سایبان بازویی برقی و دستی سایه بان آریا


قیمت خرید سایبان بازویی دستی، ارزان تر از سایبان های دیگر است. همچنین این سایبان به شما این امکان را می دهد در صورت لزوم آن را به سایبان برقی تبدیل کنید، یعنی نیازی نیست هزینه ی اولیه زیادی بابت سایبان برقی پرداخت کنید. همچنین می توانید از لوازم جانبی برای سایبان دستی هم استفاده کنید که این خود هزینه­ ی جدا گونه ­ای دارد. سایبان بازویی ایران سایبان در ابعاد و رنگهای متنوع قابل طراحی و ساخت میباشد .سایه بان بازویی کاربردهای بسیار متنوع داشته و از مغازه گرفته،تا باغ،حیاط منازل و غیره میتوان از این نوع سایبان استفاده نماید. خرید اینترنتی سایبان مغازه،سایبان برقی و سایبان بازویی امروزه به راحتی از طریق سرچ در گوگل امکانپذیر میباشد.

  • ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.
  • همین موضوع باعث شده تا هر روز بر تعداد مصرف کنندگان سایه بان بازویی افزوده شود.
  • سایه بان بازویی موتور دار (سایبان برقی) از یک موتور توربولار بهره مند می باشد.
  • امکان چاپ تبلیغات بر روی روکش سایه بان بازویی نیز وجود دارد.

برای چاپ بر روی سایبان مغازه برقی و یا سایبان بازویی روکش فلکس توصیه می گردد چرا که از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است طول عمر این روکش را می توان بین 3-2 سال در نظر گرفت . روکش کره سایبان بازویی و یا همان سایبان برقی و یا سایبان فنری با داشتن سطح براق در انعکاس نور خورشید و ایجاد مقاومت در برابر اشعه های ساطع شده بسیار مفید است . قابلیت نصب روکش های ضد آب را نیز میتوان به عنوان یکی از قابلیت های مهم سایه بان بازویی معرفی کرد تا در فصول سرد هنگام بارندگی های شدید،محل زیر چادر از خیس شدن و جمع شدن آب در امان باشد. شما می توانید مدل های مختلفی از این نوع سایبان را در بازار مشاهده کنید. سایبان های بازویی، در دو نوع ثابت و برقی در بازار موجود هستند.

سایبان تبلیغاتی

آنها هزینه های خنک کننده داخلی را کاهش می دهند و همچنین از شما و مبلمان شما در برابر اشعه ماورا بنفش مضر که از خورشید می آید محافظت می کند. سبک های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی از مواردی را که به بهترین وجه مناسب خانه یا کسب و کار خود است را انتخاب کنید. رایج ترین سبک های محبوب سایه بان های بازویی، سبک گنبدی، تخت، کناره های بسته یا باز است. ⚠️ در سایبان فول کاور(فول باکس) سازه فلزی و باکس کاور طوسی می باشد.

لیست قیمت سایبان برقی

پارچه های 400 گرمی کره ای سایبان برقی و سایبان بازویی که جهت روکش سایبان بازویی مغازه و سایبان برقی استفاده میشوند به دلیل وزن کمتر هنگام نصب سایبان مغازه جلوه زیباتری دارند. این پارچه های سایبان برقی و سایبان مغازه با گارانتی یکساله واقعی شرکت سایبان مغازه آریا به مشتریان تقدیم میگردد ولی مشتریان عزیز توجه داشته باشند که طول عمر این پارچه های سایبان مغازه بسیاربیشتر می باشد. تولید سایه بان بازویی با استفاده از پارچه‌هایی که در برابر هوا مقاومند، آن ها را تبدیل به سایبان‌هایی محبوب کرده است. سایبان های غیر بازویی، به اندازهٔ سایبان فنری، از نور خورشید جلوگیری نمی‌کنند. به این دلیل که می‌توان سایه بان بازویی را ۵٫۴۹ متر باز کرد و طول سایبان بازویی دستی (برقی) نیز به ۹٫۱۴ متر یا بیشتر می‌رسد، در نتیجه قادر است که فضای بزرگی در بیرون خانه را پوشش دهد. درسایبان باکس انتهای محور متحرک که پارچه بر روی آن جمع میشود یک محفظه در پایین و یک محفظه در بالای محور قرار دارد که هم محور و هم پارچه و موتور در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف محفوظ میماند.

قیمت سایبان مغازه بازویی برقی

از سایبان دو طرفه بیشتر برای محیط های باز استفاده میشود تا بتوان با نصب سایبان محدوده گسترده ای را تحت پوشش قرار داد و مانند یک آلاچیق عمل نماید. سایبان دو طرفه بیشتر در رستوران ها،کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، روف گاردن، استخر و پارکینگ های بزرگ استفاده میشود. سایبان بازویی صادراتی سایبان بازویی صادراتی محبوب با استفاده از سیستم جمع شده و قابل انعطاف و فن آوری منحصر به فرد اجازه می دهد تا به راحتی هر چه تمام تر چه به صورت دستی و چه با موتور و با کنترل… انتخاب یک برند معتبر در اصل به اندازه سایر انتخاب های دیگر مهم است.