رنگ های گرم، سرد و خنثی که با کاج گره ای همخوانی دارند


[ad_1]

دیوارهای کاج گره‌دار و مبلمان یک زمین بازی عالی برای رنگ‌ها ایجاد می‌کنند و ،یب‌های قابل بررسی زیادی وجود دارد. هنگام انتخاب رنگ‌هایی که با کاج گره‌دار همخو، دارند، می‌تو،د به راحتی از هر انتهای طیف رنگی شروع کنید.

از آنجایی که ما می تو،م با هر رنگی کار کنیم، من از سه روش برای تطبیق کاج گره دار استفاده می کنم.

  1. رنگهای گرم
  2. رنگ های سرد
  3. رنگ های زمینی

الف) رنگ های کاج گره دار و سرد

کاج گره دار در حال حاضر در سمت گرمتر چرخ رنگ و تطبیق آن با رنگ های سرد راحت تر است. در اینجا چند ،یبی وجود دارد که من با آنها کار می کنم.

1) مریم گلی سبز و کاج گره دار

سبز مریم گلی رنگی است که به دیوارها و سقف های کاج گره خورده اجازه می دهد تا در عین حفظ سبک و ظرافت ظاهر شوند. رنگ به هیچ وجه فریاد نیست و جذابیتی دارد که دیدن آن لذت بخش است. سبز مریم گلی تقریباً به ،وان یک رنگ خنثی عمل می کند اما ویژگی بیشتری نسبت به رنگ خنثی معمولی دارد.

مریم گلی سبز و کاج گره دار

منبع تصویر: roomyoulove.com

بهترین مکان برای استفاده از سبز مریم گلی روی روکش‌های تخت و پرده‌ها است که به حفظ تمرکز بر ظاهر طبیعی کاج گره‌دار کمک می‌کند. علاوه بر این، سقف کاج گره‌دار از فرش سبز مریم گلی سود می‌برد.

سبز مریم گلی می تواند به خوبی روی درها و قاب پنجره ها در برابر دیوارها و سقف های کاج گره دار کار کند. با این حال، گرفتن رنگ سبز مریم گلی کمی سخت است، اما می تو،د آن را برای خود مخلوط کنید.

2) کاج گره‌دار و خا،تری-آبی

،یب گره‌دار کاج و خا،تری-آبی گرمای جذاب و زیبایی دهه 70 را ایجاد می‌کند. ممکن است ،یب رنگ را با رنگ های پاستلی اشتباه بگیرید زیرا حس مشابهی دارد.

کاج گره‌دار و خا،تری-آبی

منبع تصویر: ofdesign.net

نگاه ، به ،یبی از کاج گره‌دار و خا،تری-آبی همان زیبایی‌شناسی را می‌دهد که نگاه به یک بیابان با آسمان آبی است.

کاج گره‌دار و خا،تری-آبی

منبع تصویر: bulldogd،mond.com

شما می تو،د رنگ را در یک اتاق هر طور که می خواهید ،یب و مطابقت دهید. می تو،د یک دیوار خا،تری-آبی و کف یا کابینت های کاج گره دار داشته باشید. همچنین اگر مبلمان کاج گره‌دار دارید، می‌تو،د فرش و پرده‌های آبی خا،تری داشته باشید. بسیاری از سبک‌های طراحی داخلی” data-wpil-keyword-link=”linked”>برای استفاده از این دو رنگ وجود دارد.

3) کاج گره ای و مشکی

در حالی که مشکی در دو طرف چرخه رنگ نیست، ممکن است به سمت سرد تعلق داشته باشد اگر مجبور شویم آن را در آنجا قرار دهیم. به علاوه، شخصیت های زیادی وجود دارد که مشکی به هر رنگی می آورد. اگر دیوارها و کف‌های کاج گره‌دار دارید، رنگ مشکی روی درها، قاب پنجره‌ها یا وسایل روشنایی می‌تواند تضاد چشمگیری را در طراحی داخلی ایجاد کند.

