی کسب و کار خود را با کمترین هزینه انجام داده و نام یا برند کسب و کار خود را قوی تر از قبل کرده و آن را در ذهن مشتریان حک کرد. بیشترین دلیل نصب سایبان بازویی خانگی حفاظت از لوازم منزل از تابش مستقیم نور خورشید می باشد، سایه ای که با نصب سایبان اتوماتیک ایجاد می شود شاید مهمترین مزیت این وسیله باشد. برای چاپ بر روی سایبان مغازه برقی و یا سایبان بازویی روکش فلکس توصیه می گردد چرا که از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است طول عمر این روکش را می توان بین 3-2 سال در نظر گرفت . پارچه های 600 گرم سایبان مغازه برقی هم وزن بالاتری دارند و هم مقاومت بسیار بیشتری نسبت به پارچه های 400 گرم سایبان مغازه دارند.

سایبان بازویی بدون شک یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار به شمار می رود. همین موضوع باعث شده تا هر روز بر تعداد مصرف کنندگان سایه بان بازویی افزوده شود. سایه بان بازویی به نمونه هایی از سایبان ها اطلاق می شود که حالت باز و بسته شدن فنری داشته و این امر باعث می شود.

  • ،سایبان اتوماتیک،سایبان بازشو،سایبان هشتی و … نیز شناخته میشود.
  • روکش سایبان، موتور و یراق آلات آلومینیوم از اجزای سایبان بازویی هستند که هر کدام می تواند در انواع مختلفی تهیه و در ساخت سایبان بکار رود.
  • شما با خرید محصول با کیفیت از ما، می توانید از طول عمر و کارایی بالای آن بهره مند شوید.

نصب سایبان بازویی خانگی جلوی سر درب پنجره های کوچک، جلوی بهار خواب و خوش نشین های خانگی اغلب کاربرد زیادی داشته و محیط با نشاطی را به وجود می آورد. معمولا پهنای سایبان بازویی فروشگاهی را به اندازه ای می گیرند که با توجه به کاربری بخش مورد نیاز فضای بیرون را بپوشاند. سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی به صورت روکشی ثانوی به قسمت خارجی دیوارهای ساختمان وصل می شود. کرباس ماده تشکیل دهنده سایبان است که با فیبر اکریلیک، رشته پلی‌استر و یا پنبه بافته می شود. سایبان مغازه آخرین کالا در حوزۀ سایبان های جمع‌شدنی هستند که به بازار وارد شده اند.

صفر تا صد تولید سایبان بازویی در دیدگاهان

اگر قدیم ها سایبان هندلی مغازه ها را دیده بودید بصورت نیم دایزه و به سمت پایین حرکت می کرد این سایبان های قدیمی به سایبان کالسکه ای معروف هستند و بخش زیادی از جلوی شیشه و کرکره مغازه را می پوشاند. سایبان برقی و یا همان سایبان ریموت کنترلی مکانیزم پیشرفته تر و البته قیمت بالاتری نسبت با سایبان های هندلی مغازه های قدیمی دارد. را میتوانید از کارشناسان ایران سایبان بصورت تماس تلفنی و یا از طریق واتس آپ استعلام نمایید. سایبان برقی به راحتی و با فشردن یک کلیک روی ریموت باز و بسته شده و به سادگی فضای پیشخوان مغازه و یا حیاط شما را سرپوشیده کرده و شما را از گزند آفتاب مصون نگاه می دارد.

آشنایی با سایبان بازویی

برای نصب این نوع از سایبان ها باید افرادی که دارای تخصص کافی هستند، انتخاب شوند. انتخاب یراق نامناسب باعث می شود تا طول عمر این سایبان ها کاهش یابد. بدین ترتیب با انتخاب یراق مناسب و افراد متخصص، می توان عمر این نوع از سایه بان ها را بسیار بیشتر کرد.انتخاب مواد و متریال مناسب برای ساخت سایبان بازویی نیز در نصب آسان و باکیفیت این نوع از سایه بان ها تاثیرگذار است. شاید در نگاه اول مواد متریال درجه یک و همچنین یراق باکیفیت قیمت بالاتری داشته باشند، اما استفاده از آنها در طولانی مدت می تواند از نظر اقتصادی برای مصرف کننده مقرون به صرفه باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم سایبان های بازویی می توانند امکانات و تجهیزات متفاوتی داشته باشند.

قیمت سایبان بازویی دستی

قیمت سایبان برقی مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ خودرو، سایه بان پارکینگ ماشین، سایبان متحرک، سایبان چتری، سایه بان خودرو، سقف برقی، سقف متحرک، سقف جمع شونده، سقف برقی جمع شونده پارکینگ و .. به علت داشتن قابلیت های مختلف و انجام مانورهای مختلف تبلیغاتی بر روی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر اساس بودجه مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود. انتخاب جنس و کالیته سایبان برقی متحرک و همچنین سیستم اتوماتیک سایبان برقی مغازه دو فاکتور مهم در تعیین قیمت سایبان برقی مغازه می باشد.

برای مثال می توان این نوع سایبان ها را با موتور الکتریکی و یا بدون موتور الکتریکی تولید کدر. همچنین می توان این نوع از سایبان ها را به صورت هوشمند و یا معمولی نیز طراحی کرد. بدین ترتیب شرکت های سازنده می توانند بر اساس درخواست مشتری این سایه بان را طراحی و تولید کنند. سایبان بازویی فروشگاهی علاوه بر ایجاد سایه، مانند یک بیلبورد عمل خواهد کرد از بادهای شدید جلوگیری می‌کند و حفاظی در مقابل باران و برف نیز می باشد. پارچه کره دو رو سایبان بازویی تشکیل شده از الیاف پلی استر با روکش پی وی سی از یک سو عایق مناسب در برابر حرارت و گرما ( مزیت الیاف پلی استر ) محسوب می شود و از سوی دیگر مانع نفوذ آب ( مزیت روکش پی وی سی ) می گردد . از دیگر تفاوت های سایبان های اتوماتیک با سایبان های دستی، می توان به هزینه آن ها اشاره کرد.