روترینگ 500 در مقابل 600 در مقابل 800


[ad_1]

برای طراحی، نوشتن یا طراحی – مدادهای مک،کی وقتی ،ت به اطمینان از دقت و سرعت می رسد، بازی را تغییر می دهند. و روترینگ با خود در زمره پیشتازان بازار در این دسته محسوب می شود 500، 600، و 800 مدل ها.

اما کدام یک را باید انتخاب کنید؟ شیرجه بزنید تا بد،د!

درباره برند – روترینگ

روترینگ با نام مستعار “رو، رویس” مدادهای مک،کی، به دلیل محصولات با کیفیت و طراحی های کارآمد خود شناخته شده است. چه به دنبال طرحی برای طراحی و چه برای نوشتن معمولی باشید، احتمالاً یکی را متن، با بودجه و اولویت خود پیدا خواهید کرد. از مدادهای تمام ف،ی گرفته تا مدل های هیب، برای استفاده در سطوح مختلف، چیزی برای همه وجود دارد!

علاوه بر این، این برند با از دست ندادن ویژگی‌هایی مانند اندازه‌های مختلف سرب، پاک‌کن‌های قابل جابجایی، دستگیره‌های بافت‌دار و گیره‌های جیبی محکم، بر راحتی کاربر تمرکز دارد. در این یادداشت، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد Rotring 500 در مقابل 600 بد،د. در مقابل 800.

روترینگ 500

مداد مک،کی Rotring 500 یک مدل سطح ابتدایی است که بین مداد معمولی Rotring 300 و مداد نسبتاً پیشرفته 600 قرار دارد. با ویژگی هایی مانند پاک کن مداد و نشانگر سختی سرب، یکی از مقرون به صرفه تر و در عین حال کارآمدترین مدل های این برند است.

با این حال، برخلاف بسیاری دیگر از مدادهای مک،کی روترینگ که دارای تنوع رنگی نقره‌ای هستند، این مداد فقط در رنگ مشکی عرضه می‌شود که مشکلی ایجاد نخواهد کرد مگر اینکه ظاهر در اولویت شما باشد.

1. ساخت و ساز: بدنه پ،تیکی بادوام

اول از همه، Rotring 500 از سلف و جانشین خود به این م،ا است که از ،یب ف، و پ،تیک استفاده می کند. در حالی که بشکه از پ،تیک بادوام ساخته شده است، دستگیره، گیره و محفظه نشانگر درجه سربی از ف، ساخته شده است. از نظر ظاهری، شبیه مدادهای Rotring 600 و 800 و همچنین مداد Pentel Graph Gear 500 است.

همانطور که بدنه پ،تیکی غالب است، مداد خیلی سنگین نمی شود. اما، دستگیره ف،ی مقدار قابل توجهی از وزن کل را به سمت نوک نوشتار “کشش” می کند، که ،وما چیز بدی نیست.

در نگاه گذشته، می تواند کمک کند نوک بیشتر در تماس دائمی با کاغذ باشد. با این حال، از دیدن مرکز تقریباً عالی تعادل کمی متعجب شدم، زیرا طبیعتاً انتظار داشتم که به سمت نوک متمایل شود. اما این می تواند به دلیل وجود ف، در ،مت بالایی باشد.

شاید بزرگترین شکایت من عدم وجود نوک جمع شونده باشد که احتمال ش،تگی سرب را افزایش می دهد. سایر برندهای برتر مانند Kuru Toga و Delguard تقریباً هرگز این ویژگی را بدون توجه به مدل از دست نمی دهند.

2. نشانگر سرب: مسکن ایمن با دید متوسط

نشانگر سرب، مانند تمام مدل‌های دیگر این برند، از HB تا F متغیر است، و پوشش ف،ی حتی اگر به طور تصادفی آن را بچرخ،د، حرکت نمی‌کند، به خصوص هنگام استفاده از گیره جیب. با این حال، یک هشداری که در اینجا دارم این است که خوانش ها مانند نسخه 600 چندان برجسته نیستند.

سهولت استفاده: برای ا،ر کاربران من، است
Ⓒ آزمایشگاه معماری | آنتون جورویو

3. سهولت استفاده: من، برای ا،ر کاربران

این مداد از مک،زم دکمه فشاری برای درگیر ، سرب استفاده می کند، شبیه به دیگر مدادهای مک،کی Rotring و به طور کلی ا،ر مدادهای طراحی. درپوش کلیک دارای ،مت بالایی باز است و به ،وان محفظه پاک کن عمل می کند. و این کمی بد بود، زیرا فضای باز اساساً به این م،ی است که ارتفاع آستین پاک کن در مقایسه با درپوش پاک کن با رویه بسته کوتاه تر است.

