سایبان بازویی برقی و دستی سایه بان آریا


پارچه سایبانمی تواند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد که هر کدام قیمتهای مختلفی دارند. مراجعه و پس از اخذ مشاوره رایگان سفارش سایه بان بازویی را ثبت نمایید. شما می توانید تمامی خدمات نصب و تعمیرات سایبان برقی در اصفهان را با اطمینان خاطر به ابتکار بسپارید.

  • برای مثال می توان این نوع سایبان ها را با موتور الکتریکی و یا بدون موتور الکتریکی تولید کدر.
  • سایبان های قدیمی دارای ایراداتی بودند که میتوان به سازه های فلزی ضعیف آنها که در برابر وزش باد مقاوم نبودند یا به پارچه های معمولی که در برابر افتاب رنگ پریده و خراب میشدند اشاره نمود.
  • برای دریافت لیست قیمت سایبان متحرک در اصفهان و خرید سایبان برقی در اصفهان می توانید با مجموعه ابتکار نمایندگی سایبان برقی در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

برای سایبان باکن یا سایبان تراس میتوانید از سایبان های کلاسیک ،باکس و فول باکس یک طرفه استفاده نمایید.سایبان های بالکن و سایبان تراس در دو نوع ثابت و متحرک بسته به نیاز شما تولید و اجرا میشود. نوع دیگری از سایبان مغازه هم که طرفداران خاص خود را دارد سایبان دکوراتیو مغازه میباشد که بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد. سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود. سایبان دکوراتیو بیشتر به صورت ثابت نصب میشود و دستی میباشد. سایبان کلاسیک با توجه به سازه سبک آن از عرض ۲.۵متر تا عرض ۶ متر و بازشو آن از ۲ متر تا ۳ متر قابل اجرا میباشد.سایبان کلاسیک یک طرفه میباشد و میتوان بر روی دیوار و یا پایه نصب نمود.

لیست قیمت انواع سایبان

قیمت هر متر مربع سایبان مغازه با پارچه 600 گرم کره ای تحویل درب کارگاه 330 هزار تومان و قیمت سایبان بازویی مغازه با پارچه 400 گرم کره ای به ازای هر متر مربع سایبان 290 هزار تومان می باشد. تجربه موفق شخصی سایر خریداران از سیستم‌های سایبان بازویی و نظر کارشناس فنی برای فضا ، شما را قادر می‌سازد تا تصمیم‌گیری صحیح داشته باشید. پس از اتمام انتخاب، سایبان مطابق با خواست و نیاز شما تولید و ساخته می‌شود. پس از این مرحله، میزان شیب تعیین و دستورالعمل استفاده به مشتری داده می‌شود و در مورد الزاماتی از قبیل نگهداری و تعمیر سایبان مطلع می‌شود. یکی از معروفترین نمونه های سایبان،سازه فنری یا بازویی می باشد که دارای بازوهایی برای باز و بسته شدن بوده و این امکان را دارد تا به صورت کاملا برقی یا دستی مورد استفاده قرار بگیرد. سایبان برقی بازویی مزایای فراوانی از جمله محافظت در برابر نور آفتاب در فصول گرم سال و محافظت در برابر برف و باران در فصول سرد سال و همچنین کاربرد تبلیغاتی نیز دارد.

سایبان بالکن

سایبان بازویی سایبان بازویی همان طور که از نامش پیداست دارای بازوهایی برای باز و بسته شدن سایبان می باشد . یکی از دلایل اصلی که باعث شده استفاده ازسایبان بازوییبیشتر شود، وجود نور مستقیم آفتاب بر روی درب و پنجره های مختلف می باشد. نور آفتاب از جمله عواملی است که می تواند هر محصولی را به راحتی از بین برده و یا باعث ایجاد تغییر رنگ و پوسیدگی در محصولات مختلف شود. در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند.

هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند. سایبان کلاسیک (بازویی) با توجه به مواد اولیه به کاررفته در طراحی و ساخت، ابعاد سایبان، جنس پارچه و… قیمت گذاری می شود. به طورکلی سایبان بازویی برقی نسبت به سایبان فنری دستی قیمت بالاتری دارد. که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید. سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود.