سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی فروش و قیمت نصب سایبان برقی بازویی فروشگاهی و خانگی-اطلاعات سایبان


قیمت سایبان بازویی دستی کمتر از سایبان بازویی برقی می باشد اما این را به خاطر داشته باشید که سایبان بازویی برقی دارای تجهیزاتی مانند موتور ، ریموت و رسیور می باشد که آن را نسبت به سایبان بازویی دستی متمایز می نماید . برای آشنایی با سایبان بازویی ، انواع آن و قیمت سایه بان بازویی در ابتدا ذکر چند نکته توسطمجموعه تولیدی ایران سایبان ضروری است. اول آنکه سایبان بازوییبا نامهایسایبان جکی،سایبان فنری،سایبان اتوماتیک،سایبان بازشو،سایبان هشتی و … نیز شناخته میشود. سایبان بازویی موتور دار(سایبان برقی) را می توان یکی از بهترین و پر کاربرد ترین نمونه از این سایه بان ها دانست. سایه بان بازویی را معمولا در اغلب اوقات برای مغازه ها به کار می برند، از این رو ممکن این نوع از سایبان ها را با نام سایبان مغازه نیز معرفی کنند. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که سایه بان بازویی دارای کاربردهای بسیار متنوعی می باشد.

  • سایبان بازویی کلاسیک محصولی است کاملا ایرانی که دارای مشخصات زیر میباشد .
  • معمولا سایبان های برقی نیاز به یک موتور الکتریکی دارند، این موتور معمولا خارجی بوده و دارای کیفیت بسیار مطلوبی است.
  • یکی دیگر از مزایای سایه بان بازویی این است که هیچ گونه قیمت مقطوعی برای آن وجود نداشته و با قیمت های متفاوتی می توان آن را تولید کرد.
  • انتخاب جنس و کالیته سایبان برقی متحرک و همچنین سیستم اتوماتیک سایبان برقی مغازه دو فاکتور مهم در تعیین قیمت سایبان برقی مغازه می باشد.

سایبان بازویی با کیفبتهای متنوعی تولید میشود.معمولا برای ساخت سایه بان بازویی انتخاب متریال تاثیر زیادی بر روی کیفیت آن دارد. به همین خاطر شرکت های معتبر برای ساخت سایبان بازویی از آلومینیوم و یا استیل یا فولاد زنگ نزن استفاده می کنند. این امر سبب می شود تا شاهد زنگ زدگی این نوع سایبان ها بر اثر رطوبت ناشی از برف و باران نباشیم. یکی دیگر از عواملی که باعث شده استقبال از سایه بان های بازویی بیشتر شود، عوامل جوی مانند برف و باران و امکان ورود رطوبت از درب و پنجره ها است.

تفاوت سایبان بازویی و سایبان فنری چیست؟

ما توانسته ایم با تولید انواع مختلف چادرهای سایبان بازویی در طرح و رنگ های متنوع، نیاز کاربران را برطرف کنیم؛ از اینرو شما می توانید با توجه محیط مورد نظر خود طرح و رنگ چادر سایبان را انتخاب کنید. سایبان بازویی را با نام های دیگری از قبیل سایبان فنری هم می شناسند. به همین دلیل به آن سایبان فنری هم گفته می شود، بنابراین تفاوتی بین سایبان بازویی و سایبان فنری وجود ندارد. هر کدام از این نوع سایبان ها در مکان های مخصوصی استفاده می شوند. از انواع مختلف این نوع سایبان می توان به سایبان پارکینگ، سایبان بالکن، سایبان مغازه و … اشاره کرد.

سایبان ضدافتاب آلاچیق تاشو سایه بان خنک کم جا

برای خرید سایبان بازویی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش سایبان بازویی ایران سایبان اطلاعات تکمیلی تر را در در خصوص قیمت سایبان دستی و همچنین قیمت سایبان برقی در اختیار شما قرار میدهند. زمان تحویل انواع چادر بازویی،سایبان برقی،سایبان کالسکه ای و انواع چتر ،حداکثر 3 روز کاری پس از ثبت سفارش در ایران سایبانمیباشد.

