سایبان بازویی دستی سایبان بازویی سایبان سایبان ایرانیان


این امر سبب می شود تا شاهد زنگ زدگی این نوع سایبان ها بر اثر رطوبت ناشی از برف و باران نباشیم. یقیمت سایبان بازویی برقی که یکی از بی عیب و نقص ترین و کاربردی ترین نمونه از سایه بان های رایج،می باشد. این نمونه از سایه بان ها مجهز به بازوهایی می باشند که کارایی آن بازوها باز و بسته کردن سایبان در مواقع نیاز می باشد. ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. سبک بودن سایبان متحرک بازویی به خاطر استفاده از آلومینیوم به جای فولاد بوده و این موضوع ممکن است بر روی قیمت تمام شده این نوع از سایه بان ها تاثیر گذار باشد.

  • در واقع سایبان های دستی با کمک نیروی دست باز و بسته می شوند.
  • انجام داد.سایه بان بازویی برای مکان هایی که امکان بارندگی بسیار زیاد می باشد، گزینه بسیار مناسب تری می باشد.
  • نیز گفته میشود.شما همواره میتوانید با تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان ما در زمینه انتخاب اندازه مناسب سایبان،انتخاب روکش انواع سایه بان و … بهره مند گردید.
  • قیمت سایبان بازویی دستی کمتر از سایبان بازویی برقی می باشد اما این را به خاطر داشته باشید که سایبان بازویی برقی دارای تجهیزاتی مانند موتور ، ریموت و رسیور می باشد که آن را نسبت به سایبان بازویی دستی متمایز می نماید .
  • یا اگر قصد پارک خودرو رد محوطه ویلایی یا باغ خود دارید با 2 ستون در محوطه می توانید فضا برای پارک 2 خودرو در دو طرف سایبان ها فراهم کنید.

شما می توانید در نوع سفارشی سازی شده خود در جهت دلخواه لنگ را نصب کنید. هرچه سایبان شما بزرگتر و طول آن بیشتر باشد، نیروی بیشتری برای باز و بسته شدن سایبان بازویی دستی نیاز است. در هنگام فروش سایبان مغازه نیز مشتریان به این نکته اهمیت زیادی می دهند. طول بازوهای سایبان مغازه می تواند ۲ ، ۲٫۵ و ۳ متر باشد که این بستگی به عرض سایبان مغازه و خواسته مشتری در هنگام فروش سایبان مغازه دارد. این بازوها از ضخامت مناسبی برخورداند که استحکام سایبان مغازه را بالا می برد و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می دهد و به عنوان یک نکته مثبت در فروش سایبان مغازه قابل ذکر است.

سایبان بازویی دستی چگونه کار می کند؟

سایبان چتری استخر به شما این امکان را میدهد در طول روز در کنار استخر به استراحت بپردازین. علاوه بر موارد اشاره شده سایبان چتری پایه بغل در روف گاردن، باغ، ویلا، کافی شاپ و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد. مزیت سایبان متحرک این است که در زمان هایی که نیاز به آن ندارید سایبان را جمع کینن واینکه فضای کمتری را نسبت به سایبان ثابت اشغال میکند و از جلوه و زیبایی ساختمان نمی کاهد. حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است. وزن سایبان دو طرفه زیاد است و در معرض وزش باد قرار دارد و باید پایه های نصب آن را محکم کرد و در صورت نیاز فنداسیون قوی برای پایه ها اجرا کرد.

سفارش سایبان بازویی

۵- حال باید میزان بازشو سایبان توسط میکروسوییچ موتور تنطیم شود که میزان باز شدن و جمع شدن سایبان را تنظیم کرد. ۳-سایبان استخر از ورود گرد و خاک ،برگ درختان ،فضولات حیوانات جلوگیری میکند. این بدان معناست که شما مجبور نیستید از وسایل سرمایشی خود به دفعات استفاده کنید یا آن را خیلی کم روشن می کنید.

در ادامه با انواع سایبان های بازویی و مزایای آن ها آشنا می شوید. یکی از ویژگی های خاص سایبان بازویی کلاسیک در زمان بسته شدن ان فضای خیلی کمی را اشغال می کند و همین مسئله باعث شده که کاربرد سایبان بازویی کلاسیک در میان سایر سایبان های دستی و برقی بیشتر باشد. سایبان بازویی برقی با استفاده از یک موتور که درون جعبه قرار دارد کار می کند. در این سایبان به جای استفاده از لنگ با فشار دادن کلید که بر روی دیوار نصب شده یا کنترل از راه دور، سایبان را باز یا بسته می کنید. در واقع ، سایبان بازویی دستی با استفاده از لنگ کار می کند که نیاز به استفاده از نیروی انسانی دارد. و در مواردی که به دلایلی برق در خانه کار نمی کند، می توان سایبان های جمع شونده دستی را باز کرد تا سایه مورد نیاز را در غیاب تهویه هوا فراهم کند.

دیدگاهان به منظور برطرف کردن نیاز مشتریان انواع مختلف سایبان بازویی را طراحی و روانه بازار کرده است. افرادی که به دنبال سایبان برقی های مدرن و کاربردی هستند، می توانند سایبان های بازویی برقی و هوشمند را انتخاب کنند. اگر به دنبال سایبان با قیمت مناسب هستید می توانید سایبان های بازویی دستی یا معمولی را خریداری کنید. شرکت دیدگاهان با نصب انواع مختلف این نوع سایبان توسط کادر مجرب خود کار مشتریان را راحت تر کرده است. سایبان برقی ایران سایه عرضه و فروش تخصصی انواع سایبان, سایبان برقی ایران سایه, سایبان برقی, سایبان بازویی, سایبان اتوماتیک, سایبان مغازه, سایبان متحرک, سایبان تبلیغاتی, سایبان پارکینگ, سایبان خودرو و … را ارائه می نماید. و همچنین میزان تخصص فرد سازنده می تواند در زیبایی سایه بان نقش اساسی داشته باشد.

ارسال به سراسر کشور با قیمت تولیدی

این کار باعث می شود تا در استفاده کردن از این نوع سایبان ها هیچ گونه محدودیت خاصی وجود نداشته باشد. اگر قصد سفارش و خرید انواع سایبان را دارید بهترینقیمت سایبان بازوییو سایر انواع سایبان را از ایران سایبان استعلام نمائید. فاکتورهای متراژ سایبان بازویی ، مدل سایبان بازویی،برقی یا دستی بودن سیستم جمه کننده سایه بان بازویی ،جنس روکش مورد استفاده در سایه بان بازویی عوامل موثر درتعیین قیمت سایبان بازوییمیباشند.