سایبان برقی، خرید با کیفیت عالی ️ 44903002 ️ سایبان ایران


پایه ستون چتر نوک تیزی دارد گه بتواند آن را به راحتی در زمین فرو برد و آن را نصب کرد. باز و بسته کردن خود سایبان نیز دقیقا مانند باز و بسته کردن یک چتر معمولی است. مرکز و هسته اصلی سایبان‌های برقی، موتور الکتریکی آن است که باعث می‌شود طول عمر یک سایبان بیشتر از طول عمر سایبان دیگر باشد. هم چنین کاربرد سایبان و مساحتی که سایبان را در بر می‌گیرد، در تعیین قیمت اثر گذار هستند.

خب بسیاری از مکان‌ها مثل رستوران‌های سنتی نیاز به سایبان مدل سنتی دارد به همین دلیل شما می‌توانید هم مدل سنتی و هم مدل مدرن را خریداری کنید. سایبان متحرک به سایبان‌هایی گفته می‌شود که می‌توان با آن زوایای را تغییر داد و سایه‌های دل‌چسب‌تری ساخت. بسیاری از افراد به دنبال تنوع طلبی هستند و از یکجا نشینی خسته شده در این صورت استفاده از این سایبان‌ها بسیار مناسب‌تر است.

  • این نوع سایبان های به دلیل راحتی کاربری در مکان های مختلفی مانند ساختمان های اداری، مکان های تفریحی، مغازه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
  • اینکه می خواهید از آن برای چه مکانی استفاده کنید و سپس با توجه به مکان مورد استفاده ابعاد و اندازه را تعیین و سایبانی را در همان اندازه انتخاب و خریداری کنید.
  • سایبان ماشین یکی از رایج‌ترین انواع سایبان ثابت و متحرک است و برای حیاط، پوشش فضای باز و فروشگاه استفاده می‌شود.
  • هدر رفتن انرژی و قیمت بالا دوضعف عمده پوشش آلومینیومی محسوب می شوند.

همانطور که قبلا به صورت مختصر اشاره کردیم، سایبان متشکل از سازه و پارچه می باشد که اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولا ها و جک ها به هم متصل می شوند. این سایبان می تواند به صورت ثابت یا متحرک باشد که موتور برقی و ریموت کنترل اجزای تکمیل کننده سایبان برقی هستند. سایبان برقی از طریق یک موتور الکتریکی که وظیفه هدایت و کنترل آن را به عهده دارد کار می کند. استفاده از یک ریموت کنترل این امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند از راه دور سایبان را کنترل کند و در صورت نیاز آن را بسته یا باز کند. از دیگر مواردی که باید در هنگام انتخاب و نصب سایبان در نظر گرفته شود، نوع و کیفیت سایبان می باشد.

سایبان متحرک

مورد نظر خود را از مابین پروژه های سایبان برقی انتخاب نمایند. انتخاب رنگ چادر زنجیری بهتر است مطابق با دکوراسیون محل نصب انتخاب شود. اما شاید بتوان به صراحت سایبان فول کاور را یکی از انواع مرغوب و پرطرفدار مشتریان عنوان کرد. سایبان چتری میتواند مجهز به وینچ ، به روشنایی و به چرخ برای انتقال شود. ، تغییراتی را در سایبان پوششی می‌توانند ایجاد می کند که بتوان از آنها در رویدادهای اجتماعی مختلف استفاده کرد.

سقف متحرک استخر

میباشد که برای ایجاد یک فضای بزرگ سایه در فضای باز بوده تا بتوان برای چند دقیقه یا چند ساعت در فضای باز حضور داشته و از طرفی از نور مستقیم آفتاب نیز در امان بود. به همین خاطر معمولا در رستوران ها و باغ ها می توان استفاده بسیار جالب و جذابی از چتر پایه بغل داشت.چتر پایه کنار را در بازار با اسم هایی مانند چتر پایه بغل، چتر وینچ دار و چتر سیم بکسلی نیز می شناسند. سایبان پوششی می‌تواند دارای انواع مختلف پوشش مانند پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس موجدار، پلی‌کربنات موجدار یا مواد دیگر باشند. سایبان پوششی یک راهکار اقتصادی برای افرادی است که می‌خواهند از سایه لذت ببرند.

گیاهان رونده با برگ‌های خود، بخش‌های خالی قاب را با زیبایی خود می‌پوشانند. این نوع دسته در سایبان ثابت قرار می‌گیرد چون اگر در سایبان‌های متحرک از گیاهان رونده استفاده کنید؛ در این صورت باعث خرابی گیاه و خود سایبان نیز می‌شوید. خب شما نمی‌توانید از این مدل سایبان در زمستان استفاده کنید چون باید از گل و گیاهان مراقبت کنید و این کار در زمستان نیازمند تعویض گل‌ها است. مدل‌های کلاسیک و سنتی چوبی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع سایبان‌ها هستند.

البته نمی توان صرفا بر اساس دستی یا برقی بودن قیمت را پیش بینی کرد. چرا که فاکتورهای دیگری مانند سایز و مدل و … نیز در تعیین قیمت نقش اساسی دارند. چرا که امکان زنگ زدگی یا خراب شدن قسمت های برقی در آن وجود ندارد. اما این دو نوع از سایبان های مغازه مطمئنا وجه مشترکی نیز باهم دارند که در پاراگراف بعدی آن ها را عنوان خواهیم کرد. پارچه یا رویه سایبان برقی اتوماتیک معمولا مدل ها و طرح های گوناگون و متنوعی دارد. این رویه ها با توجه به محل نصب سایبان و سلیقه مشتری انتخاب می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

محصول جدید درب اتوماتیک تبریز ” سایبان برقی ” می باشد که بازار این محصول با توجه به جدید بودن و ارائه با قیمت مناسب توسط این شرکت به سرعت درحال گسترش می باشد. همان طور که میدانید کشورمان ایران، دارای آب و هوای متفاوتی می باشد. ما می توانیم در یک فصل، جنوب کشورمان را بسیار گرم و منطقه دیگر، کشورمان را با رطوبت بالا و سرد ببینیم. انتخاب پارچه ای مناسب برای سایبان، بسیار مهم می باشد و باید آن را بر اساس آب و هوای منطقه خودمان انتخاب کنیم. شرکت های سازنده سایبان های برقی، توانستند که با کارهای خلاقانه و هوشمند، سایبان های اتوماتیکی که حساس به نور می باشد را تولید کنند.