پارچه سایبان می تواند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد که هر کدام قیمتهای مختلفی دارند. در نهایت ابزار و یراق آلات سایبان بازویی که از جنس آلومینیوم است و بخشی از قیمت سایه بان بازویی مربوط به آنها می شود. اضافه شدن هزینه موتور بر روی هزینه ساخت سایه بان، باعث افزایش قیمت چادر بازویی می شود.از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایه بان بازویی، هزینه خرید مواد و متریال اولیه می باشد. سایبان بازویی ایران سایبان در ابعاد و رنگهای متنوع قابل طراحی و ساخت میباشد .سایه بان بازویی کاربردهای بسیار متنوع داشته و از مغازه گرفته،تا باغ،حیاط منازل و غیره میتوان از این نوع سایبان استفاده نماید.

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و محصولات سایت مطلع شوید… اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. شاید این تابش درزمستان مفید واقع شود ولی در تابستان ذخیره گرمایی ایجاد شده دردیوارها باعث استفاده بیشتر ازوسایل سرماساز میگردد. تنها وبسایت رسمی شرکت مستر و این شرکت هیچ گونه وبسایت رسمی دیگری ندارد. ⚠️ قیمت ها بر اساس استراکچر بازو آلومینیومی و پارچه نانو pvc وزن 400 گرم می باشد.

سایبان برقی بازویی نصب شده در حیاط

در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازوهای سایبان مغازه های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان مغازه های ما هستند و این سبب می شود فروش سایبان مغازه برای ما با اعتماد به نفس بیشتری همراه باشد. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان فول باکس فقط می تواند بین 2 الی 3 متر باشد. سایبان مدرن امروزه برای بسیاری از استخرهای منازل و اماکن در شهرهای بزرگ، در فضاهای ویلایی برای لذت بردن از فضای بیرون نصب می شود. مزایای داشتن یک سایه بان مدرن با نصب سایبان بازویی مجتمع های… جهت سفارش انواع سایبان و از جمله سفارش سایبان بازویی میتوانید تنها با یک تماس سایبان مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید. همچنین میتوانید از طریق فرم زیر نیز سایبان مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهان به منظور برطرف کردن نیاز مشتریان انواع مختلف سایبان بازویی را طراحی و روانه بازار کرده است. افرادی که به دنبال سایبان برقی های مدرن و کاربردی هستند، می توانند سایبان های بازویی برقی و هوشمند را انتخاب کنند. اگر به دنبال سایبان با قیمت مناسب هستید می توانید سایبان های بازویی دستی یا معمولی را خریداری کنید. شرکت دیدگاهان با نصب انواع مختلف این نوع سایبان توسط کادر مجرب خود کار مشتریان را راحت تر کرده است. قیمت سایبان بازویی سایبان متین با توجه به کیفیت مطلوب بسیار مقرون به صرفه می باشد و حتی دارای قیمت رقابتی می باشد .

سایه بان بازویی موتور دار (سایبان برقی) از یک موتور توربولار بهره مند می باشد. وجود این موتور بسیار پیشرفته و کاربردی باعث شده تا این نمونه از سایه بان بازویی دارای قیمت بالاتری نسبت به سایه بان بازویی دستی داشته باشد. کارخانه ما به دلیل دارا بودن تجهیزات فراوان و پیشرفته قادر است، تولید سایبان بازویی را در مقیاس بالا انجام دهد. به عبارت دیگر تولید عمده سایبان بازویی، تاثیری بر کیفیت آن ها نخواهد داشت. شما می توانید در صورت نیاز به خرید عمده سایبان برقی بازویی، با مشاوران بخش فروش کارخانه ما تماس بگیرید.

ولی بازشو سایبانهای بازویی یک اندازه استاندارد می تواند باشد. بازشوی 2 متر ، 2.5 متر ، 3 متر و 3.5 متر اندازه هایی است که با توجه به آن می توان سایبان برقی تولید نمود. انواع طرح و رنگ روکش های سایبان بازویی در مجموعه ما وجود دارد. انتخاب رنگ و طرح روکش سایبان متناسب با فضایی که در اختیار دارید تأثیر بسزایی بر زیبایی محیط شما خواهد داشت. توصیه می کنیم طرح و رنگ سایبان را با دقت بالا انتخاب کنید.