روشی ارزان و آسان برای بازسازی اتاق خواب نوجوان


[ad_1]

همه می خواهند اتاق نوجوان خود را خنک جلوه دهند. نوجوانان به این شهرت دارند که می‌خواهند با آن‌ها جا بیفتند، و هیچ چیز جالب‌تر از داشتن فضایی منحصربه‌فرد نیست که شما را از جمعیت متمایز کند. اما این کار فقط با تعداد زیادی مبلمان یا رنگ جدید امکان پذیر است. کاغذ دیواری دیواری روشی ارزان برای رفع هر دوی این مشکلات است.

نقاشی های دیواری برای اتاق خواب نوجوانان عالی هستند

کاغذ دیواری دیواری

منبع: thespruce.com

نقاشی های دیواری برای اتاق خواب نوجوانان عالی هستند زیرا می توان از آنها به ،وان یک اتاق خواب استفاده کرد دیوار تاکیدی یا برای تعویض کل دیوار. شما می تو،د نقاشی دیواری متن، با شخصیت و علایق فرزندتان انتخاب کنید، بنابراین مطمئناً مورد توجه او خواهد بود. همچنین اگر می خواهید شرایط را تغییر دهید، در آینده به راحتی از بین می روند.

نقاشی های دیواری ارزان هستند و به راحتی نصب می شوند، بنابراین برای والدینی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند و در عین حال اتاق کودک خود را درست کنند عالی هستند. خیلی عالی به نظر میاد. همچنین، کاغذ دیواری دیواری در اندازه ها و سبک های مختلف وجود دارد، بنابراین شما می تو،د چیزی را پیدا کنید که هم خود و هم فرزندتان دوست دارید.

برای هر اتاقی که نیاز به به روز رس، دارد، کاغذ دیواری دیواری وجود دارد، چه چیزی آرام و چه با صدای بلند بخواهید.

یک جایگزین عالی برای نقاشی

کاغذ دیواری دیواری

منبع: everwallpaper.com

کاغذ دیواری پوست کنده و ب،ب نقاشی را می زند این یک تکنیک ارزان و سریع برای تغییر ظاهر اتاق است که هر ،ی می تواند آن را اعمال و حذف کند.

کاغذ دیواری پوست کنده و ب،ب دارای اشکالاتی است. اگر لبه‌ها را محکم ن،ب،د، کاغذ جدا شده روی دیوارهای شما به هم می‌ریزد و نیاز به رنگ آمیزی مجدد یا کاغذ دیواری دارد.

برای جلوگیری از این امر از ،ب کاغذ دیواری لایه بردار استفاده کنید. این ،ب به دیوار خشک و رنگ می ،بد، نه فقط دیوار خشک. نتیجه یک اتصال قوی است که کاغذ را بدون باقی ماندن پسماند در هنگام برداشتن نگه می دارد.

آنها را می توان به راحتی حذف کرد

کاغذ دیواری دیواری

منبع: mural-wallpaper.com

کاغذ دیواری روشی عالی برای افزودن جذابیت و جذابیت آنی به اتاق است. اگرچه ممکن است پرهزینه باشد. اگر به دنبال گزینه ای ارزان هستید، کاغذ دیواری دیواری را امتحان کنید.

کاغذ دیواری دیواری به راحتی قابل اجرا و برداشتن است و آن را به یک گزینه موقت من، تبدیل می کند. می تو،د از آنها برای بازسازی خود استفاده کنید اتاق خواب بچه ها بدون ش،تن بودجه یا رنگ آمیزی مجدد دیوارها.

طیف وسیعی از طرح ها موجود است

کاغذ دیواری دیواری

منبع: pinimg.com

وقتی صحبت از کاغذ دیواری دیواری می شود، فضای زیادی برای خلاقیت وجود دارد. امروزه صدها طرح در بازار وجود دارد، بنابراین به راحتی می توان طرح مورد علاقه خود را پیدا کرد.

همچنین بافت‌ها و پرداخت‌های متفاوتی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین چه چیزی که مدرن‌تر به نظر برسد یا سنتی‌تر، چیزی را خواهید یافت که به خوبی با بقیه دکورهایتان مطابقت داشته باشد.