از طرف دیگر، بدنه پ،تیکی شش ضلعی دارای یک کانتور نرم با لبه های صاف و تقریبا گرد است که مانع از چرخش مداد در اطراف می شود. اگر میز کار نامرتب دارید، این می تواند یک ویژگی مفید باشد، زیرا مداد به راحتی از روی سطح نمی افتد. با حدود 9 میلی متر قطر، بشکه باید بین انگشتان ا،ر کاربران قرار گیرد.

طرفداران

  • ساخت سبک و در عین حال بادوام
  • گیره و کلاه پاک کن محکم
  • نوشتن/نقاشی دقیق را تسهیل می کند
  • گرفتن ارگونومیک و بافت برای نگه داشتن بهتر

منفی

  • علامت های سرب نامشخص
  • ارتفاع پاک کن کوتاه

روترینگ 600

روترینگ 600 در جایگاه بعدی قرار دارد که یکی از محبوب‌ترین واحدهای این برند است و برای بسیاری از مردم، نشانه‌ای از کیفیت این برند است. نوک دقیق آن ف،ی است و اندازه آن کمی بلندتر از مدل 500 است، اگرچه این تفاوت بین دو مداد تقریباً ناچیز است.

علاوه بر این، ساختار ف،ی آن به کاربران دوام بی‌مانند را برای مدت طول،، حتی با استفاده منظم، تضمین می‌کند. برخلاف نسخه 500، رنگ نقره ای جذابی دارد، بنابراین ممکن است آن را برای اضافه ، سبک به کیت مداد خود در نظر بگیرید! اما چه چیز دیگری دارد؟ بیایید دریابیم.

1. ساخت: بدنه کامل پ،تیکی برای دوام بهتر

همانطور که ممکن است قبلاً متوجه شده باشید، مداد مک،کی روترینگ 600 دارای بدنه ف،ی (آلومینیوم) بیرون و بیرون است که دوام آن را تا حد زیادی به حساب می آورد. اما بدنه ف،ی در مقایسه با بدنه پ،تیکی 500 بیشتر در معرض خط و خش و پوسته شدن رنگ است.

این ماده همچنین به وزن کلی دستگاه می افزاید که شخصاً برای من کمی ناراحت کننده است. و برای ا،ر افرادی که ترجیح نمی‌دهند لوازم جانبی سنگین را با خود حمل کنند، من، است.

علاوه بر این، مک،زم داخلی آن دارای یک محفظه ف،ی است که در هر دو مدل 500 و 800 رایج است.

2. نشانگر سرب: علائم به راحتی قابل مشاهده است

نشانگر سرب بسیار شبیه به مداد Rotring 500 است، فقط این که نشانه ها در این مداد برجسته تر است.

در بالای نشانگر، درپوش کلیک ، قرار دارد که کلیک نرم‌تری نسبت به 500 دارد، همانطور که از یک مداد درجه یک مانند این انتظار می‌رود. اما کمی بلند است، که اگر تصمیم به ،ید آن دارید، نکته کوچکی است که باید در نظر داشته باشید.

سهولت استفاده: امکانات نوشتن صاف با محافظت من، از سرب
Ⓒ آزمایشگاه معماری | آنتون جورویو

3. سهولت استفاده: تسهیلات نوشتن روان با محافظت من، از سرب

وزن بدنه ف،ی با لوله نسبتا شیک و شش ضلعی آن به خوبی متعادل شده است، به این م،ی که نگه داشتن شما واقعاً ضربه نمی زند. این امر با دستگیره ف،ی پیچ خورده برای یک تجربه نوشتن کلی نرم بیشتر شده است.

جدای از آن، آستین هدایت سربی ثابت نمای واضحی از کاغذ می دهد، به خصوص هنگام طراحی با اشیایی مانند خط کش. در نهایت، نوک فولادی ضد زنگ بسیار بادوام است، به این م،ی که احتمال ش،تگی سرب بسیار کم است. با این حال، ممکن است کاربر، را که به دنبال مک،زم حفاظت از سرب اختصاصی هستند راضی نکند.