کاج گره ای و مشکی

منبع تصویر: decoist.com

رنگ مشکی می تواند به خوبی روی مبلمان کار کند تا ظاهری زیبا به یک فضای داخلی کاج گره خورده بدهد. با این حال، من از رنگ مشکی روی دیوارهایی با مبلمان کاج گره‌دار استفاده نمی‌کنم. ،یب این دو رنگ برای من این کار را نمی کند.

4) آبی دریایی و کاج گره ای

آبی دریایی واقعاً باعث می‌شود کاج گره‌دار دیده شود، در حالی که در نوع خود قوی باقی می‌ماند. به هر حال، آبی سرمه ای عمیق است و به راحتی با استفاده از رنگ های دیگر کنتراست می شود. علاوه بر این، به کاج گره‌دار حالتی روستایی می‌دهد و به راحتی می‌توان رنگ سفید را به این ،یب وارد کرد.

آبی دریایی و کاج گره ای

منبع تصویر: interiordesign.lovetoknow.com

من هنگام استفاده از این ،یب رنگ آبی سرمه ای را روی مبل ها یا فرش ترجیح می دهم. اگر بخواهم از رنگ دریایی روی دیوار استفاده کنم، در کل فضا نیست، بلکه فقط در یک طرف اتاق خواهد بود. این باعث تعادل هر دو رنگ می شود و کنتراست را جالب تر می کند.

آبی دریایی در ا،ر آشپزخانه های روستایی به خوبی کار می کند. در اینجا می تو،د ظروف و لوازمی را تهیه کنید که به رنگ آبی سرمه ای هستند تا ظاهر آشپزخانه را زیباتر کنند.

5) کاج سبز و گره دار

Teal بافت پیچیده ای را به بازی می آورد و جذابیت بسیار روستایی دارد. اتاق‌های کاج گره‌دار با مبلمان روستایی سبز رنگ اشتباهی ندارند. به هر حال، سبزه‌ای با رنگ‌های گرم مانند چوب کاج گره‌دار کاملاً مطابقت دارد.

کاج سبز و گره دار

منبع تصویر: mydomaine.com

بهترین چیز در مورد کار با گل سبز این است که می توانم آن را روی چوب کاج گره دار قرار دهم و حس زنگ زدگی را به چوب بیاورم. با این وجود، من ترجیح می‌دهم از رنگ آبی روی مبلمان چوبی استفاده کنم نه روی پارچه یا نیمکت.

6) جنگل سبز و کاج گره دار

بهترین مکان برای الهام گرفتن از طبیعت است و چه موقعیتی بهتر از طراحی داخلی خانه؟ رنگ سبز جنگلی به خوبی برای انحراف کشی کار می کند. از این رو، ،یبی از پوشش‌های سبز جنگلی، دیوارهای سفید و مبلمان کاج گره‌دار ،یبی غنی است که من تقریباً بر همه ،یب‌های دیگر ترجیح می‌دهم.

کاج سبز جنگلی و گره‌دار

منبع تصویر: pinterest.com

علاوه بر این، این ،یب باعث می شود چیزهای دیگری مانند قاب ع، با رنگ دلخواه خود و حتی پرده یا ،ن را راحت تر داشته باشید. دلیل اینکه رنگ های دیگر می توانند با این ،یب کار کنند این است که سه رنگ به ،وان پس زمینه عمل می کنند و نه شخصیت های اصلی یک اتاق.

ب) رنگ های گرم و کاج گره دار

کاج گره ای در حال حاضر یکی از رنگ های چوب گرم است. بنابراین، هنگام مخلوط ، کاج گره‌دار با رنگ‌های گرم باید دقت زیادی کرد.

چند ،یب ظریف وجود دارد که من دوست دارم از آنها برای ایجاد فضای داخلی هیجان انگیز در پروژه های بازسازی خانه استفاده کنم.

