روترینگ 600 در مقابل 800 | بررسی مقایسه ای


[ad_1]

روترینگ برخی از بهترین مدادهای مک،کی را ارائه می دهد برای دانشجویان، هنرمندان، معماران و غیره.

با وجود اینکه هیچ کدام از موارد فوق نیست، حتی من نمی توانم در برخی مواقع در مقابل لوازم التحریر با کیفیت بالا مقاومت کنم. و تا حد زیادی، مدادهای مک،کی Rotring بیشترین کمک را در افزایش تجربه نوشتن من داشته است! اما وقتی ،ت به انتخاب بین می رسد روترینگ 600 و روترینگ 800، بحث اغلب بی پایان است.

بنابراین، امروز، من این دو مداد را تا جایی که می توانستم عینی مقایسه کردم. ادامه مطلب…

درباره روترینگ

Rotring با 100 سال تجربه، دارای طیف گسترده ای از لوازم التحریر مینیمال و در عین حال بسیار کاربردی است. این برند به طور خاص به دلیل ایجاد بشکه های شش ضلعی برای مدادهای مک،کی خود مورد ستایش قرار گرفته است، زیرا طراحی از تصادف جلوگیری می کند و نوک مداد را از ش،تگی نجات می دهد.

و در حالی که آنها به همان اندازه برای نوشتن کار می کنند، ا،ر مردم ترجیح می دهند از این مدادهای طراحی پیشرفته به طور انحصاری برای طراحی و طراحی استفاده کنند. با این اوصاف، بیایید امروز بهترین مداد روترینگ را در بین این دو بشناسیم!

بررسی مداد مک،کی Rotring 600

این مداد مک،کی دکمه‌ای که در سال 1989 راه‌اندازی شد و در سال 2018 مجدداً عرضه شد، در عین حال که دارای ضربه‌های دقیق و رنگدانه‌ای است، براق و شیک است. ساختار شش ضلعی با داشتن مک،زم پیشروی برنجی و سرب برند، تجربه نوشتن بدون خستگی را نوید می دهد.

مشخصات محصول

1. طراحی بی زمان

طراحی شش ضلعی برای هر دو مداد پیش نویس Rotring ی،ان است و از غلتاندن آنها روی سطوح جلوگیری می کند. هرچند جزییات جزئی، دنیایی از تفاوت را در عملکرد کلی و دوام قلم ایجاد می کند.

با حرکت به جلو، بخش گیره ی خمیده تنها بخشی است که برای گرفتن طبیعی تر، شش ضلعی نیست، حتی اگر تمایل به عرق ، دست ها دارید. علیرغم داشتن برجستگی های کوچک روی سطح برای گرفتن، بافت آن خیلی درشت نیست و به اندازه کافی برای در دست گرفتن راحت است. به علاوه، کاملاً ارگ،ک است، بنابراین حتی در هنگام نوشتن/نقاشی برای مدت طول،‌تری از هیچ گونه تحریک و ناراحتی رنج نخواهید برد.

در نهایت، یک پاک کن قابل جابجایی و قابل تعویض در انتهای مداد دارید. من شخصا ترجیح می دهم آن را حذف کنم تا سرنخ بیشتری اضافه کنم، اما به هر یک از آنها.

2. کلیک ، مک،سم

کلیک بر روی مداد مک،کی Rotring 600 مانند یک نسیم عمل می کند، بسیار بهتر از سایر مدادهای طراحی گران قیمت. فقط یک کلیک کوچک به کاربر اجازه می دهد تا سرب بیشتری از بشکه است،اج کند. و اگر صدای کلیک را دوست دارید، این مدل انتخاب من،ی است!

نشانگر درجه سرب
Ⓒ آزمایشگاه معماری | آنتون جورویو

3. نشانگر درجه سرب

یکی دیگر از جزئیات دقیق اما کاربردی، نشانگر سرب است که به کاربر اجازه می دهد در حین کار، لید را شناسایی و تنظیم کند. من اغلب سرنخ هایم را تغییر نمی دهم، بنابراین این ویژگی چیز زیادی به تجربه من اضافه نمی کند. با این حال، این واقعیت که Rotring 800 گرانتر آن را ندارد، هنوز من را گیج می کند!

4. تجربه نوشتن و طراحی روان

وزن حاصل از ساختار برنجی ظاهری است اما به اندازه کافی راحت است تا مداد را متعادل و کنترل کند. به این ترتیب، Rotring 600 نوشتن، طراحی و حروف دقیق را ارائه می دهد که آن را برای حرفه ای ها ایده آل می کند.