طرفداران

  • بدنه ف،ی محکم
  • دستگیره ف،ی پیچ خورده
  • مک،زم کلیک صاف
  • بشکه شش ضلعی و براق

منفی

  • کمی سنگین
  • بدون مک،زم اختصاصی ضد ش،تگی سرب

روترینگ 800

از نظر ظاهری تقریباً مشابه مداد Rotring 600، نوع ممتاز 800 دارای ساختاری تمام فولادی است که فقط کمی طول، تر از مداد قبلی است. جالب اینجاست که طراحی هیب، آن ،یبی از یک مداد مک،کی و قلم است تا کاربران بتوانند از مزایای هر دو بهره مند شوند. علاوه بر این، دارای سرب HB با پلیمر بالا است.

حال، اجازه دهید به شما بگویم که در مقایسه با دو مدل دیگر که در بالا ذکر شد، چگونه عمل می کند.

1. ساخت و ساز: بشکه ف،ی فشرده و داخلی

بدنه ف،ی فشرده این مداد مک،کی به خوبی با وزن کلی مق، می کند تا خستگی دست را کاهش دهد. علاوه بر این، بشکه شش ضلعی شکل استوانه ای تری به سمت پایین (نزدیک دستگیره قلاب شده) به خود می گیرد و نگه داشتن مداد را به یک کار راحت تبدیل می کند. و این مداد دارای نوک برنجی بسیار مقاوم است.

نکته دیگر تفاوت این است که سخت افزار داخلی مداد مک،کی روترینگ 800 کاملا ف،ی است، در حالی که نسخه های 500 و 600 ،یبی از ف، و پ،تیک دارند. از این رو، عمر طول، را نوید می دهد.

گیره جیب نیز کاملاً محکم به نظر می رسد و به طور کلی با مواد ضخیم نیز سازگار است.

2. نشانگر سرب: با حلقه مک،زم جمع کننده جایگزین شده است

800 فاقد نشانگر سختی سرب است که می تواند باعث ناراحتی شود. این احتمالاً به این دلیل است که دارای مک،زم جمع شدنی است که می توان با چرخاندن حلقه درست زیر دکمه کلیک (جایی که نشانگر سختی برای دو دکمه دیگر قرار دارد) درگیر شد. بنابراین، قرار دادن یک نشانگر در اینجا به م،ای یک حلقه بی پایان از قفل و باز ، نوک نوشتن خواهد بود.

با این حال، من احساس می‌کنم که نشانگر را می‌توان در بالای دستگیره قرار داد.

سهولت استفاده: راحت و همه کاره
Ⓒ آزمایشگاه معماری | آنتون جورویو

3. سهولت استفاده: راحت و همه کاره

این مداد دارای یک نوک جمع شونده است که از لوله ف،ی (محفظه سرب در داخل نوک) محافظت می کند. به سادگی حلقه نزدیک دکمه را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخ،د تا نوک آن جمع شود و تا زم، که حلقه در جهت مخالف بچرخد قفل می شود. هنگامی که نوک داخل آن قرار گرفت، می تو،د از مداد به ،وان قلم برای کار روی صفحه نمایش دیجیتال استفاده کنید.

علاوه بر این، دکمه کلیک قابل جابجایی یک لوله کوچک به آن متصل است که می تواند برای حل مشکلات گیر ، سرب در نوک نوشتن استفاده شود. من متوجه شدم که این یک ویژگی کوچک متفکرانه است که می تواند یک تجربه ،ید دلپذیر را ایجاد کند.

طرفداران

  • داخلی و خارجی بادوام
  • لوله جمع شونده از ش،تگی سرب جلوگیری می کند
  • دستگیره خمیده
  • دکمه کلیک دارای لوله ف،ی کوچکی برای خلاص شدن از گیر ، سرب است
روترینگ 500 در مقابل 600 در مقابل 800 کلمه پای،
Ⓒ آزمایشگاه معماری | آنتون جورویو

روترینگ 500 در مقابل 600 در مقابل 800 کلمات پای،

بنابراین، کدام مدل روترینگ را باید انتخاب کنید؟

پاسخ به این موضوع کاملاً به ترجیح شما بستگی دارد. اگر یک واحد مقرون به صرفه می خواهید که به دقت کمک کند، مدل 500 می تواند مورد علاقه شما باشد. از سوی دیگر، نسخه نمادین 600 برای افرادی که احساس سنگین‌تر مداد تمام ف،ی را دوست دارند، من، است.

و Rotring 800 برای افرادی که مداد مک،کی چند منظوره می خواهند با کمی افزایش بودجه من، است، با 800 می تو،د راحت تر سفر کنید زیرا نوک شما پنهان است و بنابراین هم جیب شما و هم کیف حمل شما بدون سوراخ خواهد بود.

[ad_2]
منبع: https://www.architecturelab.net/rotring-500-vs-600-vs-800/