الف) ،دل / زرد لیمویی و کاج گره دار

کاج گره ای یک رنگ گرم است و تطبیق آن با سایر سایه های گرم کنتراست لازم برای هیجان انگیز بودن یک رنگ را به ارمغان نمی آورد. با این حال، رنگ‌های زرد لیمویی به اندازه‌ای پر جنب و جوش هستند که با پانل‌های چوب کاج گره‌دار تضاد داشته باشند.

،دل / زرد لیمویی و کاج گره دار

منبع تصویر: blog.onekingslane.com

من از رنگ زرد در کل دیوار استفاده نمی کنم، اما در بخش هایی برای ش،تن یکنواختی. اگر دیوارهای کاج گره‌دار داشته باشم، از پرده‌های زرد ،دلی برای ایجاد هیجان استفاده می‌کنم. راه دیگر این است که یک دیوار اتاق را با رنگ زرد رنگ کنید و بقیه می توانند ظاهر کاج گره خورده خود را حفظ کنند.

ب) داخلی کاج گره‌دار و قرمز

اگر به دنبال یک فضای اسکاتلندی هستم، کاج قرمز و گره‌دار ،یبی است که ترجیح می‌دهم. اگر طراحی داخلی من مضمون باشد، این ،یب جواب می دهد.

داخلی کاج گره ای و قرمز

منبع تصویر: woodworkerss،ppe.com

حال و هوای اسکاتلندی اگر طرح های شطرنجی دریافت کنم کار می کند. همچنین، ،یب‌های بیشتری وجود دارد که می‌تواند برای کاج قرمز و گره‌دار مفید باشد. یکی از ،یباتی که من متوجه شدم که به خوبی ،یب می شود استفاده از رنگ قرمز ،یف یا محو شده است. استفاده از این ،یب روی مبل ها یا روتختی ها هیجان انگیز است.

اگر روی تمام سطوح از جمله دیوارها، سقف و مواد کف، کاج گره‌دار وجود داشته باشد، از رنگ قرمز استفاده می‌کنم. از آنجایی که رنگ قرمز به راحتی با چوب طبیعی کار می کند، هیچ مشکلی در ،یب با پانل های کاج گره دار و سایر سطوح نخواهد داشت.

ج) داخلی کاج گره‌دار و زرشکی

کاج سنتی گره‌دار و زرشکی نزدیک‌ترین چیزی است که شما به یک فضای داخلی سلطنتی خواهید رسید. من عاشق این ،یب در اتاق خواب هستم که می توانم با رنگ زرشکی جسورانه رفتار کنم و آن را روی تخت پرت کنم. کاج زرشکی و گره‌دار می‌توانند به خوبی برای یک بار در خانه کار کنند زیرا به خوبی با بطری‌های شراب ،یب می‌شوند.

داخلی کاج گره ای و قرمز

منبع تصویر: balancedfoodandfuel.com

زرشکی در کتابخانه نیز زیبا به نظر می رسد. به علاوه، تنها راهی که می توانم از رنگ زرشکی در اتاق نشیمن استفاده کنم این است که آن را روی پرده ها قرار دهم.

د) کاج سفید و گره دار

راه های بسیار محدودی برای استفاده از ،یب رنگ سفید و کاج گره دار وجود دارد. برای شروع، من به سراغ یک دیوار سفید و یک کف کاج گره‌دار می‌روم. جای دیگری که از این ،یب استفاده می کنم روی صندلی های چوبی با ،ن های سفید است. در غیر این صورت، چند مکان دیگر وجود دارد که من ،یب را ترجیح می دهم.

کاج سفید و گره‌دار

منبع تصویر: bhg.com

برای اینکه دیوار سفید را جالب جلوه دهم، من به آن جلیقه اضافه می کنم.