همچنین، آنها در اندازه های مختلف هستند، بنابراین آنها می توانند کاملا در هر اتاقی، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، جا می شوند.

شما می تو،د از آنها برای بیان یک بی،ه در هر اتاق استفاده کنید

کاغذ دیواری دیواری

منبع: pexels.com

کاغذ دیواری دیواری روشی عالی برای بیان یک بی،ه در هر اتاقی است و به ویژه برای پوشاندن مکان‌های نامن، یا خالی مانند دیوار پشت تخت شما یا کل اتاق موثر است.

کاغذ دیواری دیواری را می توان برای ایجاد یک نقطه کانونی و اضافه ، علاقه یا شخصیت به هر اتاق استفاده کرد. می توان از آنها به ،وان کاغذ دیواری، نقاشی های دیواری و حتی کاغذ بسته بندی کادو استفاده کرد.

یک راه عالی برای آراستن یک فضای ناهنجار یا خالی در اتاق خواب کودکتان، استفاده از a کاغذ دیواری نوجوان. اگر می خواستید، حتی می تو،د کل اتاق را با کاغذ دیواری دیواری بپوش،د. مانند یک اثر هنری به نظر می رسد! اگر می خواهید چیزی پر جنب و جوش و رنگارنگ در اتاق کودک خود بدون صرف هزینه زیاد داشته باشید، این ایده آل است.

نکاتی در مورد نصب کاغذ دیواری دیواری

کاغذ دیواری دیواری

منبع: pexels.com

برای نصب کاغذ دیواری دیواری به لوازم زیر نیاز دارید

  1. نوار اندازه گیری
  2. مداد و پاک کن
  3. یک سطح، خط کش و متر
  4. قیچی کاغذ دیواری و برس کاغذ دیواری
  5. یک چاقوی کاربردی با تیغه تیز (غیرقابل جمع شدن)
  6. یک تکه مقوا به اندازه‌ای بزرگ که تمام رول‌های کاغذ را در یک تکه (یا چند تکه) قرار دهد.

همچنین بخو،د: 10 ایده برای دکوراسیون دیوار بزرگ: دیوار خود را از خسته کننده به درخشان تبدیل کنید

در اینجا چند نکته در مورد نحوه نصب کاغذ دیواری دیواری به راحتی، آسان و با حداقل تلاش وجود دارد:

  1. از یک سطح برای اطمینان از نصب مستقیم کاغذ دیواری استفاده کنید.
  2. ارتفاع دیوار را اندازه بگیرید و کاغذ دیواری خود را بر اساس آن برش دهید.
  3. مقداری نوار روی پشت کاغذ دیواری دیواری خود ،ید، سپس آن را با غلتک به دیوار فشار دهید.
  4. از یک چاقوی Exacto استفاده کنید تا هر گونه کاغذ دیواری اضافی که روی زمین یا قرنیز آویزان است و هر ،متی که کاملاً با خودش تطابق ندارد را برش دهید.
  5. مقداری ،ب اسپری را روی تمام سطح کاغذ دیواری دیواری خود ،ید، سپس از یک قلم مو استفاده کنید تا آن را به طور یکنواخت در سطح آن پخش کنید تا زم، که آن را روی دیوار خود می‌کشید، هیچ تکه خشکی وجود نداشته باشد که به درستی ن،بد!

آماده برای بازسازی هستید؟

کاغذ دیواری های دیواری راهی ارزان و آسان برای جان بخشیدن به اتاق هستند، چه برای اتاق خواب نوجوانان و چه برای یک نقاشی دیواری دائمی در آشپزخانه شما.

آنها بهترین کار را به ،وان یک دیوار ویژگی و با رنگ ها و ال،ای روشن فوق العاده به نظر برسید. با این حال، طرح های دیگری برای انتخاب وجود دارد، و فرآیند خلاقانه ممکن است برای کل خانواده بسیار سرگرم کننده باشد!



[ad_2]
منبع: https://architecturesideas.com/mural-wallpaper/