چیزی که ما دوست داریم

  • مقرون به صرفه
  • نشانگر درجه سرب
  • پاک کن قابل جابجایی و تعویض
  • صدای قطعی “کلیک”.
  • طراحی شش ضلعی عملی با گرفتن آسان

چیزی که ما دوست نداریم

  • صدای کلیک ممکن است برای برخی خیلی بلند باشد
  • نوک غیر قابل جمع شدن ممکن است مستعد آسیب باشد

بررسی مداد مک،کی Rotring 800

Rotring 800 نسخه ک،‌تر و گران‌تر Rotring 600 است. تفاوت اصلی بین این دو در ساختار آن است، زیرا Rotring 800 دارای یک لوله جمع‌شونده است. این جایی است که نوک مداد می تواند ایمن و ایمن بماند در حالی که آن را در جیب خود نگه می دارید یا آن را در کیف خود می اندازید.

علاوه بر این، برخلاف مک،زم کلیک ، نسل قبلی خود، Rotring 800 برای است،اج نوک جمع شونده نیاز به پیچ و تاب دارد.

مشخصات محصول

1. بشکه شش ضلعی با لوله جمع شونده

Rotring 800 دارای همان طراحی شش ضلعی با نواحی پیچ خورده در هر انتها است.

با این حال، دارای یک نوک جمع شونده منحصر به فرد است که در صورت عدم استفاده به راحتی در بدنه پنهان می شود. این ویژگی توسط هنرمندان، معماران و مهندس، که به یک مداد مک،کی با کیفیت بالا در حال حرکت نیاز دارند، قدرد، می شود. بنابراین، حتی اگر آن را بی احتیاطی در کیف خود قرار دادید یا مداد از روی میز افتاد، مطمئن باشید که نوک آن دست نخورده باقی می ماند.

بعلاوه، می تو،د به سادگی نوک آن را جمع کنید و مداد را در جیب خود نگه دارید بدون اینکه نگران فرورفتن و سوراخ شدن آن در پارچه باشید.

ساخت تمام استیل
Ⓒ آزمایشگاه معماری | آنتون جورویو

2. ساخت و ساز تمام فولادی

مداد مک،کی Rotring 800 دارای ساختاری تمام استیل است که آن را بسیار مجلل‌تر از Rotring 600 می‌کند. بنابراین، علاوه بر افزایش عملکرد، این ماده جامد نیز به بر،ب گران‌تر می‌افزاید.

ساختار ممتاز حس کمی گسترده تر و متعادل تر به مداد می بخشد. و وزن بدنه ف،ی و مک،زم جمع شدنی این امکان را به کاربر می دهد که بدون وارد ، فشار به سرب بنویسد.

3. کلیک های نرم تر

در مقایسه با مداد مک،کی Rotring 600، Rotring 800 صدای کلیک ملایم تری را تضمین می کند. باز هم با توجه به تفاوت زیاد قیمت این دو محصول، این یک ارتقا کوچک است. با این حال، می‌تواند مداد را برای ،ی که به راحتی با کلیک‌های بلند آزار می‌دهد، «بسازد یا بشکند».

چیزی که ما دوست داریم

  • ساختار تمام استیل بادوام تر
  • بدنه پهن تر و صاف تر برای گرفتن بهتر
  • نوک جمع شونده
  • صدای کلیک ملایم تر
  • بدون نیاز به اضافه ، فشار در هنگام نوشتن/نقاشی

چیزی که ما دوست نداریم

  • برای یک مداد خیلی گران است
  • نشانگر سرب وجود ندارد
نتیجه گیری - چرخش 600 در مقابل 800
Ⓒ آزمایشگاه معماری | آنتون جورویو

نتیجه گیری – روترینگ 600 در مقابل 800

برای تصمیم گیری اینکه کدام مداد روترینگ بهترین است، ترجیحات خود را در نظر بگیرید. به نحوه استفاده از مداد و محل نگهداری لوازم التحریر فکر کنید. در نهایت، بودجه خود را در نظر بگیرید.

من مشکلی با روترینگ 600 ندارم. در واقع، برای من کاملاً کار می کند زیرا من گهگاه در حین نوشتن یا حاشیه نویسی کتاب از مداد استفاده می کنم. با این حال، اگر پول بیشتری برای صرفه جویی دارید و از مدادهای طراحی حرفه ای استفاده می کنید، Rotring 800 انتخاب بهتری است، به خصوص اگر با آن سفر می کنید، نوک جمع شونده یک ویژگی عالی برای جلوگیری از سوراخ شدن و سوراخ شدن در جیب شما است!

قبل از امضا ،، توصیه می‌کنم اگر این مقاله را روشن‌تر می‌د،د، راهنمای مقایسه من با ،وان «Pentel Graphgear 1000 در مقابل 500» را بررسی کنید.

[ad_2]
منبع: https://www.architecturelab.net/rotring-600-vs-800/