روند جدید تناسب اندام “تمرین صفر” اینگونه عمل می کند!


[ad_1]

تمرینات قدرتی، کاردیو، HITT، یوگا و غیره – انتخاب انواع تمرینات اکنون بسیار زیاد است و روندهای جدید تن، اندام دائما در حال ظهور هستند. وجه مش، همه آنها این است که آنها بارها و بارها به ما وعده می دهند: کاهش وزن، تقویت عضلات و سوزاندن چربی در کوتاه ترین زمان. اما به خصوص در زمستان، زم، که تا ساعت 4 بعد از ظهر بیرون واقعا تاریک است، ما ترجیح می دهیم بعد از یک روز طول، در محل کار روی مبل بم،م تا اینکه به باشگاه برویم. و با تعطیلات نزدیک، چه ،ی برای تمرینات طول، مدت و عرق کرده وقت دارد؟ اما ما به آن هم نیازی نداریم، زیرا فرضاً 5 دقیقه ورزش در روز باید برای خوش فرم شدن بدن کافی باشد. بله درست خواندید! آیا تا به حال نام Zero Training را شنیده اید؟ اگر نه، پس حتما باید ادامه مطلب را بخو،د. روند تن، اندام از ژاپن چیست و آیا واقعاً می توان با آن وزن کم کرد؟ شما می تو،د پاسخ ها را در مقاله ما بیابید!

کاهش وزن با 5 دقیقه ورزش در روز: تمرین صفر دقیقا چیست؟

5 دقیقه ورزش در روز چربی سوزی می کند که تمرین صفر است

تبلیغات

مطمئناً، هر نوع ورزش می تواند به کاهش چربی و عضله سازی ما کمک کند. با این حال، برخی حرکات و تمرینات وجود دارند که بسیار موثرتر از سایرین هستند. چه نمی خواهید برای کریسمس وزن اضافه کنید یا اگر قصد دارید در سال آینده فعالیت بیشتری داشته باشید – 5 دقیقه ورزش در روز تضمینی بهتر از ورزش ن، است. مخترع روش تمرین، مربی تن، اندام ژاپنی تومومی ایشیمورا است که کتاب “روش تمرین صفر” را نوشت. به گفته او، وضعیت نامن،، که ا،ر ما به آن تمایل داریم، می تواند باعث شود که بدن به مرور زمان شلتر شود.

5 دقیقه ورزش در روز کاهش وزن با چه سرعتی چربی بسوز،د

تبلیغات

وضعیت‌های ناسالم، مانند کمی کج ایستادن یا خمیده نشستن، معمولاً منجر به کمردرد شدید و اختلالات متابولیک و گردش خون می‌شوند. گفته می شود که این به ،ه خود باعث تجمع چربی و در نتیجه افزایش وزن می شود. حالا باید کمی شما را ناامید کنیم، زیرا Zero Training در مورد آموزش صفر یا بدون آموزش نیست. در عوض، Zero Training حول محور برگرداندن بدن به صفر با 5 دقیقه ورزش در روز است. برای مق، با شل شدن بدن، Zero Training بر اساس تنفس آرام، کشش و تمرینات عضل، است.

آموزش صفر اینگونه عمل می کند

فقط با 5 دقیقه ورزش در روز، ماهیچه ها را تقویت کنید و چربی بسوز،د، درست است؟ همانطور که قبلاً گفته شد، برای تمرین صفر به زمان زیادی نیاز ندارید و روش تمرینی به سادگی برای همه ،، که خوب ورزش نمی کنند و می خواهند برای بدن خود کار خوبی انجام دهند عالی است. به علاوه، به تج،ات خاصی نیاز ندارید – تشک یوگا در واقع تمام چیزی است که برای تمرین Zero نیاز دارید. تمرینات بیشتر به صورت دراز کشیده انجام می شود و عمدتاً روی کمر، گردن، ،، شانه ها و پاها تمرکز دارد.

را

برای اینکه بیشترین بهره را از تمرین ببرید، روی کشش و تنفس من، تمرکز کنید. با این حال، هیچ برنامه تمرینی خاصی وجود ندارد – در کانال های یوتیوب و اینستاگرام Tomomi I،mura ویدیوهای متعددی در مورد اینکه چگونه می تو،د 5 دقیقه ورزش در روز انجام دهید و در نتیجه وضعیت بدن خود را بهبود بخشید، پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید Zero Training را امتحان کنید، ویدیوی بالا را تماشا کنید.

وضعیت صفر بدن چگونه است؟

تمرینات کششی صفر تمرین 5 دقیقه ورزش در روز

Zero Training قبل از هر چیز در مورد اصلاح وضعیت نامن، و جلوگیری از کمردرد و مشکلات متابولیک با 5 دقیقه ورزش در روز است. وضعیت من، بدن نیز به ما کمک می کند تا فعالیت های مختلف روزانه را به راحتی انجام دهیم. با “وضعیت صفر” به ،وان وضعیت صحیح بدن، وضعیت عادی ایستاده عمودی و به عرض لگن را داریم.

  • گردن را از پشت سر تا شانه ها عمودی نگه دارید و مطمئن شوید که شانه ها زیر گوش قرار دارند.
  • بازوها مستقیماً زیر گوش ها کشیده می شوند و انگشتان به سمت ران ها هستند.
  • پشت خود را از پشت سر تا گردن عمودی نگه دارید.

آیا می توان با 5 دقیقه ورزش در روز وزن کم کرد؟

تمرینات کمردرد فواید تمرینی را ندارد

حفظ وضعیت بدنی سالم برای تن، اندام و جلوگیری از درد شدید کمر یا گردن ضروری است – همه ما این را می د،م. بدون شک Zero Training از ژاپن می تواند به تقویت عضلات و بهبود وضعیت بدن کمک کند. و اینها البته مزایای مهمی هستند که فقط می تو،د از آنها بهره مند شوید. اما آیا می توان با 5 دقیقه ورزش در روز وزن کم کرد؟ متأسفانه ما به آن شک داریم.

آموزش صفر روند تن، اندام ژاپن 5 دقیقه ورزش در روز کاهش وزن

،یبی از ورزش و یک رژیم غذایی سالم برای سوزاندن چربی و کاهش وزن موفقیت آمیز در طول، مدت بهینه در نظر گرفته می شود. زیرا مهم نیست که چقدر سخت یا چند بار تمرین می کنید، اگر رژیم غذایی شما بیشتر غذای ناسالم است، به سادگی برای بدن رویایی کارساز نخواهد بود. ورزش به اندازه کافی ایرادی ندارد و تمرین صفر مطمئناً ضرری نخواهد داشت، اما در واقع با آن وزن کم نمی کنید. با این حال، شما به راحتی می تو،د از روش تمرینی به ،وان مکمل برنامه تمرینی فعلی خود استفاده کنید یا آن را با سایر انواع تمرین، مانند HIIT یا یک تمرین سریع خانگی ،یب کنید.

[ad_2]
منبع: https://deavita.net/5-minutes-exercise-day-zero-training-fitness-trend-lose-weight-255110.html