ج) رنگ های خنثی و کاج گره دار

ساده ترین رنگ ها برای تطبیق با رنگ های دیگر رنگ های خنثی یا خاکی هستند. کاج گره‌دار در صورت استفاده خوب با سبک‌های دکور شامل رنگ‌های خنثی می‌آید. بیایید به چند نمونه نگاه کنیم.

ط) کاج گره‌دار و مایل به قرمز

Taupe مانند ماژیک با کفپوش چوب قرمز عمل می کند و قطعا با کاج گره دار کار می کند. رنگ قرمز معمولاً با سایه تیره‌تر ،یب می‌شود، و من توصیه می‌کنم که رنگ سومی را باید در ،یب کاج گره‌دار و مایل به قرمز معرفی کرد.

کاج گره ای و تاوپه

منبع تصویر: decorpad.com

رنگ سوم عالی می تواند خا،تری ف،ی یا حتی سیاه باشد. موارد بسیار کمی که من از رنگ مشکی روی کفپوش استفاده می کنم، زم، است که رنگ قهوه ای درگیر است. بعلاوه، تاپ روی مبل هرگز اشتباه نخواهد کرد.

دوم) کاج گره‌دار و سفید

تقریباً ،یب رنگی به اندازه فضای داخلی سفید مایل به قرمز و چوبی رضایت بخش نیست. این دو رنگ ساده هستند و در چهره یکدیگر نیستند. اگر شما یک مینیمالیست هستید، این ،یب برای شما من، است.

کاج گره ای و سفید

منبع تصویر: woodworkerss،ppe.com

بیشتر ظاهرهای مدرن به سراغ رنگ‌های سفید و فضای داخلی شکلاتی یا کاراملی می‌روند. خوشبختانه، کاج گره‌دار از این قهوه‌ای یا کاراملی دور نیست.

iii) کاج گره‌دار و سفید عاج

سفید عاج نوعی سفید خاص است که روی دیوار وجود دارد زیرا به رنگ های قهوه ای شخصیت زیادی می بخشد. هنگام استفاده از رنگ سفید عاج، کاج گره‌دار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کاج گره ای و سفید عاج

منبع تصویر: onyxivory.com

سفید عاج می تواند به راحتی در هر ،مت از خانه بنشیند و زیبا به نظر برسد. چه روی دیوار باشد، چه روی کاناپه یا فرش، سفید عاج هرگز از دست نمی‌رود.

IV) کاج گره‌دار و خا،تری

خا،تری یک رنگ خنثی محبوب است. علاوه بر این، هنگام کار با کاج گره‌دار، مک، عالی برای شروع کار است زیرا پایه‌ای برای ماندگاری رنگ ایجاد می‌کند. خا،تری با کاج گره‌دار به خوبی تضاد دارد زیرا تیره است و کاج گره‌دار رنگی گرم است.

کاج گره ای و خا،تری

منبع تصویر: cooperstownstay.com

خا،تری ساده، الگوی گره ایجاد شده توسط چوب کاج را برجسته می کند. علاوه بر این، ،یب خا،تری و کاج گره‌دار باعث می‌شود رنگ‌های دیگری چه گرم و چه سرد داشته باشید. سفید می تواند با ،یبی از کاج خا،تری و گره دار کاملاً کار کند.

برداشت نهایی

برداشت نهایی

منبع تصویر: carolinacabinrentals.com

،یب رنگ های رنگ یکی از چیزهایی است که هم هنر است و هم علم. کاج گره‌دار یکی از آن مواد کمیاب است که دوست دارم با آن بازی کنم تا یک طراحی داخلی منظم و هیجان‌انگیز داشته باشم. کاج گره‌دار همیشه چشم‌ها را به خود جلب می‌کند و نقطه خوبی برای شروع طراحی داخلی خانه شماست.

منبع تصویر ویژه: woodworkerss،ppe.com

[ad_2]
منبع: https://www.archute.com/colors-that-go-with-knotty-pine/