ساخت و ساز بیمارستان جدید Bon Secours Health در لیمریک، ایرلند آغاز شد


[ad_1]

رئیس ،ت ایرلند، Taoiseach Leo Varadkar، مراسم گرداندن چمنزار را برای بیمارستان 150 تختخوابی طراحی شده توسط استودیوی HOK لندن و Reddy Architecture + Urbanism انجام داد.

ساخت و ساز بیمارستان جدید Bon Secours Health System در Ballysimon در حومه Limerick در حال انجام است. این بیمارستان خصوصی پیشرفته قرار است در سال 2025 افتتاح شود و سالانه برای 50000 بیمار مراقبت کند.

Taoiseach Varadkar گفت: “این به میزان زیادی کیفیت خدمات بهداشتی را برای افرادی که در غرب میانه زندگی و کار می کنند گسترش می دهد.” 17 فوریه عطف چمن برای تسهیلات 190 میلیون یورویی. این بیمارستان توسط بیماران خصوصی بیمه شده و بیماران ،تی با بودجه ،ت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Taoiseach Leo Varadkar، Ian Fleetwood از HOK و Jason Kenny، مدیر عامل بیمارستان Bon Secours Limerick، در مورد ساختمان جدید بحث می کنند.

طراحی و برنامه نویسی بیمارستان شامل خدمات پزشکی عمومی و خدمات بهداشتی تخصصی است. ویژگی های کلیدی این ساختمان شامل چهار سالن عمل، یک واحد چشم پزشکی، یک بخش رادیولوژی، یک واحد جراحی سرپایی 20 خلیجی و 75 تخت بستری است.

بیل ماهر، مدیر عامل شرکت گفت: «این مرکز جدید درمان‌های جراحی و انکولوژی مهدکودک موجود در لیمریک را متحول می‌کند، خدمات جدیدی مانند پزشکی عمومی، آزمایشگاه جدید کات و قلب و عروق را ارائه می‌کند و خدمات بیمار محور را به جمعیت محلی در حال رشد گسترش می‌دهد.» سیستم سلامت Bon Secours.

آلیسون واگنر، رهبر منطقه‌ای Healthcare برای استودیوی HOK لندن، افزود: «ما از دیدن حرکت پروژه به مرحله بعدی هیجان‌زده هستیم. ما ساختمان را با تمرکز بر تجربه بیمار و رفاه کارکنان طراحی کردیم. بازدیدکنندگان و کارمندان از لحظه ای که وارد بیمارستان می شوند متوجه این موضوع می شوند.”

این بیمارستان با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی واقع شده است و دارای پارکینگ خودروهای الکتریکی و امکاناتی برای دوچرخه سواران خواهد بود. اقدامات پایداری اضافی برای ساختمان شامل فناوری پمپ حرارتی برای گرمایش و سرمایش، بام‌های سبز، روشنایی روز کافی و تهویه طبیعی در صورت ،وم است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ریزی و طراحی بیمارستان جدید، ویدیوی زیر را ببینید.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-02/construction-begins-on-bon-secours-healths-new-،spital-in-limerick-ireland/