سایبان بازویی چیست خرید انواع سایبان بازویی دیدگاهان-اطلاعات سایبان


دلیل افزایش قیمت سایبان بازویی با ابعاد بیشتر این است که هر چه متراژ بیشتر شود هزینه بیشتری برای ساخت سایبان بازویی صرف می شود . ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. قیمت سایبان بازویی در ایران سایبان مناسب ترین قیمت در میان سایر رقبا را داشته و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. نوع برقی سایبان بازویی از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر از نوع دستی خود دارد.وبا نام سایبان برقی شناخته میشود.

  • شما می توانید مدل های مختلفی از این نوع سایبان را در بازار مشاهده کنید.
  • سایبان بازویی موتور دار(سایبان برقی) را می توان یکی از بهترین و پر کاربرد ترین نمونه از این سایه بان ها دانست.
  • نصب سایبان بازویی در فضاهای سرباز محیط مطبوعی را برای شما مهیا میسازد.
  • برای خرید سایبان بازویی با کارشناسان سایبان متین تماس بگیرید تا کارشناسان فروش سایبان متین شما را در خرید سایبان بازویی راهنمایی کنند و اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت سایبان بازویی در اختیار شما قرار دهند .
  • هر کدام از این نوع سایبان ها در مکان های مخصوصی استفاده می شوند.
  • همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است.

همچنین در هنگام بارش باران وزن پارچه برزنتی چندین برابر می شود و فشار مضاعفی را به بازوهای سایبان برقی وارد می کند. با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. حال زمانی که فضا باز است و با استفاده از ستونم اقدام به نصب سایبان می نماییم ، می توانیم در طرف مقابل نیز اقدام به نصب سایبان نماییم. حال یک سایبان باابعاد بزرگتر خریداری می کنیم که کاملاً این خودرو را پوشش دهد.

شما می توانید مدل های مختلفی از این نوع سایبان را در بازار مشاهده کنید. سایبان های بازویی، در دو نوع ثابت و برقی در بازار موجود هستند. مجموعه توانمند ما با بکارگیری نیروهای ماهر سایبان های بازویی را در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می کنند. کیفیت محصولات تولیدی برای کارخانه ما بسیار اهمیت دارد، از اینرو مجموعه ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، انواع مختلف سایبان های بازویی را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند.

سایبان بازویی برقی نصب در نمایشگاه

شما با خرید محصول با کیفیت از ما، می توانید از طول عمر و کارایی بالای آن بهره مند شوید. با دهنه های بین 3 تا 6 متر و بازشوندگی 2.5 متر یا 3 متر توسط شرکت اقای سایه بان تولید میشود.و فضای حداکثر تا 18 متر مربع را با این مدل سایه بان میتوان تحت پوشش در آورد. سایبان بازویی یکطرفه به دو شکل سایبان بازویی یکطرفه برقی و سایبان بازویی یکطرفه دستی تولید میشود. هر چقدر متراژ و ابعاد سایبان مد نظر بزرگتر شود به همان نسبت نیز قیمت سایبان بازویی افزایش می یابد .

پروژه سایبان بازویی ویلا مسکونی شهریار

نصب سایبان بازویی در فضاهای سرباز محیط مطبوعی را برای شما مهیا میسازد. همچنین این نوع سایبان از شما در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب محافظت مینماید. علاوه بر آن، در فصول سرد سال از شما در مقابل رطوبت برف و باران محافظت میکند. با استفاده از ریموت سایبان بازویی شما می توانید حتی در فاصله ۳۰ متری آن را در زاویه مورد نظر خود تنظیم کرده و از فوایدش بهره مند شوید. سایبان بازویی را در بازار با نام ها سایبان برقییا سایبان فنری نیز می نامند.

به دو شکل سایبان بازویی دو طرفه دستی و سایبان بازویی دو طرفه برقی توسط تولیدی اقای سایبان طراحی و تولید میشود. این مدل سایه بان (چادر) میتواند فضای تا 36 متر مربع را تحت پوشش خود در بیاورد. برای اینکه قیمت سایبان بازویی برقی مغازه شما مشخص شود در ابتدا باید متراژ مورد نیاز برای سایبان بازویی را بدست آورید .